کد خبر: ۴۴۰۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

آخرین وضعیت تایید یا رد صلاحیت اعضای شورای چهارم تهران + جدول

نتیجه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام شد و طی آن پیامک تایید صلاحیت به داوطلبان ارسال شد، پیامکی که در شهر تهران به برخی از اعضای شورای چهارم نرسیده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، پیامک تایید صلاحیت حضور در انتخابات شورای شهر پنجم برای کاندیدا ارسال شد و با اینکه برخی از اعضای شورای شهر در کانالهایشان یا صفحات اینستاگرامسشان با انتشار پیامک تایید صلاحیت، حضور رسمیشان در انتخابات شورای پنجم اعلام کردند اما برخی اعضا درمقابل سکوت اختیار کرده و در این میان اخبار غیررسمی گسترده‌ای درخصوص رد صلاحیت اعضای فعلی شورای شهر تهران منتشر شد که خبرنگار ایسنا در تماس با اعضای شورای شهر درخصوص تایید یا رد صلاحیت آنها سوال پرسید که در این میان مهدی چمران، غلامرضا انصاری، محمدمهدی تندگویان، احمدحکیمی پور، محمد سالاری، محسن پیرهادی، محسن سرخو، محمد حقانی، پرویز سروری، علی صابری، احمد مسجدجامعی، مجتبی شاکری، اقبال شاکری، ابوالفضل قناعتی، فاطمه دانشور و عبدالمقیم ناصحی، دریافت پیامک که تایید صلاحیت از سوی فرمانداری را تایید کردند.

علی صابری ضمن تایید، "تایید صلاحیتش" برای حضور در انتخابات شورای پنجم به ایسنا گفت: البته پیامک تایید صلاحیت به من نرسیده است اما طی تماس با فرمانداری به من اعلام شد که نام شما در قسمت تایید صلاحیت ها قرار دارد و حتی دلیوری پیامک تایید صلاحیت شما در سامانه ثبت شده است.

مجتبی شاکری نیزی با بیان اینکه صلاحیتم در انتخابات شورای پنجم ثبت شده است گفت: با اینحال پیامک تایید صلاحیت بنده ناقص آمده اما از آنجاییکه تنها برای تایید شدگان پیامک ارسال می شود این پیامک  ناقص به منزله تاییدیه فرمانداری است.

به گزارش ایسنا، اسامی حبیب کاشانی، هادی ساعی، حسین رضازاده، الهه راستگو، مرتضی طلایی، احمد دنیامالی، علیرضا دبیر، عباس جدیدی و مختاباد در شبکه‌های اجتماعی به عنوان اعضای ردصلاحیت شده در انتخابات پنجم مطرح شده است. خبرنگار ایسنا در تماسی با این اعضا به بررسی صحت و سقم این اخبار و ادعاها پرداخته است.

هادی ساعی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن رد این شایعات گفت: پیامک تایید صلاحیت شب گذشته برای من ارسال شده است.

احمد دنیامالی نیز در پیامکی اعلام کرد: پیام تایید صلاحیت برایم پیامک شده است.

حبیب کاشانی و حسین رضازاده و الهه راستگو پاسخگوی تماس های مکرر خبرنگار ایسنا تا لحظه ارسال گزارش نبودند .

تماس با تلفن همراه عباس جدیدی درباره وضعیت تایید یا رد صلاحیتش نیز به این پاسخ منجر شد :" من عباس نیستم و گوشی او نزد من مانده و اطلاعی هم ندارم."

علیرضا دبیر نیز  در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد که چهار تا استعلام چهارگانه‌ام از وزارت اطلاعات، ثبت، قوه قضائیه و ناجا مثبت بوده و حتی نظر هیات اجرایی مثبت بوده ولی نمی‌دانم علت رد صلاحیت وی چه بوده است. ضمن اینکه من دوتابعیتی نیستم که بخواهند به این بهانه صلاحیتم را رد کنند.

سید عبدالحسین مختاباد هم پس از شنیدن سوال خبرنگار اعلام کرد که یک ساعت دیگر تماس گرفته شود که تماس مجدد خبرنگار بی پاسخ ماند.

در این میان تنها مرتضی طلایی نایب رئیس شورای چهارم تهران طی اطلاعیه ای با اعلام رد صلاحیتش اعلام کرد: "طی شب و روز گذشته در فضای مجازی اخباری منتشر و اعلام شده که صلاحیت تعدادی از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر تهران از جمله بنده احراز نشده است . اگرچه بر اساس اطلاع قبلی ، تایید نهادهای نظارتی و مراجع چهارگانه و همچنین هیئت اجرایی انتخابات در مورد اینجانب صورت گرفته اما ظاهرا هیئت نظارت شهر تهران اقدام به اتخاذ چنین تصمیمی نموده است . البته موضوع هنوز به صورت رسمی به بنده اطلاع داده نشده اما آنچه شائبه برانگیز ، تعجب آور و غیر منصفانه است ، حجم سنگین اطلاع رسانی این خبر طی شب گذشته بود که امیدوارم دستگاههای مسوول در امر برگزاری انتخابات ساده از کنار آن نگذرند . بدیهی است اینجانب به عنوان یک شهروند از تمامی حقوق قانونی خود برای پیگیری موضوع از طریق مجاری رسمی استفاده خواهم کرد و امیدوارم این انتخابات همچون همیشه در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و ائمه هدی (ع) به بهترین شکل ممکن برگزار شود ."

احمد مسجدجامعی  تایید
ولی الله شجاع پوریان تایید
حبیب کاشانی عدم پاسخگویی
هادی ساعی تایید
حسین رضازاده عدم پاسخگویی
محسن پیرهادی تایید
پرویز سروری تایید
محمد سالاری تایید
محسن سرخو تایید
مجتبی شاکری تایید
اقبال شاکری تایید
مرتضی طلایی رد صلاحیت
ابوالفضل قناعتی تایید
مختاباد عدم پاسخگویی
عبدالمقیم ناصحی تایید
غلامرضا انصاری تایید
محمدمهدی تندگویان تایید
رضا تقی پور تایید
مهدی چمران تایید
عباس جدیدی عدم پاسخگویی
محمد حقانی تایید
احمد حکیمی پور تایید
فاطمه دانشور تایید
اسماعیل دوستی تایید
علیرضا دبیر رد صلاحیت
احمد دنیامالی تایید
الهه راستگو عدم پاسخگویی
علی صابری تایید
رحمت الله حافظی عدم ثبت نام
عباس شیبانی عدم ثبت نام
معصومه آباد عدم ثبت نام
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
0
0
دروغگو رسوا شد.الهی شکر.خائن را باید به دم اسب بست ودر شهر کشید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین