کد خبر: ۴۴۰۶۷۱
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

162 نفر از کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستای قم رد صلاحیت شدند

فرماندار قم گفت:در مجموع 689 تن برای شهر قم و شهرهای تابعه و 894 تن نیز برای شوراهای روستاها ثبت نام کرده بودند که از این میان 162 نفر از کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستای قم رد صلاحیت شدند.
آفتاب‌‌نیوز :


رضا سیار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: 602 داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی شهر قم، ثبت نام کرده بودند که از این میان، 515 تن تایید صلاحیت، 72 تن رد صلاحیت شدند و 15 داوطلب انصراف داده بودند.

فرماندار قم در مورد آمار بخش های مختلف استان بیان کرد: در روستاهای بخش مرکزی 172 نفر تائید و 17 نفر رد صلاحیت شدند و 2 نفر نیز انصراف دادند.

 به گفته سیار، در روستاهای بخش سلفچگان 166 مورد تائید صلاحیت و 17 مورد رد صلاحیت شده و 2 نفر نیز انصراف دادند.

  وی ادامه داد: در خلجستان 195 تائید صلاحیت و 23 نفر رد صلاحیت شده و 4 نفر نیز انصراف دادند. در کهک 123 تائید و 17 نفر رد صلاحیت شدند که در مجموع 4 نفر انصراف دادند؛ همچنین در روستاهای جعفرآباد 149 نفر تائید و 6 رد صلاحیت شده و 5 نفر انصراف دادند.

فرماندار قم در مورد شهرهای تابعه با بیان اینکه در قنوات 16 نفر، در دستجرد 8 نفر تائید و 5 نفر رد صلاحیت شدند، ادامه داد: در بخش سلفچگان 14 نفر و در کهک 19 نفر تائید و 4 نفر رد صلاحیت شدند و در جعفریه نیز 16 نفر تائید و 5 نفر رد صلاحیت شدند.

وی بیان کرد: نامزدهای رد صلاحیت شده در روستاها و بخش های قم در صورت اعتراض می توانند از تاریخ 3 تا 6 اردیبهشت ماه جاری اعتراض خود را به هیات نظارت شهرستان واقع در فرمانداری قم و نامزدهای رد صلاحیت شده شهرها و شهرستان قم به هیات عالی نظارت واقع در استانداری قم تحویل نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین