کد خبر: ۴۴۱۰۲۹
تعداد نظرات: ۲۰۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

همسر آیت الله رئیسی: فرزندانم به خاطر کاندیداتوری پدرشان خیلی گریه کردند/ خود من چند روز در بیمارستان بستری شدم

زندگی خیلی معمولی داریم. ایشان با همان ماشین های سمند اداری جابجا می شوند. حتی اقوام که ماشین شاسی بلند دارند می گویند به ایشان بگویید ماشین شان را جلوی خانه ما نزنند، مردم فکر می کنند ما از این ماشین ها سوار می شویم.
آفتاب‌‌نیوز :

خانم علم الهدی، همسر سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، دکترای فلسفه تعلیم و تربیت است. وی دانشیار دانشگاه شهید بهشتی در دانشکده علوم تربیتی و در کنار آن رئیس پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی است.

به گزارش تسنیم، خانم علم الهدی، همسر رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، دکترای فلسفه تعلیم و تربیت است. ایشان دانشیار دانشگاه شهید بهشتی در دانشکده علوم تربیتی بوده و در کنار آن رئیس پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی می باشد. از سوی دیگر ایشان رئیس کمیسیون تعلیم و تربیت شورای انقلاب فرهنگی را برعهده دارند. ایشان صاحب دو فرزند دختر و دو نوه هستند. بر آن شدیم با توجه به نزدیکی ایام انتخابات و به مناسبت کاندیدا شدن همسر ایشان، مصاحبه‌ای تفصیلی ترتیب داده و نظرات همسر آیت الله رئیسی را در این ایام جویا شویم. شرح این گفتگو از این قرار است:
 
دو نامه از سوی آیت الله رئیسی منتشر شد. نظر حضرتعالی در مورد این نامه ها چیست؟
 
 آقای رئیسی تاکید زیادی بر سیاست ورزی مبتنی بر اخلاق دارند. خیلی ها به ایشان توصیه می کردند که به گردونه انتخابات وارد نشوید، اما ایشان در جواب می گفتند بگذارید یکبار مردم سیاست ورزی مبتنی بر اخلاق را ببینند. محتوای نامه ایشان نیز بر همین مبناست که بیاییم قبل از هر چیز، بر این نوع سیاست ورزی پایبند باشیم و از این اصول عبور نکنیم. ایشان اصول اخلاقی را خط قرمز خود می دانند و حتی یکبار به من هم گفتند حاضرم در مناظرات شکست هم بخورم اما اصول اخلاقی را زیر پا نگذارم. این بحث‌ها ماورای حقوق و حقوق دانی است، بحث اخلاق چند درجه فراتر از حقوق است.
 
باتوجه به شغل های خاص آیت الله رئیسی، آیا تاکنون ایشان یا خانواده‌شان تهدید شده‌اند؟ یا هرگونه خاطره خاصی که می تواند برای مخاطبین جذاب باشد را برایمان بازگو کنید.
 
اگر تهدیدی تا حالا صورت گرفته بوده ایشان آن را به داخل خانه منتقل نکرده اند. ایشان در اینگونه مسائل بسیار دقت می کنند و به هیچ وجه مسائل کاری شان را به داخل خانه نمی آورند. البته مواردی بوده که ما از روحیه ایشان متوجه شدیم اتفاق خاصی افتاده است. مثلا در مورد پرونده نخست وزیری که ایشان تمام کارها را انجام داده بود، اما ناگهان امام دستور دادند پرونده مختومه شود. از جاهای زیادی هم مراجعه کردند، از مرکز اسناد انقلاب اسلامی و دیگر جاها تا آن پرونده را باز کنند اما ایشان راضی نشدند هیچ مصاحبه ای را انجام بدهند و گفتند پرونده ای را که امام دستور دادند مختومه کنید من باز نمی کنم. من هم هیچ اطلاعی از آن قضیه ندارم.
همسر آیت الله رئیسی: فرزندانم به خاطر کاندیداتوری پدرشان خیلی گریه کردند/ خود من چند روز در بیمارستان بستری شدم
 
 یک اخلاقی که ایشان دارند این است که از جزئیات هیچ پرونده ای صحبت نمی کنند. مثلا همین ماجرای فسادی که در ابتدای تولیت ایشان در آستان قدس رخ داد، آقای رئیسی به هیچکس نگفته بودند، درحالیکه به شدت از آن رنج می بردند و با خودشان می گفتند چنین کاری با اموال کافر حربی انجام نمی دهند چطور با اموال امام رضا فردی چنین کاری می کند؟ من گفتم این مورد را به مقام معظم رهبری اطلاع دهید. ایشان گفتند چرا باید خاطر ایشان را مکدر کنم. خودم مسئله را حل می کنم. به شخصه فقط می دانستم آن فرد مشکل دارد اما داستان را دقیقا نمی دانستم. 
 
ایشان هم از بیان داستان در رسانه ها خودداری می کردند تا اینکه از سوی رفقای همان فرد مطرح و پخش شد. اتفاقا در همان موقع هم برخی تماس گرفتند که ایشان را آزاد کنید. آقای رئیسی گفتند اتفاقا رفقای خود آن فرد نامش را منتشر کردند، من که فقط به دادگاه معرفی کردم. 
 
بعد مقامات آستان قدس آمدند و گفتند حاج آقا اطلاعیه بدهید. حاج آقا مخالفت کردند و گفتند حق ندارید اسم او را بیاورید. گفتند حاج آقا همه سایت ها اسمش را آورده اند. حاج آقا گفتند آن فرد هنوز متهم است و جرمش اثبات نشده است. کلی کشمکش رخ داد آخر هم یک نفر خودش رفت مصاحبه کرد و توضیح داد. حاج آقا خیلی مقید هستند که تا جرمی اثبات نشده اسمی برده نشود و آبروی کسی نرود. یا یک آیت اللهی که دستگیر شده بود، از حاج آقا پرسیدیم جریانش چیست؟ حاج آقا ابا داشتند و نمی گفتند. اصرار کردم حاج آقا نکته های دینی و مذهبی زیبایی از ایشان در فضای مجازی منتشر می شود و اگر چیزی نگید همین بچه های خودمان که آنها را می خوانند منحرف می شوند. آنقدر اصرار کردیم که ایشان دو سه مورد گفتند.
 
آیت الله رئیسی در ابتدای بیانیه خود در بدو ورود به انتخابات گفتند من هیج میلی به قدرت ندارم. خواستم ببینم شما این جمله را چطور تحلیل می کنید؟ آیا نکاتی در زندگی مشترک تان در این راستا داشته اید؟
 
ایشان یک طلبه بود در ابتدای انقلاب و آیت الله بهشتی طی تحقیقاتی که داشتند چندتن از طلاب از جمله ایشان را شناسایی و آموزش دادند. ایشان را که به کرج برده بودند، دو مسئله در آن شهر مطرح بود. یکی اینکه سرمایه داران در آن شهر حضور داشتند و دوم آنکه مسئله منافقین نیز در آنجا خیلی مطرح بود و یکی از عللی که منافقین دلشان خیلی از ایشان پر است به همین قضیه برمی گردد.
 
طی برخوردهای قانونی که ایشان در آنجا انجام می دهند، نقشه قتل ایشان کشیده می شود که وقتی شهید بنی جمالی به جای ایشان می رود، متاسفانه ایشان را به شهادت می رسانند. پس از آن ماجراها و اینکه توانستند لیاقت خود را نشان بدهند، ایشان را ارتقا دادند و به استان همدان بردند. بعد از استان همدان ایشان تصمیم گرفت که به قم برگردد و طلبگی خود را ادامه دهد، اما ان روزها در تهران آقای موسوی خوئینی ها نمی گذاشت. هرچه ایشان اصرار داشتند که من میخواهم به قم برگردم و درس بخوانم و سمت اجرایی نمی خواهم از آن سو بود که اصرار وجود داشت که ایشان به کار اجرایی برگردند.
 
 این شد که به تهران رفتیم. چند سال گذشت و من هرچه می گفتم وسایل مان را از قم بیاوریم اما ایشان می گفت، نه، میخواهیم برگردیم. لذا ایشان اصلا بدنبال قدرت نبود. البته پشتوانه حکم امام برای ایشان نیز بسیار موثر بود. 
 
این که امام اقای موسوی اردبیلی را داشته باشد اما تقریبا هرجایی که اختلافی پیش می آمد یک طلبه 25 ساله را برای حل اختلاف بفرستد، خود در روند کار ایشان خیلی تاثیر داشت. بعد از آن سال ها بود که ایشان به سازمان بازرسی رفت. به یاد دارم آن روزها دولت اصلاحات به شدت از بازرسی های ایشان ترس داشت. هرجایی که ایشان ارتقا پیدا می کرد یا ایشان را به زور و با فرمان مافوق می فرستادند یا حتی در برخی موارد اصلا به ایشان نمی گفتند و ایشان را منصوب می کردند و در موردی حتی ایشان حکم خود را از رادیو می شنید و وقتی من به  ایشان می گفتم که از رادیو شنیدم، ایشان باور نمی کرد و می گفت کسی به من چنین ابلاغی نکرده و حتی یک سوال هم از من نپرسیده اند. البته در مقابل آن حسادت ها هم بسیار بود. در بسیاری از موارد تا برای ایشان می خواستند حکمی بزنند عده  زیادی می رفتند و سعایت ایشان را می کردند و می گفتند ایشان برای این پست مناسب نیست.
 
 در مورد حکم تولیت نیز هرطور توانستند سعایت کردند تا حکم برای ایشان نخورد. بحث نایب التولیه و حتی شورایی شدن تولیت نیز مطرح شد و جالب آن بود که ایشان در تمام طول آن مدت در خانه نشسته بود و اصلا برایش مهم نبود و در نهایت حضرت آقا آن حکم را برایشان زدند.
 
 در طول زندگی مان هیچ گاه برای دریافت پستی ایشان خود را مطرح نکرد یا نرفت رایزنی کند، لابی کند تا آن پست را تحویل بگیرد. برای خبرگان نیز سه استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و گرگان چند مدت آمدند و پافشاری کردند که ایشان آمد. در این دوره اتفاقا تهران خیلی پافشاری کردند که از تهران کاندیدا شوند، که ایشان در جواب گفت: بینی و بین الله نمی شود بیرجند را کنار بگذارم و بیایم تهران. حتی من اصرار داشتم به تهران، چرا که ایشان بابت رفت و آمدهای به بیرجند خیلی اذیت می شدند. اما قبول نکردند.
 
چه شد که ایشان کاندیدا شدن برای ریاست جمهوری را پذیرفتند؟
 
اصرار و پافشاری به ایشان زیاد بود و از طرف مردم هم شروع شد. حتی دوره های قبل هم برای درخواست آمده بودند، مردم حزب اللهی و جامعه مداحان آمدند و پیشنهاد کردند.حتی خانواده هاشمی به ایشان می گفتند اگر شما رئیس جمهور بشوید خیلی خوب می شود. اما این روزها بیشتر اصرارها از سوی مردم در حرم مطرح می شد. من می گفتم حاج آقا این ها چه می گویند. 
 
ایشان در جواب می گفتند غصه نخور، خبری نیست. من همچین جایی را رها نمی کنم. اما این سیر همچنان ادامه پیدا کرد. تا اینکه بسیاری از مراجع قم اصرار کردند. اما باز هم ایشان نپذیرفت. از روزی که ایشان مشهد آمدند مراجع از جمله آیت الله وحید خیلی ابراز خوشحالی می کردند. آیت الله وحید خودشان تشریف آوردند به دفتر حاج آقا. هرچه حاج آقا اصرار می کردند که من باید بیایم، شما چرا، اما ایشان می گفتند نه، خودم باید بیایم. یک بار مقام معظم رهبری هم به ایشان گفتند من از هیچ یک از انتصاب هایم مردم اینقدر از من تشکر نکرده بودند. از انتصاب شما مردم خیلی تشکر کردند.
 
اینکه عده ای این روزها رابطه ما با آیت الله مصباح را بزرگ کردند، البته افتخار است برای ما این ارتباط، اما رابطه ما با همه مراجع همین طور است. ما هرساله به خانه آیت الله جوادی آملی می رویم، با ایشان به سوریه رفتیم. رابطه خانوادگی که با آیت الله جوادی آملی داریم با آیت الله مصباح نداریم. خلاصه این داستان مردم ادامه پیدا کرد تا اینکه 50 نفر از مجلس خبرگان آمدند و دعوت کردند.حاج آقا به آن ها گفت نکنید این کارها را، که آن ها در جواب گفتند ما به شما کاری نداریم، تکلیف مان را انجام می دهیم. رفتند خدمت آقا رسیدند و این پیشنهاد را مطرح کردند و آقا فرمودند من دخالت نمی کنم. تا اینکه یکی از مراجع به مشهد آمدند و با ایشان صحبت کردند و حجت را بر ایشان تمام کردند.
 
وقتی آن صحبت تمام شد، حجت برایشان تمام شد و پذیرفتند. به یاد دارم که بعد از آن بود که فرزندانم خیلی گریه کردند و گفتند پدر می دانی داری چه می کنی؟ می دانی وارد چه کارزاری می شوی؟ خود من چند روز در بیمارستان بستری شدم. اما ایشان بلاخره تصمیم گرفت که کاندیدا شود و امروز هم تاکید می کند که نیامده ام که بروم، بلکه تا آخر در صحنه می مانم.
 
ماجرای آن روزی که آیت الله رئیسی در قم سخنرانی داشتند بعد سخنرانی ایشان در قم کنسل شد و گفتند مقام معظم رهبری ایشان را به بیت فراخواندند چه بود؟
 
این یک دروغ بود. ایشان اصلاً در مشهد بود. اتفاقا من خودم قم بودم و در موسسه امام خمینی(ره) ارائه مقاله داشتم. آنقدر مردم پرسیدند که آخر من خودم شک کردم و زنگ زدم که ایشان گفتند من مشهدم.
 
در مورد شعار انتخابی ایشان توضیح بفرمایید که چرا این شعار انتخاب شد؟ علت انتخاب شدن شعار کار و کرامت چه بود؟
 
ایشان در ایامی که در آستان قدس بود خیلی با مشکل بیکاری مواجه می شدند و خیلی در این زمینه مراجعه داشتند. اکثریت نامه هایی که در ضریح امام رضا انداخته بودند مردم، درخواست کار بود. حاجاتشان شاغل شدن بود. این بود که اصلی ترین برنامه خود را کار و اشتغال انتخاب کردند. 
 
در بحث کرامت هم دلیل این است که ایشان به کرامت مردم خیلی اهمیت می دهند. یک حداقل وجود دارد به نام حق و حقوق، اما کرامت یعنی خیلی بالاتر از حقوق مردم. اگر می خواهیم با خارج ارتباط برقرار کنیم، بر اساس کرامت باشد نه ذلت. اگر می خواهیم برای مردم شغل ایجاد کنیم، شغل با کرامتی ایجاد کنیم. شاید یک پدر وقتی به خانه می رود از گرسنه بودنش رنج نبرد، اما شرمندگی او مقابل فرزندانش که نتواند خواسته های آنها را برآورده کند، خیلی سخت تر است.
 
در مورد نحوه زندگی و ساده زیستی آیت الله رئیسی توضیح بفرمایید.
 
ما زندگی خیلی معمولی داریم اما در همین مورد هم با حاج آقا خیلی درگیریم. برای عوض کردن هر اسباب خانه باید کلی نقشه بکشم. خود ایشان با همان ماشین های سمند اداری جابجا می شوند. حتی اقوام که ماشین شاسی بلند دارند می گویند به ایشان بگویید ماشین شان را جلوی خانه ما نزنند، مردم فکر می کنند ما از این ماشین ها سوار می شویم. تمام جوانب را رعایت می کنند تا خدای نکرده از زندگی ساده دور نشوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲۰۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
35
73
حاج آقا
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
از شما چه پنهون ماهم گریمون گرفته از اینکه چنین کاندیدایی داریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
73
266
دوران اين حرف ها تموم شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
واقعا!!! ما راضی به بیماری شما و گریه و زاری فرزندانتان نیستیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
بمیرم الهی تو منطقه ساده زیست " سعادت اباد "کنار فقرا زندگی میکنن !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
الآن سال۱۴۰۰ و روحانی شد
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
59
196
قسمت اخر مصاحبه رو خوب اومدین واقعا همه باور کردن!!!!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
دقیقا مخصوصا جایی که گفته همسایه هاماشین های شاسی بلنددارند
پس اعتراف می کنه که خونش کجاقرارداره وبا چه کسانی همسایه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
گفتن اقوام نه همسایه ها
چشماتونو درست باز کنین بعد نظر بدین
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
80
234
خدایا به داد مردم ایران برس!! ریا و تزویر خیلی تو جامعه زیاد شده. همه هم احساس مسئولیت می کنند اما دریغ از یک قلب صاف...
آنیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
93
208
دوره این عوام فریبی ها گذشته ،چطور فکر می کنید مردم همچین چیز رو باور می کنند؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
78
185
واقعا که خیلی جالبه... سیره و روش زندگی ائمه رو آپدیت کرده و بعنوان روش زندگی همسرش تحویل میده...چطور فکر کرده این رو باور می کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
نبایدم باور کنید
چون تا حالا ندیدید!!!
اهورا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
تو چی میگی ناشناس دلواپس؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
آقا محمد،شما از کجا میدونی زندگی شون اینطور که میگه نیست البته حق داری انقدر ادم دروغگو تو زندگیت دیدی فکر میکنی این نوع زندگی کردن دروغه
mohammad
| United States of America |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
نمیگم خدا نخواسته شما بدی نه خدانکنه
ولی عجب..................................
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
54
179
این حرف دیگه آخرشه!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟"حتی اقوام که ماشین شاسی بلند دارند می گویند به ایشان بگویید ماشین شان را جلوی خانه ما نزنند، مردم فکر می کنند ما از این ماشین ها سوار می شویم."
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
نه اینکه اقوامشون تازه به دوران رسیده هستند،ماشین شاسی بلند نباشه به کلاسشون بر میخوره.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
تو اول بگو با کیان زیستی
پس آنگه بگویم که تو کیستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
26
105
نکات جالبی دارد .ماشین شاسی بلند چه بلایی شده برای جامعه ....
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
35
151
این جمله

. . . . به یاد دارم آن روزها دولت اصلاحات به شدت از بازرسی های ایشان ترس داشت . . .

خوبه چیزی از اون دولت پیدا نکردن و اینهمه توهین و افترا میبندن اما دولت مهرورز آقای احمدی نژاد به نظر نمیترسیدن چون حجم فسادشون به عرش اعلا رسیده بود یا خدای ناکرده . . . . .

واقعا جای تاسف داره این مدل حرف زدن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
خوب جناب ریسی حتما در زمان دولت دست پاک در خواب شیرین تشربف داشتند که آنهمه ویرانگیریها را ندیدند والا حتما بازرسی که ایشان رییس بودنند مانع می شدنند مگر نه؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
کاش شما که انقدر منصفین از فساد دولت موافق خودتون هم شمه‌ای می‌گفتین
اهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
63
172
حاج خانم مردم شکر خدا آگاه شدند و حقایق را می دانند.این داستانسرایی ها جز اینکه باعث آبرو ریزی بشه حاصل دیگه ای نداره...سکوت کنید خیلی بهتره.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
کسی که فکرش با ماهواره شستشو داده شده نمیتونه این فضا رو درک کنه... نمیتونه سبک زندگی اسلامی رو درک کنه ...عزت پیش خداست
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
اما خودمونیم ها چه زود یه شبه شدید عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
61
153
ایشان که بفرموده همسرشان اینقدر مقید به اخلاق و کرامت هستند چرا برای کاری که هیچ تخصصی در آن ندارند (مدیریت کلان امور سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی یک کشور ) نامزد شده اند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
لطفا اول سوابق مدیریتی و مقالات و تالیفات علمی ایشون رو بخونید بعد نظر بدید بی اطلاعی هم حدی داره
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
دقیقا!از انگلیسی صحبت کردن همسر ایشون که مثلا دکترا هم داره معلومه!
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
همین که تو یه نفر اطلاع داری کافیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
چون دیدند متخصصان بزرگواری که شما و امثال شما تعیین کردین مثل حسن روحانی متخصص ساخت کلید و دارای بورد تخصصی اغوا و ترغیب، خیلی کاری از پیش نبردن گفتن یه بار هم کار به غیر متخصصین واگذار بشه.
سرباز وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
آقای رییسی تخصص دارن خوب هم کار می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
29
77
آنتن برج میلاد .......
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
61
170
حاجيه خانم، باور بفرمایید مردم بزرگوار ایران زمین به هیچ عنوان علاقه يی به دیدن اشک نورچشمان شما ندارند و همینطور بستری شدن سرکار. لطفا با حاج آقا صحبت فرموده انصراف ایشان را به دست آورید! هم شما عاقبت به خیر خواهید شد، هم ما!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
الان تو این دولت تدبیر وامید شما عاقبت بخیر شدی؟؟؟خوش بحالت
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
سلام قلم فرانسه حالا که واقعا از این نگارش حضرتعالی ۴سال و یک ماه و ۴روز میگذره دوست دارم بدونم واقعا بادولت اصلاحات روحانی واقعا عاقبت بخیر شدی یا نه؟؟؟
حسن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
39
135
ای خدا ما چقدر بدبختیم دوباره همون 8سال سرکاری وبازی کردن با مردم شروع شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
تو مگه تو ایرانی که نظر میدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
53
162
شما بنا به توصيه پدر بزرگوارتان بهتر است در منزل بمانيد و فرزندان بيشمار تحويل جامعه دهيد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
یه سوال داشتم :شمابه توصیه پدربزرگوارهفته ای چندباراشکنه می خورید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
به ابوی بزرگوارتان بفرماید جوانان احتیاج به شور و خوشی دارند همه اش روضه که نمیشه خودمختاری خراسان رضوی ر ا ول کنه کمی هم به فکر جوانان استان کنه نکنه ...........................................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
44
154
خانم علم الهدی با سلام جمع حقوق شما وشوهر شما ماهانه حداقل بیست میلیون تومانه چرا شما از یه زندگی خوب برخوردار نباشید اگه اهل بذل وبخشش هستید بذل و بخشش حدی داره اگه اهل اسرافید اسراف حرامه اگه اهل ریایید بدتر این حرفا چیه ؟چرا شوهر شما باید همیشه از ماشین دولتی بیت المال استفاده کنه ؟شما باید بهترین ماشین شخصی را داشته باشید با پولاتون چکار میکنید؟ نکنه با این درامد بالاقدرت مدیریت هزینه هاتون را ندارید چطور می خواهید کشور را اداره کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
دوبله لایک
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
مطابق قانون :نیم درصد درآمدآستان قدس سهم تولیت آن است ،این پول هاراچه می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
نیم درصد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!یعنی چقدروووووووووووووااااااااااااااااااااااااااااااااااوووووووووووو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
37
118
فقط دو تا بچه؟؟؟؟این که بر خلاف روش تعلیمی پدرش_علم الهدی_ است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
شما از زندگی مردم جه خبری دارید
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
ازاشکنه هم که پدرشون به مردم توصیه کرد ،حرفی نزدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
31
73
هاله نور 96 !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
35
120
ايشان عليرغم ميل باطنى خود زوركى تمام اين منصبها را قبول كرده وگرنه خودشان اصلاً تمايلى به اين همه پيشرفت روز افزون نداشتند !!!!!!!!!بخشید ...................
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
24
66
از ایشان بپرسید: شاسی بلند را بیخیال...
.........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
23
62
حاج خانوم درست ميفرمايند ما با حاج آقا آشنايي پيدا كرديم و درخدمت پدرخانمشان هم هستيم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
31
107
وای چقدر تاثیر گذار بود. پدر شریف‌تان هم فکر کنم علاقه ای نداشته باشن!
ولی با حرف‌های شما رای من فقط رئیسی!!خخخخخخخ
مردم رو چی فرض کردید؟
پاسخ ها
ارمان
| United States of America |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
ای وای فقط نگفته تو کدوم بیمارستان بستری شدن. بخش زایمان.. یا ای سی یو .. و نگفتن چرا بستری شدن.. سقط کردن خدای نکرده.. دورغگو دشمن خدا است . همون خدای که حداقل شما ها بهش معتقد نیستید
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
32
79
تقصیر. منه که به چرندیات و دروغها و. مزخرفات شما باور. ندارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
31
60
یعنی این دولت ک شما بخای ادارش کنی بدرد نمیخوره ..همینکه انصراف بدی بسه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
26
85
من هم گریه کردم.
پاسخ ها
هاشم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
یادش بخیر فیلم قشنگی بود :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
23
83
ملت هم گریه کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
21
81
احمدی نژاد از بازرسی ها هیچ ترسی نداشت. بابک زنجانی،سه هزاد میلیاروی، دکل نفتی
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
31
97
به شخصی گفتند شاهدت کیست گفت زنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
43
80
ببین خواهر,روحانی منتخب ماست.شما حناتون دیگه رنگی نداره.به اقای علم الهدی هم بگید,بره پشت تریبون به برادر دینی ومسلمونش تهمت وافترا بزنه.دیگه اعتمادی وجود نداره وبه همین اب باریکه اکتفا میکنیم.روحانی تنها نیستی
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
الان کجایی ببینی راست می گفت یا نه
کمک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
11
27
خوب
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
17
50
عجب بازاری شده بازار شب عیده انتخابات.خجالت کشیدن .....
يه پولدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
18
60
امان ازشاسي بلند شماشاسي كوتاشوبخرين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
19
63
...خانمش میگه ۵۰ نفر از خبرگان آمدند وایشون قبول کرد ....چی را قبول کرد؟
ناشناس
|
Philippines
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
20
64
جالب اینه که حاج آقا و خانمش ریاست جمهوری رو قدرت تلقی می کنند آقای علم الهدی می گه رییس جمهور نوکر مردمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
20
67
چی اقوامی مشتی دارند که ماشین شاسی بلند را نشانه تشخص میدانند
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
27
66
حاج خانم دست شما درد نكند خيلي خنديدم و كلي مشعوف شدم از خواندن مصاحبه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
22
56
یک چنین سخنانی ازیک خانم دکتر و آیت الله زاده بعیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
70
34
با سلام خدمت سایت همه چی تموم افتاب
نظرات بنده رو که هر وقت نوشتم منتشر نکرديد ولي اشکالی نداره همون کسی هم که نظرات رو حذف ميکنه نظر من رو بخونه کافيه
ميخواستم بدونم از اين همه تحقير اقای علم الهدی چي گیرتون مياد اين خبرها رو منتشر ميکنيدکه بعدش یه عده به ايشون توهين کنند اگه دقت کنيد اقای علم الهدي جز فرمایشات رهبري چيزي نميگن ولي حيف که فقط کمر به تحقير بستيد نه گوش دادن با جان و دل
اگه ضد ولایت فقيه هستيد هر چي دوست داشتيد ميتونيد نظرات به حق نماینده حضرت اقا رو اشتباه جلوه بديد
ولي انتظار نداشته باشيد که با مخدوش کردن نظرات رهبري دل امام زمان ازتون راضي باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
توهین چیه نظر مردمه حالا تو خوشت نمیاد نخونشون
بعدشم مگه تو سایتای اونوری کم فحش و توهین تو مقاله هاشون به اینوریها میدن تو میری بگی اقا مطلاب سخیف را جع به اصلاح طلبا نزنید بده؟...
بهتره بشینن همون مرغشونو بزنن و بزارن ما ملت همین اشکنه مونو بخوریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
وای خدا خندیدم:)))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
معلوم هست چی میگی؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
16
38
بامزه بود! خخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
17
47
این حاج آقا چقدر پاکه ؟!چقدر دلسوز ملته !چقدر مدیر و مدبره ! .....................................................................................................................
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
24
60
واقعا متاسفم برای خودم و کشورم و نگرانم برای آینده فرزندم با حرف زدن این خانم دکتر استاد دانشگاه. بدا به حال ملتی که یک استاد دانشگاهش این طوری حرف بزنه. معلوم میشه از رانت خوبی برخوردارند که ماشین روتین و تحمیلی به ملت ایران کسر شأن داره براشون. و دخترشون با این بینش پوپولیستش شده استاد دانشگاه.
بازرسی شون رو آقاتون در زمان احمدی نژاد تعطیل کرده بودن که مملکت رو ورشکسته کردن.
شما بهتره بشینین خونه طبق تئوری های پدر گرامیتون که در این صورت قطعا موثرترخواهید بود
جانباز پنچاه و پنچ درصد مستاجر بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
13
49
دکترای فلسفه تعلیم و تربیت، دانشیار دانشگاه شهید بهشتی در دانشکده علوم تربیتی و در کنار آن رئیس پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی . . . !
ایرانی نظاره گر و لابد احمق فرض شده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
19
56
یک نفر از ایشان بپرسد اصلا چطوری شد شما به عنوان استاد استخدام شدی در دانشگاه اصلا چطوری دکتری قبول شدی و الان این همه مناصب را لابد فقط بخاطر زمات و توانمندی داری. بسه این حرفها مردم را بیشتر عصبانی می کند یک عده کلا خودشان و اطرافیانشان همه ساده زیست و عادل هستند ولی نمی دانم چرا بعد از مدتی همه صاحب مناصب بالا می شوند لابد خانوادگی و کل فامیلا مادرزادی با استعدادن. بسه دیگه گوررررررر گرفتم از بس عصبانی شدم از خواندن این مصاحبه
ناشناس
|
Philippines
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
19
38
ایشان درخواست علماء و مراجع را دلیل پذیرفتن کاندیداتوری شوهرش می گویند و آمدن آیه الله وحید و مقام معظم رهبری به دفتر آقای رییسی را مثال می زنند در حالی که آمدن اون دو بزرگوار جهت تولیت آستان مقدس امام رضا علیه السلام بوده و ربطی به ریاست جمهوری ندارد.
همچنین دید و بازدید خانوادگی با بعضی علماء هیچ ربطی به کاندیدا شدن ندارد .
واقعا اینگونه حرف زدن از یه دکتر خیلی بعید است....
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
15
16
سلام.
ظاهرا ستاد حجت الاسلام رئیسی این مصاحبه رو تکذیب کرده. لطفا تکذیبیه هم منتشر کنید.
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
حاج خانم انقدر اغراق فرمودند که دیدند دیگه خیلی تابلو شده مجبور شدند تکذیبیه بدهند!
nilu
|
Germany
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
45
25
متآسفم واقعا فهمیدم هر چی نظر بر خلاف آقای رییسی هست منتشر میکنید چقد نا جوانمردانه رفتار میکنید من چندین پست گذاشتم و هیچ کدومو منتشر نکردید ننگ بر این سیاست حمله از پشت همون موقع هم تعجب کردم چرا یه نظر موافق ایشان نیست من در نظراتم نه توهین کردم نه حرف غیر حقیقت گفتم اما جماعتی مثله شما طاقت شنیدن حرف مخالف را ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
خودت رو به خاطر هیچ سیاست مداری درگیر نکن
ناشناس
|
-
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
13
28
حاج خانم ایشان ازماههاقبل آمدن خودشون روقطعی کرده بودن وهمه ملت خبرداشتن حتمابایدثبت نام میکردتاشما و فرزندانت غش وضعف کنید؟ خدایاچقدردروغ وریا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
12
24
حاج خانم گریه لو لو بسه دست حاج اقاتو بگیر بشین خونه ملتم ا در امان بمونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
16
29
حاج خانم ، باور بفرماييد ما هم از شنيدن كانديد شدن ايشان گريه كرديم و كارمان نزديك بود به بيمارستان بكشد . آخه تصور تكرار مصيبت هاي 8 سال گذشته واقعآ درد آوره !
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
14
37
بچه ها یاد کارتون پینوکیو افتادمممممم
بی سووواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
16
39
آخی چرا گریه کردین؟! بدتون میاد ملکه ایران بشید شازده خانم؟؟؟!!!
بی سووواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
12
32
چون نیک بنگری همه تزویر می‌کنند..!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
15
33
زندگی خیلی معمولی داریم. ایشان با همان ماشین های سمند اداری جابجا می شوند. حتی اقوام که ماشین شاسی بلند دارند می گویند به ایشان بگویید ماشین شان را جلوی خانه ما نزنند، مردم فکر می کنند ما از این ماشین ها سوار می شویم.
***انوقت پول تبلیغات شما از کجاست؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
14
18
خجالت بکشید ....
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
22
21
شرمنده . من فقط به روحانی رای میدهم..
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
14
23
همه حرفها به کنار اون قسمت که میگه دولت اصلاحات می ترسید خوبه خدا را شکر کار اشتباهی سید پاکدست نداشت والا اگه حتی یکی خطا داشت اونوقت امثال شما و حاج اقا و همفکرانشان چه کار می کردید.
درود بر خاتمی .سلام بر روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
27
22
حرفهای این خانم حقیقت دارد آقای رئیسی با بقیه فرق دارد میشه سادگی را در همه جاش دید گفت برای تبلیغات پول ندارم اسراف نکنید واقعا متاسفم برای کسانی که اینقدر دلشان سیاه شده و همه را مثل خودشان دروغگو می بینند
بچه مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
3
15
سلام,من نميدونم چقدرازمحتواي اين مصاحبه درسته,والبته اين روزهاکم هم نيستندتوفضاهاي مجازي کسايي که به حق ياناحق پشت سرنامزدهاي مختلف انتقاد هاي بعضا تندي ميکنند
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
12
29
بشکند دست کسانی که به امثال این خانم مدرک داده تاطلبکارمردم شوند شاسی بلند ؟؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
7
18
ایکاش نام یکی ازاین مراجع راهم میگفتند.
عزاعیل
|
Saudi Arabia
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
9
14
شما از حقوق و ماشین .......خدتان خبر نارید به دکتر مراجعه ..........شود یا نشود
ارمان
|
United States of America
|
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
6
14
میدونید . ادم مونده ایشان . و امثال ایشان وقتی حرف میزنند ... ا..................................................................
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
5
16
صحبت از مهرورزی شوهرشان کرد ولی نگفت ......
هدی
|
-
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
17
7
حاج خانم اگه جسارت نباشه به حاج آقا بگین به حرمت لباس مقدس و احترام به علی ابن موسی الرضا به نفع آقای قالیباف کنار بروند و عزت و احترام و کرامت خودشان را مضاعف کنند ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
19
11
خيلي براي اين كامنت هاي عجيب وغريب بعضي ازخوانندگان شما متاسفم واقعا بعضي حياء راخورده اندخجالت وشرمندگي راقي مي كنندشما اينقدردلتان سياه وشيطاني است كه ديگرحرف حق رانه مي شنويدونه تشخيص مي دهيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
برو بابا
.............................. رو همه میشناسن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
8
22
کسی که لیاقت خدمت گذاری به امام رضا را فدای بازیهای سیاسی کند سزایش بدتر از اینها خواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
5
11
کانال "خبر فوری" با لگوی سبز رنگ متعلق به خبرگزاری تسنیم است و مخالف دولت و روحانی است. اگر عضو این کانال هستید از آن خارج شوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
من عضو هستم
الان خارج میشم
ممنون که گفتید
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
7
12
حاج خانم من فکر کنم سياست اصلا با اخلاق جور در نمياد واقعا سزاوار حاج اقا نيس بهتره هرچه زودتر انصراف بدن .
پرهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
6
16
خواهشمندم به بابات بگو با برگزاری کنسرتای خواننده ها تو مشهد دوباره موافقت کنه.. یکی از دوستای من خواننده بود و امیدوار بود به جایی برسه اما حاچ آقا علم الهدای بزرگ از وقتی کنسرتا رو تو مشهد ممنوع کرده بنده خدا افسرده شده داره میمیره. از فرزندان حاج آقا هم خواهشمندم در این زمینه با بابا بزرگشون حرف بزنن. ممنون
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
25
12
درودبر سید ابراهیم رییسی و آیت الله علم الهدا
ویسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
8
14
ما که آیت الله نیستیم داماد آیت الله نیستیم ادعای دینداری هم نداریم فرد عادی هستیم کسی هم از ما توقع ساده زیستی ندارد با هر کسی رفت و آمد داریم از ماشین ساده ما ابراز ناخرسندی و آبروریزی نکرده اند اما این ها با کی رفت و آمد می کنند که پارک ماشین ملی جلو درب آنها برایشان افت دارد آیت الله چگونه با آنها تا این حد نشست و برخاست دارد عجب اطرافیان ساده زیستی
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
4
15
منم شاسی بلند ندارم. همون سمند ادلری رو هم ندارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
7
22
یعنی ایشون به گریه های دختران خودش هم ترتیب اثر نداده؟؟ اون وقت قراره ناراحتی ما در ایشون تاثیر بذاره؟؟!!
سنگ صبور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
7
19
واي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چقدر سخته يكي دختر آيت ا...باشه،همسر آيت ا...باشه وچقدر چيزاي ديگه هم باشه اما
ماشين شاسي بلند نداشته باشه!؟
کارشناس ارشد دانشگاه تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
7
21
همین که با دولت پاک اصلاحات و حضرت آقای خاتمی محبوب دل ملت ایران زاویه دارند عدالتشان زیر سوال است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
8
11
باسلام واحترام.خواهشمندم با شناخت قضاوت کنید نه از روی ظواهر وتعصبات وبدبینی.ماهمه مسلمانیم.درسته در جامعه بعضا دورویی زیاد هست اما مراقب فتنه های دشمنان وشادی انها هم باشیم.
کسی احساس تکلیف کرده برای خدمت به مردم.بجای حمایت قضاوت می کنیم.نادانسته زیر سوال می بریم و....من به شخصه منابع مطمئنی درصحت این مطالب دارم.تحقیق کردم.خواهش می کنم اگاهانه انتخاب کنیم.سرنوشت کشور در انتخاب شماست.از ماست که برماست...
هم وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
5
10
باسلام واحترام.خواهشمندم با شناخت قضاوت کنید نه از روی ظواهر وتعصبات وبدبینی.ماهمه مسلمانیم.درسته در جامعه بعضا دورویی زیاد هست اما مراقب فتنه های دشمنان وشادی انها هم باشیم.
کسی احساس تکلیف کرده برای خدمت به مردم.بجای حمایت قضاوت می کنیم.نادانسته زیر سوال می بریم و....من به شخصه منابع مطمئنی درصحت این مطالب دارم.تحقیق کردم.خواهش می کنم اگاهانه انتخاب کنیم.سرنوشت کشور در انتخاب شماست.از ماست که برماست...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
3
10
آدم به این خوبه باید قدر خادمیه امام رضا را بدونه و جلوی چپاولگران اونجا را بگیره اگه میتونه! چه حرفا!
حسن
|
Germany
|
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
3
7
جالب بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
8
15
نمی گویم ساده ریست نیستید اما واقعا آقای رییسی مناسب ریاست جمهوری نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
8
14
واقعا که حالا که یه مومن واقعی اومدن برای رفع مشکل مردم بجای اینکه تو انتخابات با چشم باز انتخاب کنید تازه تیکه بارون می کنید ....‌‌
azim
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
5
13
حالا من چه کار کنم خدا؟ چرا آدمو تواین موقعیت قرار می دیدسرکارخانم !!!.آخه اگه به ایشون رای بدیم درظاهر باعث گریه بیشتر فرزندان !!!!!وبستری شدن دوباره شما !!!!!ولی درواقع باعث گریه مردم درحال و4سال آینده میشه واگه به حاج آقا رای ندیم درواقع باعث گریه واقعی شماوفرزندان وخدای ناکرده بستری شدن حقیقی شماولی درعوض خوشحالی وعافیت مردم وملت درسالهای آتی میشه.خالا خداوکیلی خودتون قضاوت کنید شما رضایت می دید که با اتنخاب حاج آقاهم شما وهم ملت به گریه ودردسر بیفتند ؟؟؟؟؟
واکف
|
United States of America
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
4
16
ماشین شان را جلوی خانه ما نزنند، مردم فکر می کنند ما از این ماشین ها سوار می شویم.فامبل های شما هستند یا همسر در ضمن چه گفته باشند چه نه واسه یه ادم دانشگاهی این نوع ادبیات خاله زنکی حرفه ایی نیست
دوست
|
-
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
3
12
باز هم دلواپسی اخه تاکی این وضع ادامه داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
5
13
خدا وکیلی این صحبت های فامیلی که نمیخواهم ضرب المثلش را بنویسم شما حدس بزنید، با رفتار انتخاباتی جناب رئیسی مخصوصا" اون عکس های با ژست انتخاباتی که با نیازمندان انداخته اند همخوانی دارد ؟ باید گفت ببخشید خواهر بزرگوار مردم رشد کرده اند دیگه مردم سال ۸۰ نیستند گوششان از این حرف ها پر است . دیگر اینکه واقعا" ایشان با این سطح سواد رئیس پژوهشکده مطالعاته!!!!!!!!!! واقعا" ایشان دکترن منظورم اون دکتره ، اگر سال اخذ دکترای ایشان مشخص شود قضاوت راحتتره ، بنده که توی این صحبت ها نشانی از دکترای واقعی نمی بینم شما چطور ؟ اونوقت ایشان بعنوان نماینده زنان میخوان اون بالا تصمیم بگیرند باور کنید سرم سوت میکشد وتنم می لرزدددددددددد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
3
14
همه را ول کن نقشه تعویض لوازم منزلو بگیر .. میدونم چی میکشی منم مثل تو گرفتارم
بخشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
10
12
با سلام خدمت تک تک دوستان،من هم به خدا تو بدترین شرایط مالی دارم سر میکنم ولی اعتقاد دارم همه ی ما باید فعالیت کنیم، تلاش کنیم تا به آرزو هامون دست پیدا کنیم. آقایان رئیسی،علم الهدی و ... هم مسلما سختی های مسیر زندگی خود را با موفقیت گذرانده اند. بیاییم به جای محکوم کردن دیگران تلاشمون رو بیشتر کنیم، پرانرژی و پرتلاش زندگیی کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
6
15
این قوم انقدر دولت روحانی را سنگ اندازی و کارشکنی و ازار دادند حال دخترانشان فکر
می کنند هر کس رییس جمهور شود دیگران با او مخالف و چوب لای چرخش می گذارند
کافر همه را به کیش خود..
نمونه های حمله به کنسول و هجوم ناگهانی وحشت اور به کنسرت ها و تظا هرات پوشینه ( شیوه نهان سازی هویت جنسی همراه ) و......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
6
10
همین که این خانم عالمه بجای اشتغال در دانشگاه فردوسی مشهد یعنی دانشگاه زادگاه خود عازم دانشگاه شهید بهشتی تهران شده خود نشان دهنده عدم وجود عمق دید استراتژیک است
حسن عدالت پیشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
2
1
بهتر ه
عسل
|
Germany
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
6
6
بعضی ها از حرف حق ناراحت شدن . هر چی هست حداقل راستشو گفته .
بهروز
|
Pakistan
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
0
21
احمدی نژاد هم اولش پژو ۵۰۴ داشت که اونم فروخت و پولشو بخشید.....ادم جیگرش اتیش میگیره از ماشینای اینا.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
6
14
می گم جاج خانم به حاج آقا بگید عکس پدر تون حاج آقا علم الهدی رو هم به عکس بی ربطش کنار سید مظلوم خاتمی محبوب اضافه کنه و بجای سلام بر دو سید فاطمی بزنه سلام بر سه سید فاطمی!!!
MAHDI
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
6
7
برو اشپزیتو بکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
4
6
جتما از خوشحالی ذوق مرگ شدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
11
7
منتقدان صحبت های خانم آقای رییسی بترکه چشماتون که نمیتونید ببینید و بشنوین حقیقت رو.شماها عادت کرده آید به ...................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
2
9
خدا همه رو هدایت کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
1
8
خدا عالم است ا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
5
12
"خود ایشان با همان ماشین های سمند اداری جابجا می شوند.
حتی اقوام که ماشین شاسی بلند دارند می گویند به ایشان بگویید ماشین شان را جلوی خانه ما نزنند"

ماشین اداره برای رفت و امد به اداره است نه رفتن به منزل اقوام که الحمدا... همه شاسی بلندسوارند!!!
یا اینکه ماشین شخصی دارید که خب جابجایی با سمند اداری صحیح نیست.
به هر حال بزرگان و سران باید رعایت بکنند که الگوی دیگران بشوند و یه وقت خدای نکرده در مملکت فساد و اختلاس رانت و پارتی بازی پیش نیاد!!

و فقط یک سوال اخر اینکه نظرات ابوی در مورد نسوان را چرا شما اجراء نمیکنید؟!
از قبیل خانه داری و زیاد کردن نسل و ...
و چگونه است که همسران اغلب بزرگان دکتر و استاد دانشگاه میشوند؟!
ebi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
5
10
اقوام شاسی بلند دارتون از 4 درصدی ها هشتند ..... به خدا ما راضی به کسالت واسترس و.... شما و خانواده محترمتون نیستیم . به حاج آقا بگید برگرده سر کارش ....
کلات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
8
13
بیمارستان بستری شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بی خیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال

مردم بوق نیستند ...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
8
15
این حاج خانم چگونه وارد دانشگاه شده؟.....
چرا شما در خانه نمی نشینید و اشکنه برای خانواده درست نمی کنید؟
ضیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
10
4
بمنظور حمایت از روحانی دو باره میگوییم حسن اقا مچکریم
رزمنده بدون شناسنامه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
5
9
خدایا ما را چی فرض کردن . از هالو هم هالوتر . خدایا به تو پناه می برم . این حقیر یک رزمنده و جانباز بدون شناسنامه 8سال دفاع مقدس هستم و بیش از 37 سال است که در جنوب شهر تهران در خانه اجاره ای سکونت دارم و به هیچ وجه اهل تنبلی و ولجرجی نیستم . با یک نیت پاک به رزم رفتیم بدون هیچ چشم داشتی ولی موقع تقسیم غنایم ما را بحساب نیاوردند و هیچ حال و احوالی از ما نپرسیدن . این حرف ها را اصلا قبول نکنید قبول نکنید تا خود از نزدیک ندیده اید قبول نکنید . حقوق و مزایای این چقدر است .
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
9
4
حداقل همسر آقاي احمدي نژاد اين خاليبنديها را نمي كردند . واقعا تمام شغل هايي كه ايشان داشته اند به اصرار بوده است ولي در نهايتا ايشان قبول زحمت كرده اند يا اينكه ايشان عاشق قدرات هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
7
6
دکترای فلسفه و تعلیم وتربیت...................... هههههههههههههههه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
5
6
احتمالا محافظاشون سوار شاسی بلند میشن تا بتونن داخل ماشین حاج اقا رو ببینند خخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
4
8
واقعا متاسفم...جالب اینجاست حرفاتون خیلی بهم شبیهه... چون از یه منبع سرچشمه میگیره اونم ماهواره است.
برای شما جانبازی که دست به دست دشمنت دادی تا ایرانو ویران کنید و آبروی رو زیر سوال ببری هم متاسفم مگه تو رفتی جبهه برای رسیدن به غنائم؟؟؟؟؟ چقدر زیادن خوارج در این دوران... براتون متاسفم... لااقل یه کم فقط یه کم با عقل تصمیم بگیرید و قضاوت نکنید
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
5
11
خداروشکر میکنیم که آقا سید به نظرات و پافشاری مردم و...احترام گذاشتن وقبول کردن جز کاندیدهای سال96بشن وگرنه امثال ما نمیدونستن ب کی رای بدن.به امثال روحانی که لیاقت شورای شهر وروستاهم نداره چه رسد ریاست جمهوری
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
1
10
بنام خدا. طرفدار حق در همه زمانها کم بوده و بر عکس طرف دار باطل زیاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
3
4
با این نظراتی که شماها در مورد یه شخصیت که داره راه درست و اسلامی رو میره وباهاتون روراسته.حقتون.....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
11
5
منم مثل رییسی پول مفت میخوام
دانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
6
4
کسی کلیپ انگلیسی حرف زدنه خانوم دکتر رو دیده؟تو انترنت بزنین حتماااااااا ببینین خانوم دکتر که دانشیار دانشگاه شهید بهشتی در دانشکده علوم تربیتی و در کنار آن رئیس پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی با چه تسلطی زبان انگلیسی حرف میزند
پاسخ ها
رز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
واقعا فاجعه بود و مایه تاسف
..
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
کسی انگلیسی حرف بزند کار بدی کرده
عایاااا.!؟
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
15
2
با سلام جناب دڪتر حسن روحانی رأی ما میباشد
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
18
2
با سلام جناب دڪتر حسن روحانی رأی ما میباشد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
8
8
ای کاش تو حرم امام رضا میموندن
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
1
8
سلام دوست عزیز اگر خوب قسمت پایانی رو بخونی گفتن وقتی می ریم خونه اقوام نگفتن همسایه هامون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
7
7
ماشین را جلو خونه مردم پارک کردن خیلی کار بدیست غیبت همسایه کردن هم کار بدی است با ماشین اداره جابجا شدن هم خیلی کار بدیست همسایه بودن با اونا که ماشین با کلاس دارن هم خیلی بدست حاج اقا خودش با خانمش سرجمع بیست میلیون حقوق میگیره به قول خودش ساده زیست هم هست پس این پول چه میشه
پاسخ ها
علی برکت الله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
میتونی و عرضه داری برو دکترا بگیر تو هم 100 میلیون بگیر.. سیکل نداری میای تز میدی.. علی برکت الله
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
8
14
عزیزان نسبتا محترم همینه که هست کور شه هرکس نمیتونه سید ابراهیم مارو ببینه,,,,
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
7
12
سلام چرا اخه این قدر راحت در مورد دیگران قضاوت می کنید چرا این قدر خانواده دیگران رو راحت زیر سوال می برید بردن ابروی مومن رو خداوند به هیچ عنوان نمی بخشه
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
4
12
خدا به دادمون برسه.چه طوری میخوایم بمیریم شب اول قبری هم هست
یک درصد اگه احتمال بدیم که اشتباه می کنیم این قدر راحت قضاوت نمیکنیم...
میمیریم بیایم اینقدر راحت قضاوت نکنیم!!!
دوستدار رییسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
2
12
وای براحوال شما چقدر راحت تهمت وافترا میزنیدلقمه حرام چشمهارو کور وگوشهارو کر میکنه سید جان حیف شماست که بخواهید وارد سیاست شوید وخودتان رادرمعرض این همه توهین قراردهید مردم ما لیاقت خوبی کردن ندارن همونهابراشون خوبن که بدزدن و فرارکنن خوبی به امثال این ادمها نیاده
....همه را به کیش خویش پندارد ایه قرانه که میگه سرنوشت هیچ قومی تغییر نمیکنه مگر ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
15
امیدوارم اونایی که عقده ماشین شاسی بلند، پست ومقام دارید بهش برسید فعلا که به یکیش رسیدید آزادی البته تو این دنیا اون دنیاتون دیدن داره
داشتن رئیس جمهوری مثل آقا رئیسی لیاقت میخواست که هنوز بعضی ها ندارند همه چیز به وقتش دیدن داره بله
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
10
سلام برای هر کاری باید رضای خداوند را در نظر بگیریم حتی کارهای کوچک من کابینت ساز هستم و در کار رضای خدا را در نظر میگرم و تا جایی که میتونم در کار سعی وتلاش میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
8
6
سمندون رو بدید ما هم باهاش دور بزنیم
حمیدرضا رحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
3
17
کاش بعضی از مسیو لین مثل اقای رییسی بودند انشاله همیشه سلامت باشند
یه ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
7
متاسفم واسه ما که فقط بلدیم به جون هم بپریم
بنده حضرت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
5
17
سلام
بعد از چند سال
با انتخاب روحانی و انتخاب آقای رئیسی برای ریاست قوه قضائیه، باید خیلی از کامنت‌ها رو حذف کنی!!
و خجالت بکشند اونهایی که به روحانی رأی دادند و این وضع مملکت شده!!!
آقای رئیسی از وقتی وارد قوه قضائیه شدند مرتب جنگ می‌کنند با فساد و رانت خوارها!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
4
16
در حالی این خبر رو بعد سه سال می خونم که الان خوب درک می کنم که ما لیاقت انسان پاک و بزرگی مثل رئیسی را نداشتیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
5
14
امیدوارم اونهای که اینهمه درمورداقای ریسی بدقضاوت کردن دیگه این دوره دچاراین اشتباه نشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
3
12
روزگار بدی هست حق و باطل قاطی شده خدا کمکمون کنه حق رو بشناسیم
سعادت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
4
11
من مطالب راخواندم.خوب حالا پس ازهشت سال وآن همه تخریب روزقیامت چه پاسخی برای خداوند تبارک وتعالی دارید.؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
4
19
اینایی که به اقای ریسی توهین میکنن احتمالا یه مشت دزد و اختلاس گر هستن که دیگه نمیتونن به دزدی هاشون ادامه بدن
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
3
11
من امروز این پیامها را خواندم
بیشتر باورم شد که مردم دوست دارند دروغ دشمنان را باور کنند امام خمینی یه روزی فرمودند که اگر دیدید از سوی دشمنان اسلام مورد تایید هستید در کارهای خود تفکر کنید
متاسفانه جماعتی فریب خورده که امروز هم کم نیستند تحت تاثیر شبکه مجازی و ماهواره قدرت تفکر را از دست میدهند دولت سال 96تمام قد برای تلگرام هزینه کرد و سودش را در انتخابات برد امروز هم با کلاب هاوس راه سال 96را میرود
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
5
13
هنوز سر حرفاتونید؟کلید روحانی قفل گشا بوده انشالا؟
رییسی همون ادمیه ک شما قضاوتش کردین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
3
16
رئیسی یک کلام.والسلام
ناشناس
|
Luxembourg
|
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
3
17
زنده باد رییسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
4
10
واقعا ما چه طور مردمی هستیم که بعضی ها به خودشون اجازه میدن بعد از ۸سال نکبت دوباره کاندید بشن؟وموقع صحبت کردن از فقرا بغض کنند؟به خدا تا زمانی که احمدی نژاد انقلابی بود،یک رییس جمهور بی نظیر بود اما از وقتی به سمت شما آمد و منحرف شد،کاررا خراب کرد
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
2
11
این جماعت که با عقده و کینه از آدمهای خوب یاد میکنند لیاقتشان همان دزدها و دروغگوهاست بر ما کسی حاکم میشود که لیاقتش را داشته باشیم شما را بخدا دست از کینه های درونی بردارید و فکر کشور و مردم باشید و به انسانهای پاک دست و با ایمان رای بدهید ممنونم
فرحناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
3
17
ما ملت شریف از میان این همه کاندیدا بهتر و پاکتر از رئیسی نداریم
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
3
7
مردم به یک نفر توانمند نیاز دارد ن
Firouzjah
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
2
12
خدا به رئیسی و خانوادش صبر بده زندگی بین کسانیکه که گوششون پراز اخبار دروغ رسانه های معاند واقعا سخته
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
3
13
به قول امام علی ع:به عمل حکمرانان نگاه کنیدنه به ادعاها.☆وقتی امیرقاسم سلیمانی میتوانددرجنگ بزرگ وخطرناک سوریه،پای غول نظامی روسیه رابه میدان منطقه وارد کند☆ویاامیرقالیباف میتواندهشتمین شهرداربرتردنیاشودوکلی زیرساخت بسازدبرای پایتخت۱۰میلیونی>>پس چرابایداین کاربلدهای قوی راکناربگذاریم☆ایضادرموردآیت ا..رئیسی غیوروپاک وکاربلدکه طی۲سال ریاست قوه قضا>>دهها کارخانه زیرپای مفسدان و۲۰۰۰واحد تولیدی راآزادواحیاکردکارخانجات بزرگ واصیل وطن مان:(ارج*رشت الکتریک*نساجی مازندران* تراکتورسازی*دشت مغان*پارچه سبلان*نیشکرهفت تپه*و...) ☆☆☆درودبرجناب رئیسی لایق وغیور وپاک.
فاطمه احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
3
14
آقای رئیسی اگه بیادخیلی عالی میشه این ریاست جمهوری فقط برازنده این آقاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
2
9
چراوقتی درست از چیزی خبر ندارین زودقضاوت میکنین؟؟؟؟
یاسمن سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
1
8
افراد دو جاخودشون نشان میدهند یکی در سفر و دیگری در زمان انتخابات... کسانی که به شخصی مثل روحانی رای دادند نظرات منفی راجع به این انسان درستکار و خیرخواه بیشتر از این نباید باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
2
3
خدا کنه هر چی گفتین درست باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
2
1
زنده باد سیدجلیل القدر و گرانقدر و عالی رتبه جناب آقای رئیسی رئیس جمهورمنتخب مردم وسازنده کشور ومفتخرنظام وکشور
ایرانی آباد وسازنده و شکوفا با انتخابی اصلح
رأی اکثریت جناب آقای رئیسی معتمد مردم
مریم موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
1
4
من به جناب رییسی ایمان دارم . وحس خوب واسه آبادی کشورم انشاا... ایشون بتونن دست خیانتکارهارو رو کنند .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
1
2
ان‌شاءالله سید ابراهیم رئیسی وخانواده ی شریف ایشان در پناه حق محفوظ،واجرشان والا، وچشم حسودان اسلام ومسلمین کور باد،
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم واحشرنا معهم و العن اعدائهم اجمعین
نسرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
0
1
به یاری خدا وتلاش دوره جدید ایرانی سربلند واباد خواهیم داشت به امید خدا وتلاش حاج اقا رییسی به کوری چشم وشمنان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
0
0
واقعا ازته قلبم برای پیروزی وموفقیت اقای رئیسی دعا میکنم چون همون طوری که همسرشان گفتند در مناظرات با اخلاق بودند وتا حالا از ایشون عمل وکار برای مردم دیدیم تا شعار وپشت میز نشینی
خدا عاقبت هممون رو به خیر کنه خصوصا ادمهایی که پای شبکه ها ورسانه های دشمن میشینند وبدون تحقیق حرف اونا رواز دل وجون قبول میکنند وبه انقلاب واسلام کینه می ورزند
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
0
0
خدایا چنان کن سرانجام کار
که تو خشنود باشی ما رستگار

حاج آقا توفیق خدمت به امت انقلابی مبارک باشد انشاءالله بسلامتی و تندرستی و عنایت امیرالمومنین علی ,(ع) . من الله التوفیق
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
0
0
من به اقای رییسی رای دادم ولی اصلا از این مصاحبه خوشم‌نیامد حرف باید متطقی باشد
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
0
0
امیدوارم که با یاری خداوند متعال و مدد امام زمان علیه السلام و هدایت های مقام معظم رهبری حاج آقا رییسی موفق و پیروز باشند و این مردم نجیب و مظلوم را نجات دهند
فریبا شجاعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
به نام خدا..سلام و عرض ادب خدمت رئیس جمهور منتخب ایران و خانواده محترمشون و خدمت همه ملت ایران.خوشحالم از انتخاب آگاهانه و بجای حجة الاسلام رییسی بعنوان ریاست جمهوری ایران..و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم برایشان و کابینه ایشان..امیدوارم با درایت و ایمان و تقوایی که ایشان دارند و با کمک خداوند متعال اوضاع اخلاقی ..اجتماعی ...اقتصادی و معیشتی مردم ایران را بهبود بخشند و این گرانی کمر شکن و اوضاع نابسامان میهن عزیزمان را سروسامان دهند و به احترام خون شهیدسردار سپهبد قاسم سلیمانی و به حقانیت اشکهایی که حاج آقا رییسی بر سرنماز سردار سلیمانی می‌ریختند قسمش می‌دهیم به داد کشور ایران و مردم ایران برسند و آبروی نظام و کشور و ملت را بخرند. الله یارتان باد انشالله
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
1
0
مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید
الهی دست خدا همراهت سید انقلابی،بت شکن زمانه
هیچکس به قطار ایستاده سنگ نمی زند
خدای مظلومان،همون هایی که زندگیشونو توی بورس همتی از دست دادن یاورتان.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین