کد خبر: ۴۴۱۱۵۶
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

هشدار هلال احمر درباره بارش شدید باران در استان‌های شمالی و شمال غربی کشور

مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و وزش شدید باد در برخی استان‌های شمال و شمال غرب کشور، به جمعیت‌های هلال احمر استانی برای آمادگی بیشتر برای مواجهه با حوادث احتمالی هشدار داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ سازمان هواشناسی از عصر امروز تا روز چهارشنبه در استان‌های شمال و شمال غرب کشور، وزش شدید باد و بارش شدید باران پیش بینی کرده است. بر این اساس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای به جمعیت هلال احمر استان های آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، شمال لرستان، شمال زنجان، قزوین، مازندران، گلستان، شرق گیلان، البرز، تهران، سمنان و خراسان شمالی برای آمادگی بیش از پیش در مواجهه با حوادث احتمالی هشدار داد.

بنا بر این گزارش، روز چهارشنبه، وزش شدید باد در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و شرق یزد نیز موجب گرد و خاک خواهد شد. همچنین بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، بارش برف و وقوع مه در محورهای کوهستانی رشته کوه البرز نیز محتمل است.

اطلاعیه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات، پیش بینی هواشناسی را از عصر امروز تا روز چهارشنبه به شرح زیر اعلام کرده است:

دوشنبه: بارش شدید باران – وزش شدید باد درجنوب آذربایجان شرقی ، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، شمال لرستان، شمال زنجان و قزوین

سه‌شنبه: بارش شدید باران – وزش شدید باد در مازندران، گلستان، شرق گیلان و شمال استانهای قزوین، البرز، تهران و سمنان

چهارشنبه: بارش شدید باران – وزش شدید باد در مازندران، گلستان، شمال سمنان، خراسان شمالی و شرق تهران

چهارشنبه: وزش شدید باد - گردوخاک در کرمان، سیستان وبلوچستان، خراسان جنوبی و شرق یزد

چهارشنبه: بارش برف – وقوع مه در محور های کوهستانی رشته کوه البرز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین