کد خبر: ۴۴۱۱۸۶
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال صفر - پرسپولیس صفر/صعود پرسپولیس در گرو "اما و اگر"ها

تیم‌های فوتبال الهلال و پرسپولیس به نتیجه تساوی رضایت دادند تا کار تیم‌های حاضر در گروه D لیگ قهرمانان آسیا گره بخورد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی مقابل الهلال عربستان در آستانه حذف از این رقابت ها قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس ایران از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف الهلال عربستان رفته است. این بازی در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط در کشور عمان برگزار می‌شود. گزارش لحظه‌به‌لحظه این بازی را در ادامه می‌خوانید.

این دیدار پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه۸۳، این بار مهدی طارمی با حرکت از سمت راست و ارسال پاس کات‌بک برای علی علیپور فرصت خوبی برای شوت زمینی این بازیکن ایجاد کرد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه۸۱، محسن مسلمان پس از خطایی که بازیکن حریف انجام داد با او دچار درگیری مختصری شد که در ادامه با دخالت سایر بازیکنان این موضوع خاتمه یافت.

دقیقه ۷۳، آبی پوشان الهلال با ارسال توپ پشت مدافعان پرسپولیس، عمر خربین را با علیرضا بیرانوند تک به تک کردند اما ضربه چیپ این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه۶۶، باز هم مهدی طارمی فرصت خوبی را از دست داد. این بار توپ را پشت مدافعان حریف برای این بازیکن ارسال کردند و ضربه طارمی هم با واکنش دروازه‌بان حریف به کرنر رفت.

دقیقه۶۳، این بار حسین ماهینی حرکتی را از سمت چپ انجام داد و با ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی برای مهدی طارمی ایجاد کرد اما ضربه سر این مهاجم به بیرون رفت.

دقیقه۵۱، صادق محرمی از سمت راست حرکت خوبی را آغاز کرد و با ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی برای باز کردن دوازه الهلال ایجاد کرد که این موقعیت با دخالت دروازه‌بان حریف از بین رفت.

این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه۴۰، ادواردو پشت محوطه جریمه پرسپولیس شوت محکمی به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد و توپش به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه۳۸، علی علیپور با حرکت خوبی از سمت راست پاس خوبی برای مهدی طارمی ارسال کرد اما مهاجم پرسپولیس نتوانست از این فرصت استفاده کند و شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه۳۳، فرشاد احمدزاده با حرکت زیبایی وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس رو به عقب فرصت خوبی برای کمال کامیابی‌نیا به وجود آورد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۵، علی علیپور با حرکت زیبا وارد محوطه جریمه الهلال شد اما مدافع حریف با برخورد به علیپور این بازیکن را متوقف کرد. این حرکت مشکوک به پنالتی بود اما داور بازی اعتقادی به خطا نداشت.

دقیقه ۲،‌ الهلال می‌توانست به گل برسد اما حضور به موقع مدافعان پرسپولیس و هوشیاری بیرانوند مانع شد.

ساعت ۱۹:۳۰؛ دیدار الهلال و پرسپولیس آغاز شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین