کد خبر: ۴۴۱۲۳۱
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵

تساوی برابر مس کرمان نفت مسجدسلیمان را از خطر سقوط دور کرد

تیم نفت مسجد سلیمان در هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور برابر مس کرمان به تساوی دست یافت اما تیم استقلال اهواز بازهم در خانه خود مغلوب حریف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم های استقلال اهواز و پارس جنوبی جم از هفته سی وسوم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور روز دوشنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم میهمان به پایان رسید.

تیم استقلال اهواز که از هفته های گذشته سقوطش به لیگ دشته دوم باشگاه های کشور قعطی شده دیگر انگیزه های لازم را برای پیروزی در این بازی نداشت اما تیم پارس جنوبی جم که صعودش به لیگ برتر قطعی شده انگیزه های بالایی برای کسب سه امتیاز این بازی داشت.

برای این تیم در این بازی احسان تاییدی و مجتبی لطفی گلزنی کردند و تنها گل تیم استقلال اهواز در دقیقه 39 بازی توسط پدرام اردلانی به ثمر رسید.

تیم پارس جنوبی جم با این نتیجه به لیگ برتر صعود کرد اما به گفته مدیرعامل این باشگاه به احترام هوارداران تیم استقلال اهواز جشن صعود به لیگ برتر را در این بازی نگرفته و این مراسم را به بعد از بازی هفته آینده موکول کرده اند.

همچنین در این هفته تیم نفت مسجد سلیمان دیگر نماینده استان که خطر سقوط این تیم را نیز تهدید می کرد در این هفته یک امتیاز با ارزش را در خانه تیم مس کرمان کسب کرد تا امتیاز خود را به عدد 36 رسانده و تا اندازه ای برای خود حاشیه امنیت ایجاد کند.

تیم نفت مسجد سلیمان موفق شد تیم مس کرمان را در خانه خود با نتیجه 2 بر 2 متوقف کند و یک امتیاز با ارزش کسب کند.

در این بازی احمد داودی و اکبرآفاق برای تیم نفت مسجد سلیمان و مهدی دغاغله و میلاد محمدی برای تیم مس کرمان در این بازی گلزنی کردند.

به گزارش ایرنا، تیم نفت با این نتیجه با 36 امتیاز در مکان دوازدهم جدول جای گرفت و شرایط بهتری نسبت به تیم های فولاد یزد، فجر سپاسی، خیبر خرم آباد و ایرانجوان بوشهر دارد اما به دلیل اختلاف کم امتیازات هفته پایانی رقابت های لیگ دسته یک کشور بسیار جذاب و برای تیم های انتهای جدول سرنوشت ساز خواهد بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین