کد خبر: ۴۴۱۲۳۳
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱

حاشیه‌های دیدار ذوب‌آهن و العین/ تشویق عمر عبدالرحمن در اصفهان

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن ایران و العین امارت با حاشیه‌هایی همراه بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران در پنجمین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف العین امارات رفت.

در این دیدار، ذوب‌آهنی‌ها حمله‌های خطرناکی به روی دروازه العین داشتند اما این تیم اماراتی بود که از فرصت‌ها بهتر استفاده کرد. جدا از گل‌هایی که برای العین به ثمر رسید، بازی با حاشیه هایی همراه بوده است.

زمانی که برای ذوب‌آهن پنالتی اعلام شد، مرتضی تبریزی چند بار از مجتبی حسینی درخواست کرد که ضربه را بزند اما تصمیم سرمربی ذوب‌آهن این بود که بنگستون پنالتی را بزند. وقتی بنگستون پنالتی را خراب کرد، تبریزی با بغض و به سرعت به طرف حسینی دوید اما کادر فنی ذوب‌آهن او را مهار کردند.

به گزارش ایسنا،‌ حدود ۷۰۰۰ تماشاگر به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بود که بعد از به ثمر رسیدن گل دوم العین، تعدادی از آنها ورزشگاه را ترک کردند.

زمانی که عمر عبدالرحمن، بازیکن قدرتمند العین با حرکت زیبایش گل دوم این تیم را به ثمر رساند، تعدادی از تماشاگران اصفهانی حاضر در ورزشگاه، او را تشویق کردند.

بعد از گل دوم العین، بازیکنان این تیم سعی زیادی کردند که وقت بازی را تلف کنند. این کار باعث شد که هواداران ذوب‌آهن علیه اماراتی‌ها شعار دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین