کد خبر: ۴۴۱۴۲۱
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲

از پاره شدن پرچم استقلال تا وقت تلف کردن اماراتی‌ها در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار استقلال ایران و الاهلی امارات با برتری یک گله اماراتی ها به پایان رسید. در این نیمه بازیکنان الاهلی چندین بار اقدام به وقت کشی کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم استقلال ایران و الاهلی امارات در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا با یک گل به نفع نماینده امارات در نیمه نخست به پایان رسید. حواشی این دیدار در نیمه نخست به شرح زیر است:

هواداران استقلال ایران هنگامی که دو تیم در حال گرم کردن بودند، به سبک ایسلندی و با موج مکزیکی به تشویق تیمشان پرداختند. همچنین آنها با فریاد زدن نام تک تک بازیکنان استقلال، آنها را تشویق کردند.

هنگام ورود بازیکنان دو تیم به داخل زمین بازی، تماشاگران استقلالی طرح موزاییکی جدیدشان را اجرا کردند. همچنین آنها پرچمی با طرح دو ستاره که نماد دو قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیاست را به نمایش گذاشتند که در انتهای کار این پرچم پاره و به دو تکه تبدیل شد.

در همان آغاز کار، خسرو حیدری در دو صحنه به داور دیدار اعتراض کرد که این مسئله باعث اعتراض تماشاگران به داور ژاپنی این دیدار شد.

بارش باران کار را هم برای تماشاگران و هم برای بازیکنان دو تیم سخت کرده بود.

هنگامی که استقلال قصد زدن اولین ضربه کرنر خودش در این دیدار را در دقیقه ۱۲ داشت، خسرو حیدری به سمت تماشاگران رفت و آنان را تهیج کرد.

در دقیقه ۱۳ این دیدار صنغور و الحمادی دو بازیکن تیم الاهلی بر سر پرتاب اوت با یکدیگر درگیر شدند  که این درگیری بلافاصله پایان یافت.

ورزشگاه در دقیقه ۱۶ با گل نخست الاهلی به سکوت رفت.

دقیقه ۱۸ دیدار صحنه ای مشکوک داخل محوطه جریمه الاهلی روی کاوه رضایی رخ داد که داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

در دقیقه ۲۱ یعقوب کریمی از استقلال و الحمادی از الاهلی با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری با دخالت داور و بازیکنان دو تیم ختم به خیر شد.

در این نیمه بازیکنان الاهلی پس از به ثمر رساندن گل چندین بار اقدام به وقت کشی کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین