کد خبر: ۴۴۱۴۵۲
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

بازداشت 8 آدم ربا در دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از عملیات موفقیت آمیز ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در شناسایی و دستگیری 8 آدم ربا خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ محمدحسن محمدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب اطلاع از وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن مادر و دختری در بخش رودهن شهرستان دماوند، تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی برای شناسایی متهمان و آزادی گروگان ها تشکیل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافیای محل وقوع جرم، تحقیقات و بررسی پلیسی مشخص شد، علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات خانوادگی بوده است.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و با به کارگیری تمام امکانات، موفق شدند هویت و مخفیگاه آدم ربایان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیر کننده، هشت آدم ربا را دستگیر و هر 2 گروگان را آزاد کنند.

محمدی با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات خانوادگی، گفت: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان، نظم و امنیت عمومی و آسایش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می کند.

وی گفت: این متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند تا قانون به پرونده آن ها رسیدگی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین