کد خبر: ۴۴۱۷۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

زیدان: ایسکو یک پدیده است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از دیدار چهارشنبه شب تیمش در برابر دپورتیوولاکرونیا ضمن تقدیر از عملکرد بازیکنان خود، گفت : ایسکو یک پدیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 تیم فوتبال رئال مادرید در هفته سی و چهارم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه «ریازور» میهمان دپورتیوولاکرونیا بود و در پایان به برتری 6 بر 2 دست یافت.

«خامس رودریگز» 2 گل و «ایسکو»، «لوکاس واسکز»، «آلوارو موراتا» و «کاسمیرو» برای رئال مادرید گلزنی کردند و «گابریل تورخه» و «خوسلو» نیز گلزنان میزبان بودند.

شکست رئال در ال کلاسیکوی شنبه شب ( دوم اردیبهشت )، هیچ تفاوتی در سیاست چرخشی زیدان نگذاشت و وی از «رونالدو» و «تونی کروس» در بازی دیشب استفاده نکرد. 

اکنون انتخاب آرایش تیم برای دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای سرمربی کهکشانی ها دشوارتر شده است. 

پیروزی 7 بر یک بارسلونا در دیدار چهارشنبه (دیشب) برابر اوساسونا، بارسلونا را همچنان در صدر جدول لالیگا قرار داد. 

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از مسابقه با دپورتیوولاکرونیا گفت: نگرش بازیکنانش در این دیدار بسیار تاثیر گذار بود.

وی افزود:‌ باید از عملکرد خودمان راضی باشیم، بازیکنانی در این دیدار حضور داشتند که همیشه فرصت بازی پیدا نمی کنند، اما عملکرد آنها فوق العاده بود و از بازی آنها خیلی راضی هستم. 

رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمان اروپا سه شنبه آینده (12 اردیبهشت) به مصاف اتلتیکو مادرید می رود.

زیدان افزود:‌ رئال شنبه شب در لالیگا به مصاف والنسیا می رود، سپس سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا به میدان می رود و همگی برای این دیدارها آماده هستیم. 

زیدان ضمن تقدیر از ایسکو بازیکن فرانسوی 25 ساله و گلزنی وی در نیمه دوم بازی گفت: ایسکو پدیده است و او در زمین بازی طوری بازی می کند که هیچ بازیکنی نمی تواند این عملکرد را داشته باشد و من از عملکرد او راضی هستم و وقتی او بازی می کند، بهترین عملکرد خود را به نمایش می گذارد. 

به گزارش ایرنا از تارنمای خبری ساکرنت،ایسکو درباره بازی خود گفت:‌ واقعیت این است که برای بدست آوردن فرصت ها سخت تلاش کردیم و من از بازی در کنار دیگر بازیکنان احساس آرامش می کنم و از عملکردم در این بازی احساس رضایت دارم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین