کد خبر: ۴۴۱۸۹۱
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
پیکر شهید تشییع شد

گمانه‌زنی‌ها درباره جزئیات حمله تروریست‌ها به هنگ مرزی میرجاوه

صبح امروز پیکر مطهر ۹ مرزبان شهید هنگ مرزی میرجاوه در حالی تشییع شد که برخی رسانه‌ها از ربودن یک سرباز مرزبان توسط تروریست‌ها خبر داده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
صبح امروز پیکر 9 شهید مرزبانی هنگ مرزی میرجاوه که عصر روز چهارشنبه در درگیری با تروریست‌ها در مرز پاکستان به شهادت رسیده بودند طی مراسم ویژه نظامی تشییع و پیکر مطهر این شهیدان به زادگاهشان فرستاده شد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، در مراسم تشییع این شهیدان، فرمانده مرزبانی ناجا، فرماندهان استانی سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و دیگر مسئولین لشکری و کشوری حضور داشتند.

گرچه وقوع این اتفاق احساسات بسیاری از مردم کشور را برانگیخته و واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است ولی هنوز جزئیات دقیقی از درگیری تروریست‌ها با مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه اعلام نشده است و پس از گذشت دو روز از این حادثه، هنوز ابعاد ناگفته بسیاری باقی است و مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تنها ساعاتی بعد از وقوع این حمله تروریستی، مسئولیت حمله را متوجه پاکستان کرد و تنها جزئیاتی که از سوی این مرکز عنوان شد، شلیک تروریست‌ها به مرزبانان شهید از خاک پاکستان و با سلاح‌های دوربرد بود.

به گزارش تسنیم،این در حالی است که صبح امروز برخی از منابع خبری به قول یکی از سربازان حاضر در این حمله تروریستی مدعی شدند «تروریست‌ها بعد از شهادت مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه، به آن‌ها تیر خلاص زده و یکی از سربازان زنده مرزبانی را با خود بردند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین