کد خبر: ۴۴۱۹۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

کرانچار: دیدار با تراکتورسازی کلید ما برای آسیاست

سرمربی سپاهان می گوید از اهمیت دیدار مقابل تراکتورسازی آگاه است. او همچنین گفت که امیر قلعه نویی بهترین مربی دهه اخیر فوتبال ایران است.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی در چارچوب هفته‌ بیست و نهم لیگ برتر فوتبال فردا ساعت ۱۸ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

 زلاتکو کرانچار درباره این بازی اظهار کرد: به نظرم نیاز نیست صحبت زیادی درباره بازی فردا بکنیم چون همه می‌دانند مسابقه فردا نقش کلید در رسیدن ما به آسیا را دارد. به همین منظور در تمرینات به بازیکنان درباره اهمیت این دیدار صحبت کردیم.

سرمربی سپاهان افزود: می‌خواهیم مثل قبل روحیه پیروزمندانه خودمان را حفظ کنیم و از امکاناتمان استفاده کنیم. می‌خواهیم بهترین نتیجه‌ در دو دیدار آخرمان را کسب کنیم تا مثل همیشه سپاهان را در تیم‌های بالای جدول ببینیم.

به‌ گزارش ‌ایسنا، او با بیان اینکه از اهمیت دیدار فردا آگاه است، در ادامه گفت‌: همیشه بازی با تراکتورسازی بازی سختی بوده و تماشاگر پسند از آب درآمده است. آنها روی نیمکت‌شان قلعه‌نویی را در اختیار دارند که به نظر من بهترین مربی دهه اخیر فوتبال ایران است. آنها در حال‌ حاضر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند و به آسیا صعود کردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه‌ داد: با وجود محروم و مصدوم‌هایی که تراکتورسازی دارد، بازهم مطمئن هستم که با تیم قدرتمندی روبرو هستیم. از هواداران سپاهان می‌خواهم با حداکثر توان در ورزشگاه حضور پیدا کنند. خوشبختانه محروم و مصدومی نداریم. بازیکنان ما از بالاترین سطح کیفی برخوردار هستند. امیدوارم این سطح کیفی در بازی فردا (شنبه) نمایان شود.

وی در پاسخ به سوالی که آیا سپاهان سرور جپارف را برای فصل آینده نگه می‌دارد، به صحبت پرداخت و گفت‌: از قرارداد او خبری ندارم که چه نکاتی در قرارداد جپارف وجود دارد و به من هم مربوط نیست. می‌توانم این را بگویم که ایشان به وزنه‌ای مهم در تیم ما تبدیل شده و کیفیت بین‌المللی خود را نشان داده است. امیدوارم باشگاه به خاطر آینده سپاهان نیز بتواند این بازیکن را حفظ کند.

کرانچار در مورد تیم‌ ‌امید سپاهان نیز گفت‌: چندین بازیکن باکیفیت را در تیم زیر ۲۱ سال سپاهان را زیر نظر داریم. در حال‌ حاضر نمی‌توانم اسامی آنها را بگویم چراکه باید صبر کنیم و ببینم آیا با باشگاه برای توافق برای فصل آینده می‌رسم یا خیر. اگر اینگونه بود چندین بازیکن را از تیم زیر ۲۱ سال به بزرگسالان ‌اضافه خواهیم کرد. آنها را رشد خواهیم داد تا بتوانند به سپاهان کمک کنند.

وی همچنین در رابطه با سعید قاعدی فر، بازیکن پیشین سپاهان گفت‌: او بازیکن با کیفیتی است. بازهم باید بگویم در صورت توافق با باشگاه می‌توانیم کیفیت این بازیکن را زیر نظر بگیریم و در صورت نیاز او را به سپاهان اصفهان بازگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان سخنان خود گفت‌: بازهم از هواداران سپاهان خواهش می‌کنم با حداکثر ممکن به ورزشگاه بیایند چراکه فردا بازی مهمی را پیش‌رو داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
0
0
یک به یک مسااوی میشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین