کد خبر: ۴۴۲۱۷۷
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷

سه کشته و زخمی در سقوط ۸ متری پژو ۴۰۵

واژگونی پژو ۴۰۵ در آزادراه تهران ـ قم منجر به مرگ راننده خودرو و زخمی شدن دو سرنشین آن شد.
آفتاب‌‌نیوز : واژگونی پژو ۴۰۵ در آزادراه تهران ـ قم منجر به مرگ راننده خودرو و زخمی شدن دو سرنشین آن شد.

به گزارش تسنیم، ساعت 20:04 شب گذشته سقوط یک دستگاه پژو 405 به حاشیه بزگراره به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 50 و گروه امداد و نجات 6 را به محل حادثه در کیلومتر10 آزادراه تهران ـ قم اعزام کرد.

اکبر فرمانی؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با سه نفر سرنشین به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با قسمت عقب یک دستگاه خودروی سواری سمند، واژگون شده و از ارتفاع هشت متری به قسمت زیرگذر حاشیه آزادراه سقوط کرده بود.

وی ادامه داد: براثر این حادثه راننده چهل و دو ساله خودروی پژو در داخل اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه محبوس شده بود و دو نفر سرنشین دیگر (خانم و پسر سی و پنج و سیزده ساله) قبل از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی با کمک شهروندان از خودرو خارج شده بودند.

افسر آماده منطقه هفت عملیات خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی پس از رفع نشتی بنزین خودروی سواری و ایمن‌سازی محل حادثه، خانم جوان و پسر نوجوان که از ناحیه سر، کتف و کمر مصدوم شده بودند را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

فرمانی تصریح کرد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی مشغول امدادرسانی به راننده خودروی پژو شدند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرد میانسال که کاملاً بی‌هوش بود را از اتاقک در هم پیچیده خودرو سواری خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس مشخص شد مرد میانسال بر اثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است و آتش‌نشانان پس از بازگرداندن خودروی سواری به حالت اولیه، محل حادثه را برای بررسی علت، تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین