کد خبر: ۴۴۲۱۹۲
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳

حاشیه های انتخابات دراستان ها /ورود روحانی به کرمان و یزد،وعده های بی مبنا برای افزایش یارانه، تکذیبیه های انتخاباتی

سایه مناظره جمعه بر نخستین روز هفته سنگینی می کرد که سفر حسن روحانی به کرمان و یزد بر اهمیت و گرما فضای انتخابات ریاست جمهوری افزود.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام حسن روحانی شنبه وارد کرمان شد که او را در این سفر محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری، مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهوری، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری و محسن هاشمی همراهی می کردند.
وی در جمع مردم کرمان سخنرانی کرد.

** یارانه ها فقط با قانون مجلس
بجنورد- خبر رسیده از بجنورد حاکی است: علی قربانی یکی از نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: این نهاد قانونی تنها مرجع برای کاهش یا افزایش میزان یارانه های نقدی است که وعده برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در این زمینه مبنای قانونی ندارد.
برخی از نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات خود قول افزایش میزان یارانه ها را می دهند.

** احضار برای تبلیغات زودهنگام
زاهدان- دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفته است: 11 نامزد پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سیستان وبلوچستان به دلیل تبلیغات زودهنگام به دادسرا احضار شدند.
حجت الاسلام علی موحدی راد افزود: 6 نامزد شرکت در انتخابات شورای شهر در زاهدان، 2 نامزد در خاش و سه نامزد در زابل بعضی از عکس ها و پوسترهای تبلیغاتی خود را در فضای مجازی منتشر کردند که به دلیل این تخلف به دادسرا احضار شده اند.
فرصت تبلیغات نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 21 اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا ساعت 8 صبح 28 ماه جاری به اتمام می رسد.

** موضع نگرفته ایم
قم- حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی مدیر دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه این جامعه هنوز در باره نامزدها اعلام موضع نکرده است،گفت: مواضع رسمی این جامعه از طریق سایت یا در قالب بیانیه منتشر می شود.
او افزود: اظهار نظر اعضای جامعه مدرسین موضع رسمی این تشکل نیست و تصمیم جامعه مدرسین در مورد انتخابات ریاست جمهوری نیز بزودی اعلام خواهد شد.

** مردم و دروغ پردازان
کرمان- محمدعلی کریمی رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی در کرمان گفت: مردم قدرکسانی را که عمر شریف خود را برای عزت و آبادانی دین و دنیایشان گذاشته اند، می دانند و ذهن های دروغ پرداز را نیز می شناسند.

** لغو نشده
قم - رضا سیار فرماندار قم درباره لغو مراسمی تحت عنوان 'مردم بایدبدانند' درباره نتایج برجام در مصلای قدس گفت: استانداری، فرمانداری و شورای تامین استان قم در جریان برگزاری چنین مراسمی در قم نبود که بخواهد آن را لغو کند.
او ادامه داد: مباحث مطرح شده در فضای مجازی پیرامون لغو این برنامه با دستور مسئولان ارشد استان، کذب است.

** توضیح آستان قدس رضوی درباره حضور نماینده پوتین در مشهد
مشهد- پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی درباره دیدار تولیت آستان قدس رضوی با رئیس جمهوری خودمختارتاتارستان روسیه و نماینده پوتین در مشهد نوشت:رئیس جمهوری تاتارستان به دعوت دولت محترم به کشورمان سفر کرده بود و به درخواست استانداری خراسان رضوی پس از بازدید از دانشگاه فردوسی و کتابخانه مرکزی حرم مطهر با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد.
رستم مینیخانوف رئیس جمهوری تاتارستان، 31 فروردین در سفری به مشهد با حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی دیدار کرد و در پی آن این پرسش مطرح شد که چرا وی که مقامی دیپلماتیک نیست و نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده ، چنین دیداری داشته است.

** وصیت پدر به فرزند
کرمان- محسن هاشمی فرزند مرحوم آیت الله رفسنجانی از مردم خواست تا به آخرین توصیه پدرش مبنی براینکه زمینه ادامه راه روحانی فراهم شود، عمل کنند.

** دستاویز برای تخریب دولت
شهرری ـ فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش های دولت یازدهم منجر به ثبات اقتصادی در کشور شده گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید برخی مشکلات اقتصادی کشور را دستاویزی برای نقد غیرمنصفانه و تخریب دستاوردهای دولت قرار دهند.

** دولت و نجات کشور
بوشهر- همچنین محمدباقر سعادت نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هوشمندی دولت تدبیر و امید در اتخاذ تصمیم های داخلی و بین المللی در چهار سال گذشته باعث نجات کشور از لبه پرتگاه شد.

** سخت است ولی ...
قم- محمود مسگری رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف درقم گفت: اگرچه رقابت کردن با دولت مستقر کار بسیار سختی است اما با توجه به شرایط پس از مناظره گذشته این نامزد به نفع هیچ جریانی ازعرصه انتخابات کنار نمی رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین