کد خبر: ۴۴۲۲۰۵
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸

حریق انباری در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در ساعت ۱۵:۰۵ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چهار ایستگاه به همراه تانکر آب،‌ خودرو حامل تجهیزات تنفسی و غیره به محل حادثه واقع در خیابان فدائیان اسلام نرسیده به بزرگراه آزادگان اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهار کرد: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک انبار به مساحت حدود ۱۵۰۰ مترمربع رخ داده که داخل آن مملو از مواد پی‌وی‌سی‌،‌ اتصالات و غیره بود و حدود ۳۰۰ مترمربع از آن کاملا شعله‌ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به بخش‌های دیگر بود.

ملکی با بیان این که وجود سقف شیروانی عملیات اطفای حریق را با سختی‌هایی روبرو کرده بود، گفت: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود را آغاز کرده و موفق شدند شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان این که علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و آتش‌نشانان نیز پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین