کد خبر: ۴۴۲۳۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها حداکثرتا 16 اردیبهشت فرصت شکایت دارند

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در اطلاعیه شماره پنج اعلام کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها حداکثر تا ساعت 20 روز شنبه 16 اردیبهشت ماه 1396 فرصت ارایه شکایت دارند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی می ‌رساند با توجه به نزدیک شدن به ایام تبلیغات نامزدهای این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی کشور و به منظور تسریع در روند رسیدگی به شکایت مطروحه، حداکثر تا ساعت 20 روز شنبه 16 اردیبهشت ماه 1396 فرصت ارایه شکایت وجود دارد.

در این اطلاعیه بیان شده است: داوطلبان عضویت در شوراهای روستایی برای اعلام اعتراض خود می‌بایست به هیات عالی نظارت در استان مراجعه کنند و داوطلبان عضویت در شوراهای شهر لازم است اعتراض خود را به هیات مرکزی نظارت تسلیم کنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آورده شده است: برای اعلام اعتراض داوطلبان عضویت در شوراهای شهر نیازی به حضور در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نیست و داوطلبان عزیز می توانند اعتراض نامه خود را به شماره 77688910-021 نمابر کنند و با شماره تلفن 77688911- 021 با این هیات در تماس باشند.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین