کد خبر: ۴۴۲۴۱۰
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

بندهای عجیب قرارداد بازیکنان پرسپولیس

بندهایی عجیب در قرارداد‌ بازیکنان پرسپولیس باعث افزایش چشم‌گیر قرارداد آنها می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
قراداد بازیکنان پرسپولیس با این باشگاه آپشن‌هایی دارید که باعث می‌شود مبلغ آنها تا حد چشم‌گیری رشد کند که این امر در نوع خود بسیار عجیب است.

در قرارداد اکثر بازیکنان پرسپولیس که رقم آنها نزدیک به یک میلیارد است، 3 بند دیده می‌شود که هر یک 10 درصد به قرارداد آنها اضافه می‌کند. یکی از این بندها در مورد قهرمانی پرسپولیس بود که با توجه به کسب این عنوان توسط سرخپوشان به اکثر قرارداد‌های آنها 10 درصد اضافه شده است.
 
اکثر سرخپوشان چنانچه در بیش از 70 درصد بازی‌های پرسپولیس به میدان می‌رفتند 10 درصد دیگر به قرارداد‌های‌شان اضافه می‌شد و با توجه به اینکه برانکو خیلی کم دست به تغییر در ترکیب تیمش می‌زند، طبیعی است که این بند شامل حال بیشتر بازیکنان اصلی پرسپولیس خواهد شد.

بند دیگر مربوط به عملکرد سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیاست. در صورتی که پرسپولیس بتواند راهی 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود آن وقت 10 درصد دیگر به قرارداد بازیکنان این تیم اضافه خواهد شد. با توجه به همین آپشن‌های موجود بازیکنان پرسپولیس مدعی‌اند 60 درصد قراردادشان را از باشگاه طلبکارند.

نکته قابل توجه اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل مدام به این مسئله تاکید داشتند که قراردادهای زیر یک میلیاردی با بازیکنان این تیم امضا کرده‌اند اما هرگز به این آپشن‌ها که تاثیر بسزایی در بالا رفتن مبلغ قرارداد‌ها داشت اشاره‌ای نداشتند. ضمن اینکه پرسپولیسی‌ها جدا از این آپشن‌های موجود در قرارداد‌های‌شان بابت هر بردی که در مسابقات داخلی و خارجی بدست می‌آوردند پاداش جداگانه دریافت می‌کردند.

به گزارش تسنیم، باید از مسئولان باشگاه پرسپولیس پرسید که چه دلیلی دارد وقتی بازیکنان پرسپولیس رقم‌های سنگین با باشگاه امضا می‌کنند این همه آپشن و پاداش برای آنها در نظر گرفته شود در حالی که ارائه بهترین عملکرد و موفقیت تیم باید در راستای وظایف آنها باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین