کد خبر: ۴۴۲۶۵۳
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

جنوبي‌هاي بسكتبال در نيمه‌نهايي/ تبريز اميدوار شد

دو تيم بسكتبال پتروشيمي و نفت‌آبادان با كسب سومين پيروزي خود در پلي‌آف راهي مرحله نيمه‌نهايي ليگ شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
 رقابت‌هاي مرحله پلي‌آف ليگ برتر بسكتبال امروز ادامه پيدا كرد كه دو تيم نفت آبادان و پتروشيمي با كسب سومين پيروزي برابر حريفان خود به مرحله نيمه‌نهايي صعود كردند.

نفت آبادان پس از دو پيروزي برابر شهرداري كاشان به اين شهر سفر كرد و در سومين مسابقه نيز از پس حريفش برآمرد. شاگردان حماد سامري در اين ديدار با نتيجه 71 بر 66 به برتري رسيد و جواز حضور در نيمه‌نهايي را بدست آورد.

مدافع عنوان قهرماني هم در تهران به مصاف نيروي زميني رفت و توانست براي سومين بار حريفش را شكست دهد و به نيمه نهايي صعود كند. پتروشيمي در اين ديدار 83 بر 73 سربازان نيروي زميني را شكست داد. نيروي زميني در اين مسابقه ارسلان كاظمي و صالح فروتن دو ملي‌پوش خودش را در اختيار نداشت و نتوانست برابر تيم مدعي پتروشيمي كه حامد حدادي را نيز در اختيار دارد نتيجه بگيرد. حدادي با 24 امتياز و 10 ريباند دبل دبل كرد و نقش زيادي در برد تيمش داشت.

به گزارش ايسنا، در ديگر مسابقه برگزار شده شهرداري تبريز بعد از دو باخت در تهران ميزبان دانشگاه آزاد بود و هرچه داشت گذاشت و در نهايت 95 بر 91 پيروز و به صعود اميدوار شد. با اين نتيجه مسابقه چهارم دو تيم در تبريز برگزار مي‌شود.

آخرين ديدار امروز بين دو تيم شهرداري كاشان و شيميدر تهران برگزار مي‌شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین