کد خبر: ۴۴۳۵۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶

از احمدی نژاد دفاع کردید،سرتان را بالا بگیرید!

امروز نسل تازه ای ها بهتر از "بابا"های شان فکر می کنند، می نویسند و عمل می کنند. نمونه اش یادداشت زیر است که پسر27ساله ام محمدرضا نوشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
یا للعجب از این همه مرام و معرفت. به قول پدر در یادداشت چند سال قبلش لااقل اگر دین ندارید و آزاده هم نیستید با معرفت باشید.
رسانه هایی که همگی هم سو با هم زمانی گریبان چاک می دادند برای ایجاد یک صدایی و انحصار محض در کشور امروز حتا از آوردن اسم احمدی نژاد نیز خجالت می کشند.
خجالت ندارد که! سرتان را بگیرید بالا و جسورانه بگویید از احمدی نژاد حمایت کردیم تا آن فاجعه ی بشری رخ داد. بگویید حمایت ما از احمدی نژاد بود که او را تندخو کرد و به او اعتناد به نفس کاذب داد تا آن جا که از او نقل است که جایی گفته اگر ره بری از من حمایت نمی کرد سی میلیون رأی داشتم!
امروز بیایید او را نقد کنید و اعتراف کنید که هشت سال قبل حرف هایی که جناح مخالف شما می زد درباره احمدی نژاد، یک به یک محقق شد و حاصل آن شد ویرانه ای که سال ها باید از ریزش آن بگذرد تا بازسازی گردد.
درباره ی احمدی‌نژاد لااقل معرفت داشته باشید.
منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
1
اتفاقاً آنهايي كه كشور را محل آزمون و خطا قرار دادند و از احمدي نژاد حمايت كردند (به خيال خام اينكه بزرگمردي را از ميدان به در كنند "كه البته غلبه حق بر باطل نشان داد كه چنين چيزي نشدني است و نشدني هم خواهد بود") و همچنان به توهم اينكه با حاشا كردن ماه زير ابر ميماند به كارهاي اشتباه خود ادامه مي‌دهند، هميشه بايد سرشان افكنده باشد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین