کد خبر: ۴۴۵۱۱۹
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵

محمد شریعتمداری: ستادهای انتخاباتی روحانی موجبات آرامش جامعه را فراهم خواهند کرد

رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: ستادهای انتخاباتی حسن روحانی در کلیه رفتارهای انتخاباتی خود با رعایت شئون اخلاقی، موجبات ایجاد آرامش در جامعه را فراهم خواهند ساخت.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد شریعتمداری رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در جلسه شورای سیاستگذاری این ستاد با اشاره بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به مولفه‌ای بسیار مهم در فرمایشاتشان اشاره فرمودند که توجه و احترام به آن‌ها وجهه همت ستادهای انتخاباتی خواهد بود و ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی رئیس جمهور مستقر، وظیفه‌ای مضاعف در این باره احساس می‌کند.

شریعتمداری افزود: ستادهای انتخاباتی دکتر حسن روحانی ضمن حفظ شور و نشاط انتخاباتی که لازمه مشارکت گسترده مردم در انتخابات و تامین خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی‌های نظام سلطه است در کلیه رفتارهای انتخاباتی خود با رعایت شئون اخلاقی، موجبات ایجاد آرامش در جامعه را فراهم خواهند ساخت.

به گزارش ایسنا، وی در پایان گفت: برنامه دولت دوازدهم جناب آقای روحانی در دولت دوم ایشان که در جهت توسعه پیشرفت و عدالت و گسترش خدمت رسانی به ملت شریف ایران است در یک جلد کتاب منتشر شده است که یکی از مهم ترین برنامه‌ها در جهت ایجاد اشتغال پایدار است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین