کد خبر: ۴۴۵۱۴۳
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱

شهرداری در شلوغی حادثه پلاسکو شهر آفتاب را فروخت

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران خبر داد: شهرداری در شلوغی حادثه پلاسکو شهر آفتاب را فروخت.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد حقانی عصر امروز در همایش جوانان شهر تهران که با حضور چند تن از اعضای اصلاح‌طلبان شورای شهر چهارم در هتل لاله برگزار شد، با بیان اینکه فسادی که در طی سال‌های اخیر در تهران در زمینه محیط زیست رخ داده است غیرقابل جبران و غیر قابل برگشت است گفت: آلودگی هوا مورد انتقاد همه تهرانی‌ها است. اما واقعیت این است که شهرداری به غیر از اضافه کردن یک شیفت کاری به بهشت زهرا (س)چه کاری برای مردم انجام داده است؟.

وی با بیان اینکه 25 تا 30 هزار نفر نیروی مازاد در شهرداری وجود دارد و حالا شهردار تهران می‌خواهد پنج میلیون شغل ایجاد کند گفت: تهران به مانند یک انار له شده است که آبش را گرفته و آن را به گوشه‌ای پرتاب کرده‌اند.

حقانی با بیان اینکه این روزها نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برپا شده اما اعلام می‌کنم که شهر آفتاب بدون مصوبه شورای شهر وقت ساخته شده است و قرار بود با 1200 میلیارد تومان ساخته شود اما تنها یک فازش 2000 میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشت، اظهار کرد: حالا این نمایشگاه تکمیل نشده را در شلوغی حادثه پلاسکو فروختند.

وی با بیان اینکه من نامه رسمی به قالیباف زدم که رقم دقیق ساخت پل صدر را اعلام کند اما در یک خط و نیم به من جواب دادند که هزینه ساخت پل صدر 1200 میلیارد تومان شده گفت: معاون شهردار می‌گوید 700 میلیارد تومان هزینه ساخت صدر شده و مجری پروژه می‌گوید تا ساخت صدر تمام شود 6000 میلیارد تومان خرج کرده است.

وی با بیان اینکه شهر ما مقروض و ورشکسته است، گفت: باید نیروهای با سابقه وارد شورای شهر شوند تا بتوانند نظارت دقیقی بر شهرداری داشته باشند.

حقانی با بیان اینکه تراکم فروشی یک لقمه راحت‌الحلقوم شهرداری است، گفت: باید شورا و شهردار بعدی به‌روی این مسائل نظارت کنند.

به گزارش ایسنا، در ادامه دانشور عضو دیگر شورای شهر نیز در سخنانی با انتقاد تند از لیست اصلاح‌طلبان برای شورای شهر پنجم گفت: تهران شهر بحران زده است و نیروی متخصص می‌خواهد، نیرویی می‌خواهد که جسارت داشته باشد که منافع ملی را به فردی ترجیح دهد.

وی خطاب به اعضای شورای عالی اصلاح طلبان گفت: دلمان از شما پر است و چقدر مردم تهران باید صبر کنند تا جوان‌ها تجربه کسب کرده و به دادشان برسند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: بزرگترین رقیب روحانی شرکت نکردن در انتخابات است و یادمان باشد که قرار نیست مدیری از مریخ بیاید تا اوضاع بهتر شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین