کد خبر: ۴۴۵۳۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

برخی نامزدهای ریاست جمهوری در رفتار خود تجدیدنظر کنند

نماینده ولی فقیه در استان البرز خطر تحریف خط امام(ره) را گوشزد کرد و گفت: کسانی که برای حفظ اصول انقلاب خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده‌اند باید در حفظ خطوط قرمز تلاش کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرنگار ایسنا، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در ابتدای خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به خصوص نیمه شعبان گفت: حضرت ولی عصر(عج) با ظهور خود ریشه ظلم را از بین خواهد برد و عدالت را در عالم می‌گستراند.

حسینی همدانی به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری فردی که تربیت شده مکتب اهل بیت(ع) بود اشاره و اعلام کرد: تشکیل حکومت اسلامی راهی برای گسترش اسلام در جوامع مختلف و مقدمه رسیدن به مدینه فاضله است.

وی انقلاب اسلامی را مقدمه انقلابی حضرت مهدی (عج) عنوان کرد و افزود: امام (ره) فرمودند؛ ما با خواست خدا دست تجاوز و ستم همه ستمگران را در همه کشورهای اسلامی می‌شکنیم و با صدور انقلابمان که در حقیقت صدور اسلام راستین و بیان احکام محمدی است بر سیطره و ظلم جهان خواران خاتمه می‌دهیم و به یاری خدا راه را برای صدور منجی هموار می‌کنیم.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود خطر تحریف خط امام را گوشزد کرد و گفت: کسانی که برای حفظ اصول انقلاب خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده‌اند باید در حفظ خطوط قرمز تلاش کنند.

خطیب جمعه کرج ادامه داد: برخی قصد عبور از ارکان نظام را دارند و در مورد انقلاب، امنیت ملی، اقتدار نظام و عزت مردم صحبت‌هایی می‌کنند که غرب را  خوشحال کرده است.

وی با تاکید بر اینکه احراز صلاحیت افراد توسط شورای نگهبان به معنای آن نیست که بتوان برای کسب رای از خطوط قرمز نظام عبور کرد گفت: آقایان در برخورد و رفتارشان تجدیدنظر کنند زیرا مردم ما در بحث انقلاب و ارزش‌های آن همچنین امنیت ملی و تمامیت ارضی با کسی چه در داخل و چه در خارج تعارف ندارند همچنین دشمنان اگر جرات تعرض دارند امتحان کنند تا مزه سیلی را که رهبر فرمود را بچشند.

حسینی همدانی با بیان اینکه استفاده از فتنه‌گران و وابستگان به آنها در مسئولیت‌های کلان و نیمه کلان امنیت ملی را به خطر می‌اندازد، اظهار کرد: امروز وقتی هیات قانونی نظارت بر انتخابات استان که وظیفه‌اش حفظ و صیانت از انتخابات است برخلاف قانون مسلم و مصوب که هیچ فتنه‌گری نباید تایید شود آن‌ها را تایید می‌کند و فتنه گران و کسانی که پرونده روشنی در فتنه دارند همان کسانی که در مجلس نامه نوشتند و امضا کردند و رهبری را به خوردن جام زهر تشویق کردند آیا این کار اقدام علیه امنیت ملی نیست؟

امام جمعه کرج با تاکید بر اهمیت شوراها خاطرنشان کرد: برخی از این تاییدیه‌ها بعضا شائبه تبانی دارد که گفتند این را تایید کنید تا ما فلانی را رد کنیم مواردی را خود بنده مطلع هستم.

حسینی همدانی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج به سخنان رهبری در جمع دانش‌آموختگان دانشگاه امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند کاندیداها برنامه‌های اقتصادی و آن چیزی که مربوط به عزت ملی است را شفاف بیان کنند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات و رای دادن براساس تحقیق اعلام کرد: رهبری بیان داشتند؛ امروز ما احتیاج داریم که در کشورمان تلاش و پیشرفت و رشد علمی و فناوری همراه با عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد باشد آنچه برای رئیس‌جمهور آینده بسیار مهم است این است که با همه وجود در پی کار و تلاش برای مردم باشد لذا من در اول سال عرض کردم آنچه کشور احتیاج دارد رئیس‌جمهور بانشاط، مصمم، کاردان، توانا، پیگیر و باحوصله است.

حسینی همدانی در پایان به راه درست و نادرست اشاره و خاطرنشان کرد: مصداق راه نادرست کشیدن دیوار بلند نارضایتی و شکاف طبقاتی، زیر پا گذاشتن امنیت ملی، فاصله گرفتن از ارزش‌های الهی، اشرافی‌گری و به رخ کشیدن داشته‌هاست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین