کد خبر: ۴۴۵۳۸۹
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶

کنایه تند حسام‌الدین آشنا به قالیباف /کاش میان بخشی از قوه قضاییه با تعدادی از کاندیداها رابطه نبود

مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهوری در ارزیابی از آخرین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: کسی که در سال 92 ادعای 14 جلد برنامه داشت، امروز حتی حاضر نبود از نحوه محاسباتش سخن بگوید.
آفتاب‌‌نیوز :
حسام‌الدین آشنا با اشاره به جزئیات آخرین مناظره کاندیداهای ریاستجمهوری اظهار کرد: مناظره امروز می‌توانست نبرد برنامه‌ها باشد، اما متاسفانه تبدیل شد به مجموعه‌ای از اتهامات ناروا از سوی آقای قالیباف و مجموعه‌ای از ادعاهای بدون سند از طرف آقای رئیسی و مجموعه‌ای از بغض‌های فروخفته و سکوت برای مصلحت کشور از سوی آقایان روحانی و جهانگیری.

وی خاطرنشان کرد: ای کاش یاد می‌گرفتیم به جای چشم دوختن به دوربین و تکرار ادعای مکرر، یک ورق از برنامه‌های خود را ارائه می‌کردیم.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری گفت: کسی که در سال 92 ادعای 14 جلد برنامه داشت امروز حتی حاضر نبود از نحوه محاسباتش سخن بگوید.

آشنا همچنین با بیان اینکه برنامه آقای روحانی برای اطلاع همگان موجود است، از جوانان خواست این برنامه‌ها را در اختیار خانواده‌های خود قرار دهند.

وی با اشاره به برخی بداخلاقی‌های رسانه‌ای هنگام پخش مناظره از سوی تعدادی از سایت‌های خبری اظهار کرد: ای کاش رابطه‌ای میان بخشی از قوه قضاییه و بخشی از نهادهای نظامی و امنیتی و تعدادی از کاندیداها اینگونه نبود؛ اینها کسانی هستند که امروز فقط به اسناد املاک شهری دسترسی دارند و اینگونه از آن سوءاستفاده می‌کنند، وای به روزی که اسناد امنیتی و احوال شخصی مردم در اختیار آنها قرار بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین