کد خبر: ۴۴۵۵۵۴
تعداد نظرات: ۷۸ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
با حضور گسترده ورزشکاران، هنرمندان و چهره‌های مشهور

در حماسه هواداران روحانی در آزادی چه گذشت؟/از سلام روحانی به خاتمی تا شعارهای پرشور مردم+فیلم و تصاویر

همایش حامیان روحانی با حضور حدود ۲۰ هزار نفر از هواداران دولت تدبیر و امید در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی-  همایش حامیان روحانی در ورزشگاه آزادی برگزار شد. در این همایش، علاوه بر حسن روحانی و اسحاق جهانگیری، چهره‌های سیاسی و هنری حامی روحانی نیز حضور داشتند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ حامیان روحانی ساعت‌های قبل از باز شدن درب‌های ورزشگاه آزادی را با خواندن سرو یار دبستانی و سردادن شعارهایی در حمایت از روحانی سپری کردند. حاضران در این مراسم با استفاده از شال‌ها و دستبندهای سبز و بنفش حمایت خود را از روحانی اعلام کردند.

جمعیت حاضر در پشت درب‌های ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۵ وارد سالن ۱۲ هزار نفری شدند. حضور چشم‌گیر هنرمندان و ورزشکاران در این جمع حامیان روحانی نیز از نکات قابل توجه همایش امروز بود.

الهام‌پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، کامران تفتی، حسین زمان، رضا کیانیان، سحر دولتشاهی، لاله اسکندری، امیرحسین رستمی، سروش صحت، لاله اسکندری، سامان مقدم، کیومرث پوراحمد، امیرحسین رستمی، باران کوثری، لیلی رشیدی و علی قربانزاده و زهرا نعمتی و آرش میراسماعیلی از جمله این افراد بودند.

حاضران در سالن همچون دیگر همایش‌های روحانی خواستار رفع حصر هستند.

شعارهایی همچون «درود بر روحانی سلام بر خاتمی»، «روحانی زنده باید، خاتمی پاینده باد» و«روحانی روحانی حمایتت می‌کنیم»،«سلام بر هاشمی درود بر روحانی» از سوی حاضران در سالن شنیده می‌شود.

همسر منصور پورحیدری، خسرو حیدری، مهدی رحمتی، امید نورافکن، مجید حسینی، علی منصوریان، بهتاش فریبا، علی چینی، علی بابازاده، حق دوست و جمعی از بازیکنان و کادر فنی استقلال نیز در این جمع حضور دارند. 

جمعیت حاضر به صورت هماهنگ سرود یار دبستانی را با یکدیگر زمزمه می‌کنند.

محسن آرمین و سعید شریعتی، فرید موسوی، مرضی بانک، زهرا اشراقی، مصطفی تاجزاده، مهرعلیزاده و میرلوحی هم از فعالان سیاسی حاضر در آزادی هستند.

تیم ملی تکواندو نیز در سالن آزادی حاضر هستند.

ربنای شجریان در سالن آزادی پخش شد و مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

رییس‌جمهور راس ساعت ۱۸ در استقبال فراوان حامیانش وارد سالن ۱۲ هزار نفری آزادی شد. این در حالی است که اسحاق جهانگیری نیز روحانی را همراهی می‌کند.

داریوش کاردان در ابتدای این مراسم پشت تریبون قرار گرفت و گفت: امروز هیچ گزینه دیگری جز حضور در اینجا نداشتم. دوباره ایران دوباره ایرانی تا ۱۴۰۰

او ادامه داد: به همه می‌خواهم بگویم بیرون از اینجا با آرامش و مثل دکتر روحانی متین و معتدل صحبت‌مان را نه با فریاد بلکه با رای‌مان در هفته آینده خواهیم گفت.

حسین زمان نیز دیگر هنرمندی بود که عنوان کرد: من هنرمندی هستم که ۱۵ سال در حصر هنری هستم امروز آمده‌ام  به امپراطوری دروغ و تزویر نه بگویم و  دورد می‌فرستیم به سید جلیل القدرمان سید محمد خاتمی.

به نوشته خبرگزاری ایلنا، زهرا نعمتی قهرمان المپیک هم با حضور در ورزشگاه آزادی گفت: سلام به ایرانی که در آن زنان و مردان از فرصت برابر برخوردارند. من زهرا نعمتی به عنوان قهرمان پارالمپیک و اولین زن ایرانی که به مدال طلا دست پیدا کرده به شما می‌گویم من تصمیم گرفته ام برای رسیدن به هدفم همه وجودم را بگذارم. از مردم می‌خواهم اگر می‌خواهند مسیر توسعه را ادامه پیدا کند روز جمعه در خانه نمانند چون در غیر این صورت خودشان را سرزنش می‌کنند امروز اگر می‌خواهیم شاهد تداوم توانمندی زنان سرزمین‌مان باشیم تنها راه آن رای دادن است.

پوراحمد نیز تاکید کرد: می‌خواهم به شما یادآوری کنم انتخابات شورای شهر را موقع رای دادن فراموش نکنید. من به لیست امید رای می‌دهم. شورای شهر پیشین افرادی را داشت که احمدی‌نژاد را شهردار کردند. : همه ما که جمع شدیم می‌دانیم به روحانی رای می‌دهیم. سال ۸۴،  ۱۸ میلیون نفر رای ندادند و احمدی‌نژاد رییس‌جمهور شد وظیفه ما این است که نزدیکان خود را متقاعد کنیم که رای بدهند و به حرف کسانی که خارج از کشور نشسته‌اند گوش ندهند به کسانی که حرف از تحریم می‌زنند گوش ندهند. ارتش آزادی بخش ایرلند نه سال جنگید و کشته داد و رفراندوم ایرلند شمالی را تحریم کردند و ایرانی جنوبی موفق شد در رفراندوم استقلال بگیرد اما ایرلند شمالی هنوز به بریتانیا وصل است. حاصل تحریم این است. باید اطرافیان را متقاعد کنیم در انتخابات شرکت کنند وگرنه به روزی می‌رسیم که حسرت احمدی‌نژاد را می‌خوریم.

فرید موسوی با شعار درود بر روحانی گفت: دوستان در انتخابات ۹۴ پای صندوق رای بودید و مجلس امید را ایجاد کردید امروز همه با هم ۲۹ اردیبهشت راهمان را تثبیت خواهیم کرد دوباره برای ایرانیان تداوم امید و عقلانیت را همراه با روحانی به ارمغان می‌آوریم.

کاردان قبل از دعوت از علی منصوریان برای سخنرانی گفت: قرمز و آبی نداریم. الان وقت بنفش است. 

علی منصوریان گفت: امروز آبی و قرمز دور هم جمع شدند رنگ ارغوانی درست شده است. امیدوارم آبی و قرمز از آقای روحانی حمایت کنند.

شمس سرمربی تیم فوتسال نیز تاکید کرد: درود بر روح پر فتوح حضرت آیت الله هاشمی و درود بر آن ممنوع‌التصویری که در قلب ما جای دارد.  آن سفر کرده که صد قافله دل همره است هر کجا هست خدایا به سلامت دارش. درود بر کسی که امروز آرامش و امنیت را در کشور جاری کرده و همه ما ۲۹ اردیبهشت به دکتر حسن روحانی رای می‌دهیم. من به عنوان نوکر مردم ایران از کسانی که قصد رای دادن ندارند تقاضا می‌کنم با شعار ۱۱+۱ همه را به پای صندوق بیاوریم تا تکلیف چهار ساله بعدی را یک سره کنیم.

لیلی رشیدی عنوان کرد: روزنامه کیهان به ما گفته بود در سیاست دخالت نکنید چون بویی از سیاست نبرده‌ایم. اما ما دلمان برای ایران می‌تپد برای همین همه را دعوت می‌کنیم به روحانی رای دهند من مطمئنمجامعه ایران هنوز آنقدر از آرمان تهی نشده که با وعده پول رای بدهند. آقای روحانی منتظریم تا ممنوعیت‌هایی که هیچ پایه و اساسی ندارد برداشته شود. آقای روحانی آقای ظریف هم باید چهار ساله بعد باشد.

امیر حسین رسمتی: ما امروز آمدیم که بگوییم پشت آقای روحانی هستیم. ما برنگشتیم و برنمی‌گردیم.

محمد پنجعلی پیشکسوت فوتبال هم گفت: راه اصلاحات ادامه‌ دارد و ما خسته نمی شویم. درود بر روحانی!

سروش صحت: دوباره ایران و دوباره تکرار حماسه.

سحر دولتشاهی هم با حضور در ورزشگاه آزادی تاکید کرد:  من از اینجا ورزشگاهی که دختران بسیاری آرزو دارند فقط یک بار از حق حضور در آن برخوردار باشند با شما درباره آزادی صحبت می‌کنم. بر آزادی سلام می‌کنم. جناب رییس‌جمهور سال‌های تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها و سیاست خانه‌نشینی زنان و نگاه‌های امنیتی بر زنان را فراموش نکرده‌ایم. من فراموش نکردم شما در چنین فضایی با وعده‌هایی از جنس عدالت جنسیتی آمدید. شما به ما وعده ایجاد فرصت‌های شغلی برابر و قول بازنگری در قوانین مدنی را دادید. آقای رییس‌جمهور منشور حقوق شهروندی روبه‌روی ماست. ما اعتقاد شما به وعده‌هایتان را باور داریم. در راس سیاست‌های شما فاصله از سیاست انکار و سرپوش گذاشتن بر آسیب‌های اجتماعی است ما مطالبات فراوانی داریم آمده‌ایم شما را در پیمودن این راه سخت همراهی کنیم. ما به عقب باز نمی‌گردیم.

لاله اسکندری: زنده باد اصلاحات. سعی کنید رای‌های خفته را بیدار کنید.

آسیه باکری فرزند شهید باکری نیز تاکید کرد: من از طرف خودم و مادرم همسر شهید همت حضور دارم. روزی مرد نجیب نقاش گفت امید بذر هویت ماست. در کنار هم از جوانههای امید محافظت کردیم. یک روز در این کشور جنگ شد جوانان زیادی رفتند و دیگر برنگشتند شهدا با هر عقیده و مذهبی برای این مردم صبور از جان خود گذشتند . بسیاری از خون شهدا سواستفاده کردند. من آرزو دارم کشورم که یادگار خون پدر و عموهایم است آباد باشد. عزتش با پول و وعده یارانه پایمال نشود. شما در این چهار سال کارهای بزرگی کردی از یک سو با تحریم و از یک سو با کاسبان تحریم مبارزه کردید. پدرم در مجنون جا ماند خوزستان جان من است و باید نفس بکشد.

مهران رنجبر گفت: هشت سال به شخصیت ایرانیان توهین شد و این آقای روحانی بود که شخصیت را به ایران بازگرداند.

باران کوثری گفت: من در دولت قبل ممنوع‌الکار شدم چون نقد کرده بودم.  من به احترام چند نفر رای می‌دهم. به احترام بهاره هدایت که بهترین سالهای زندگی‌اش را برای پرسیدن سوالی که سوال ما هم بود در زندان بود  به احترام مصطفی تاجزاده و فخری محتشمی‌پور که در این سال‌ها نه تنها دست نکشیدند بلکه قوی‌تر شدند  و به احترام سید محمد خاتمی که شرف و اعتبار او دیگر سرمایه خودش نیست بلکه سرمایه تغییر و سرمایه اصلاحات برای همه ماست.  درست است که ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم دلی این بار در اردیبهشت کار را یک سره خواهیم کرد.

اسحاق جهانگیری نیز با حضور در ورزشگاه آزادی تاکید کرد: به جمع شما جوانان آمده‌ایم که انرژی بگیریم و امیدوار شویم و تجدید حیات کنیم آینده این کشور متعلق به شماست.

او افزود: بزرگترین سرمایه ایران شما جوانان تحصیلکرده هستید جوان و جوانی تهدید نیست بلکه بزرگترین فرصت پیشرفت ایران است. باید جوانان را باور  و به آنها اعتماد کنیم. فرزندان عزیز ایران ما در این ۴ سال تلاش زیادی کردیم تا بخشی از ویرانی‌ها را برطرف کنیم.

جهانگیری یادآور شد: هم در بعد خارجی و هم در سیاست داخلی مسیر اصلی کشور دنبال شده است ماشین اقتصاد کشور از دره خارج شده و در مسیر توسعه قرار گرفته است ما برای پیشرفت ایران برنامه داریم و وعده نمی‌دهیم.

او تاکید کرد: پیام مناظره‌ها این بود که گفتمان اصلاحات پیروز شده است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: ایرانی درست می‌کنیم که همه به زندگی در ایران افتخار کنند در مناظره همه از آزادی و حرمت انسان و کرامت می‌گفتند انگار نه انگار این‌ها بودند که مطبوعات را فله‌ای می‌بستند و تفکیک جنسیتی را دنبال می‌کردند.

او در پاسخ به درخواست رفع حصر حاضران عنوان کرد: اصلاحات می‌خواست در کشور یکپارچگی و وحدت باشد. با شرایطی که فراهم شده و با استمرار دولت تدبیر  و امید از این موانعی که مورد نظر شماست عبور خواهیم کرد. بدون تردیدمشکلات دشوار ایران در چهار سال آینده با گفتمان و تفاهم و انسجام ملی برطرف خواهد شد . مطمئن باشید رهبر اصلاحات سید محمد خاتمی هم همواره در صحنه خواهد بود.

حسن روحانی با حضور در ورزشگاه آزادی عنوان کرد:  لحظه با شکوهی است که شما جوانان مصمم و سرافراز را در اینجا می‌بینیم.ما در استانه یک تصمیم بزرگ تاریخی هستیم ملت ما در این هفته می‌خواهد اعلام کند که آیا به سال ۹۱ برمی‌گردیم یا به سال ۱۴۰۰ می‌رویم.

او ادامه داد: ملت ما در روز جمعه این هفته می خواهد اعلام کند که آیا مسیر آرامش را ادامه می‌دهد یا می خواهد مسیر تنش را انتخاب کند.

رییس‌جمهور تاکید کرد: جوانان عزیز دانشجویان عزیز ورزشکاران هنرمندان ما می‌خواهیم با صراحت بگوییم صاحب این کشور مردم ایران و رای ملت ایران است. خواست جوانان ما امروز این نیست که به جوان فقط احترام گذاشته شود بلکه این است که کشور با فکر جوانان اداره شود من در مقدمه کتاب دولت دوازدهم و برنامه آن نوشته‌ام که نسل‌های گذشته ما سالیان دراز طفره رفتند تا تسلیم فکر جوانان شوند اما جوانان ما امروز مصمم‌اند که فکر آنها راه آینده کشور باشد .

او ادامه داد: ما در شرایطی هستیم که باید به همه جهانیان اعلام کنیم برای ساختن آینده‌مان مصمم هستیم نه برای فروختن آینده ایران. جوانان عزیز ما با هم راهی را در سال ۹۲ انتخاب کردیم علیرغم میل یک اقلیت و آن را تا امروز ادامه دادیم و می‌خواهیم این راه را ۴ سال دیگر ادامه دهیم. راه انتخاب ما در روز جمعه راه اخلاق و احترام به همه مردم است. جدایی ملت را نمی‌پذیریم.

روحانی خاطرنشان کرد: نه اینکه آنچه تاکنون انجام داده‌ایم و پیموده‌ایم به صد درصد مطلوب دست یافته‌ایم نه اینکه از آنچه ما اکنون انجام دادیم رضایت کامل داریم اما می‌خواهیم بگوییم مسیر را درست انتخاب کردیم و باید این مسیر درست را با حرکتی بسیار پرشتاب‌تر و با تحولی بالاتر و با تغییری که شایسته ملت ایران است  راه آینده را ادامه دهیم ما در گذشته سه سال و نیم در برابر قدرت‌های جهانی کاری کردیم که در مقام عمل دشمن نتواند از فرصت ایجاد شده در سال‌های گذشته علیه ملت ما استفاده کند.

او تصریح کرد: ما کاری کردیم که با ایجاد فرصتی نو برای کشور جوانان و چهره ایران از آن چهره‌ای که جهان از آن افراط و تفریط می‌دید، فاصله بگیرد.

رییس‌جمهور تاکید کرد: ما شکاف بین ملت بزرگ ایران را نمی‌پذیریم ما  جوانان ایرانی با هویت اسلامی ایرانی محلی می‌خواهیم با هویتی که با جهان امروز تعامل و همزیستی مسالمت‌آمیز داشته باشد. من به صراحت اعلام می‌کنم ادامه دولت اعتدال و اصلاحات دولت همه ۱۰۰%مردم ایران خواهد بود و به فرهنگ و هویت ایرانی خود احترام می‌گذارد.

روحانی گفت: ما این‌ها را به چهره امید و اعتدال تبدیل کردیم. من در اینجا می‌خواهم اعلام کنم راه انتخاب ما در روز جمعه راه اخلاق و احترام به همه مردم است راهی که ما می‌خواهیم انتخاب کنیم احترام به حقوق شهروندی همه ایرانیان است ما جدایی ملت را نمی پذیریم. من باید راجع به بیانیه بیست سی که این روزها برخی به ناروا از آن استفاده می‌کنند، بگویم تعهد می‌دهم به ملت ایران و رهبر بزرگ ایران که در این سند تصریح کردیم که در چارچوب قوانین ایران به آن پایبند باشد.

او تاکید کرد: من از مردم ایران می‌خواهم این روزها هشیاری خود را در برابر توطئه برخی گروه‌ها  داشته باشند و با هشیاری در برابر این‌ها بیاستند و ایستادگی کنند ما باید به فکر پیشرفت و امید ایران باشیم نه فریب ایران. مردم ایران در شهر و روستا مردان و زنان هنرمندان جوانان، ورزشکارها کارگران و اساتید باید همه در این روزهای حساس مردم را برای انتخابی سرنوشت‌ساز دعوت کنند.

روحانی خاطرنشان کرد: سرنوشت ما در این هفته مشخص خواهد شد. در طول دولت یازدهم تلاش ما بر این بوده راهی را که با هم انتخاب کردیم این راه را با صداقت ادامه دهیم بسیاری از موارد مشکلاتی بود که من نتوانستم این مشکلات را برای شما بیان کنم به خاطر حفظ آرامش در جامعه به خاطر حفظ امنیت جامعه. مردم آنچه به شما در خرداد ۹۲ قول دادم به آنها یا عمل کردم یا نگذاشتند این اراده عملیاتی شود.

او ادامه داد: آنچه در این مدت انجام شد در سایه حمایت و حضور شما بود جوانان و دانشجویان عزیز  شما به خوبی می‌دانید در آن روزهایی که ما با قدرت‌های جهانی در حال مذاکره بودیم برخی منافع ملی را قربانی مسائل جناحی کردند از پشت خنجر زدند اما ما صبوری کردیم و با حمایت مردم راه را ادامه دادیم ما به همه احترام می‌گذاریم به افکار مخالف خود احترام می‌گذاریم این دولت به مخالفان خود احترام می‌گذارد.

روحانی افزود: این دولت انتقاد را راه نجات کشور و حل مشکلات کشور می‌داند، اما بدانید تخریب مسیر درستی برای ملت ایران نیست. با فناوری های نو مقابله نکنیم، فناوری هراسی نکنید. دولت در طول مدت سه سال و نیم مبارزه کرد تا شبکه‌های اجتماعی را فیلتر نکنند. چرا با شبکه اجتماعی و آزادی اینترنتی و پهن‌باند مبارزه می‌کنید. برای اینکه نتوانیم املاک نجومی را بر ملا کنیم برای اینکه شما می‌دانید با فساد مقابله می‌کنیم.

او عنوان کرد: ما می‌خواهیم فضای افکار عمومی ما باز باشد ما می‌خواهیم جوانان ما با صدای بلند سخن بگویند دورانی که فقط یک صدا و سیما بخواهد بر افکار مردم حاکم باشد تمام شده است. جوانان عزیز و غیور بدانید با زیر ساخت‌های شبکه ارتباطی کاری خواهیم کرد که تک تک شما با موبایل‌تان بتوانید صدا و سیما باشید ما نمی‌توانم از تحولات دنیای امروز جدا باشیم ما هویت و فرهنگ خود را حراست می‌کنیم اما نمی‌گذاریم ایران بار دیگر منزوی شود.

رییس جمهور یادآور شد: ما می‌خواهیم با دنیا در تعامل سازنده موثر باشیم و ادامه دهیم ما به رفع تحریم هسته‌ای قانع نیستم باید همه تحریم‌های دیگر برداشته شود در دولت دوازدهم با اجماع ملی همکاری قوای دیگر و مشورت و رهنمود‌های رهبری راه شکستن تحریم را  ادامه می‌دهیم. آیا تحریم‌هایی که تاکنون برداشته شده به صرف ما نبوده؟ اما کاسبان تحریم ناراحت هستند. روحانی همه زندگی و آبرویش را فدای شما خواهد کرد.

او ادامه داد: جوانان عزیز و ورزشکارها ما سرنوشت آینده ایران و قرن جدید ایران را روز  جمعه می‌سازیم. جوانان عزیز من به شما بگویم در طول مدت سه سال و نیم من برای منفعت هیچ فردی و هیچ نفر و هیچ نامه و سفارشی و هیچ دستگاه، دانشگاه و قوه‌ای یا هر ارکان دیگر در کشور کاری انجام نداده‌ام فقط یک نامه به قوه قضاییه نوشتم و گفتم به چه دلیل و با چه قانونی سید محمد خاتمی ممنوع التصویر است. البته تا امروز جواب نامه مرا ندادند. مردم، جوانان عزیزان عهد من با شما اجرای حقوق شهروندی است، بعضی می‌گویند حقوق شهروندی انشا است.‌ بعضی‌ها با همه تلاش و توان آمدند تا حقوق و منشور شهروندی اجرا نشود می‌دانید چرا چون در منشور حقوق شهروندی حقوق تمام افراد ایرانی مساوی است. جوانان عزیز برای اینکه پیشرفت ایران را شاهد باشیم ، اشتغال جوانان را شاهد باشیم باید رقابت آزاد به وجود بیاید.

روحانی با بیان اینکه بنگاه خصولتی اقتصاد ما را در مسیر انحراف قرار می‌دهد، گفت:  ما علاقه داریم همه دنبال ثروت و تلاش باشند به شرط اینکه فضا را برای بقیه تنگ نکنند و همه از حقوق مساوی برخوردار باشند می‌خواهم از روح بلند هاشمی رفسنجانی یاد کنم. آقای هاشمی ما می‌دانیم تهمت بزرگی به تو زدند و چه بلایی سر تو آوردند اما این ملت قدردان، جای تو را در میان خود خالی می‌بینند روحت آرام باشد راه تو را ادامه می‌دهیم.

او ادامه داد: من در اینجا  می‌خواهم باز هم شعاری را باهم تکرار کنیم. به فریب‌کاری بگوییم هرگز، به ریا کاری بگوییم هرگز، به فساد سازمان‌یافته بگوییم هرگز به کسانی که برای منافع گروهی خود اعتقادات مردم را دست مایه قرار می‌دهند بگوییم هرگز، به کسانی که انحصار اقتصادی و سیاسی را انجام می‌دهند بگوییم هرگز. به باندهای قدرت غیر پاسخگو بگوییم هرگز. به املاک نجومی بگوییم هرگز. البته به حقوق نجومی هم در مقام عمل گفتیم هرگز و در برابر آن ایستادگی کردیم.

رییس‌جمهور تاکید کرد: ما می‌خواهیم دوباره بگوییم ویژه‌خواری و تنش‌آفرینی سیاسی هرگز. ترس و دشمنی هرگز. بیکاری  و فقر و اعتیاد هرگز ایجاد فاصله در میان ملت ایران هرگز. فاصله‌های قومی و مذهبی هرگز. از طرف دیگر می‌خواهیم همه با هم با صدای بلند دوباره به دوستی بگوییم سلام. به آشتی بگوییم سلام. به همبستگی بگوییم سلام. به آزادی بگوییم سلام. به پیشرفت بگوییم سلام. به اسلام رحمت و رحمانی بگوییم سلام. به اعتدال بگوییم سلام. به اصلاحات بگوییم سلام به رهبر فرزانه بگوییم سلام به سید محمد خاتمی بگوییم سلام. به تولید و اشتغال بگوییم سلام. به قرن آینده بگوییم سلام به ایران بزرگ بگوییم سلام. به شما جوانان و همه جوانان این سرزمین زن و مرد سلام.

او خاطرنشان کرد: مردم و جوانان روز جمعه قرار ما یک به علاوه یازده است. انتخابات دوازدهم است. همه دست دوستان خود را می‌گیریم و صبح جمعه وعده ما پای صندوق آراست. من لازم می‌دانم از حضور برادرم  دکتر جهانگیری که حضورش با اصرار جریان اصلاحات بود، تشکر کنم. دوباره ایران. دوباره اسلام. دوباره امید. دوباره اعتدال.

سخن دردمندانه کیومرث پوراحمد: تحریم همیشه به زیان تحریم کنندگان بوده است. در دوره پیشین هجده میلیون تن رای ندادند و آن فاجعه ننگین برای ایران رقم خورد
سخن دردمندانه کیومرث پوراحمد: تحریم همیشه به زیان تحریم کنندگان بوده است. در دوره پیشین هجده میلیون تن رای ندادند و آن فاجعه ننگین برای ایران رقم خورد
سپاسگزاری صمیمانه فرشته کریمی فوتبالیست برتر ایرانی از روحانی برای دستور ویژه در اعزام بدون قید و شرط تیم ملی فوتبال بانوان به گواتمالا
سپاسگزاری صمیمانه فرشته کریمی فوتبالیست برتر ایرانی از روحانی برای دستور ویژه در اعزام بدون قید و شرط تیم ملی فوتبال بانوان به گواتمالا
همراهی گسترده جامعه ورزش کشور در حمایت از روحانی/منصوریان، افتخاری، رحمتی و ...سخنرانی همسر شادروان پورحیدری/‏عليرضا منصوريان: امروز قرمز و آبی جمع شده ايم و ارغوانی را تشكيل داده ايم برای ايران
همراهی گسترده جامعه ورزش کشور در حمایت از روحانی/منصوریان، افتخاری، رحمتی و ...سخنرانی همسر شادروان پورحیدری/‏عليرضا منصوريان: امروز قرمز و آبی جمع شده ايم و ارغوانی را تشكيل داده ايم برای ايران
زهرا نعمتی برترین ورزشکار پارالمپیک جهان:

برای پشتیبانی از روحانی
به ورزشگاه آزادی آمده ام
زهرا نعمتی برترین ورزشکار پارالمپیک جهان: برای پشتیبانی از روحانی به ورزشگاه آزادی آمده ام
آزادی در انتظار روحانی
آزادی در انتظار روحانی
‏سحر دولتشاهی در گردهمایی هوادران روحانی:  امروز من از ورزشگاهی که دختران ایران آرزو دارند در آن حضور پیدا کنند با شما از آزادگی حرف می‌زنم
‏سحر دولتشاهی در گردهمایی هوادران روحانی: امروز من از ورزشگاهی که دختران ایران آرزو دارند در آن حضور پیدا کنند با شما از آزادگی حرف می‌زنم
‏دختر شهید باکری: آقای روحانی بخاطر ایمان به راهمان سال ۹۲ پای صندوق رای آمدیم
‏دختر شهید باکری: آقای روحانی بخاطر ایمان به راهمان سال ۹۲ پای صندوق رای آمدیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۷۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
18
167
برداشتن نظر سنجی انتخاباتی تابناک از سایتش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
خخخخ روحانی لوله شون کرد . دمش گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
پخش زنده رو هم پارازیت میندازن وسطاش .
عقده دارن ازین 4 سال پیشرفت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
36
215
ایران یک کلام
روحانی والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
امروز تو آزادی روحانی چه کار کرد!! غوغا کرد. مرسی از روحانی . مرسی مردم. کولاک بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
37
183
درود بر روحانی
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
تا 1400 با روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
30
149
روحانی عزیز صداقت ، شرافت ، شادی و آزادی مردمانم را با تو میخواهم ..... ما حمایتت میکنیم . همه باهم برای ایرانی آزاد روحانی زنده باد .
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
173
38
دروغ دروغ کجا ازادی پر شده من اینجام. راست می گی نظرم را منتشر کن. بیرون هم هیچ کس نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
تو که ناراحتی چرا رفتی؟...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
حسود هرگز نیاسود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
یه اینترنت بهتر بخر سرعت بالاتر که عکسها رو باز کنه ، عکسها گویاست که پر هست یا نیست ، گفتم که می خواهی افشاگری کنی یهو مثل قالیباف و رییسی مچل نشی
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
عزیز دل برادر! فیلمهاش در تمام ایران پخش شده و میلیونها نفر دیدند. اونوقت می گی کجا آزادی پر شده؟!! هزاران نفر بیرون سالن موندند.
jamal
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
من اصلا اونقدر جمعیت بود نشد داخل شم
ناشناس
| - |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
فکرکنم جای سخنرانی قالیباف با روحانی رو اشتباه گرفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
21
135
جای ما رو خالی کنید . نتونستیم بیایم . 29ام جبران میکنیم (:
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
19
123
سلام بر روحانی
سلام بر ایران
سلام بر مردم ایران...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
77
20
هنوز دوستان متوجه نشدن انتخابات...دلم براشون میسوزه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
هرچه میخواهی فکر عزیزم ولی هر قدم به جلو خودش یک پیشرفته حتی یک وجب.بیا به مردم بپیوند تا آرامش داشته باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
14
62
سلام آقای روحانی
سلام آقای رییس جمهور
با روحانی تا 1400......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
15
68
حسین شریعتمداری امشب خوابش نمی بره
زنده باد روحانی و سلام بر خاتمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
13
50
حسین شریعتمداری امشب خوابش نمی بره
زنده باد روحانی و سلام بر خاتمی
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
14
61
همین دور اول کار تمومه. پیشاپیس باز رویش گلهای ارغوانی بر شاجه های سبز، مبارک باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
12
45
درود بر روحانی. زنده باشی وپاینده....... طرفدارای اقای خالیباف میگن کسی نیومده ازادی ببینید چقد اقای خالیباف روشون تاثیر گذاشته چشمشونو رو این همه جمعیت بستن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
فکر کنم سالن رو پیدا نکرده. ما هم اول درب غربی رو نمیشناختیم بعد پیدا کردیم. امروز آزادی غوغا بود. یکی از خاطرات خوب زندگیم بود.
طلبه از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
10
38
ای عاشقان ایران برجام نونهال است * تیشه به ریشه آن زاییده خیال است
هرکس برای ایران عزّت بخواهد از جان * با رای اکثریّت در خط اعتدال است
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
9
42
جای الیاس قالیباف ومدرسه غیرانتفاعی اش در سعادت اباد در لیست امول پدرش خالی بود جای اودر ورزشگاه ازادی هم خالی .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
6
35
ما تداوم بخش راه میر عزیزمان و شیخ اصلاحات بوده ، هستیم و خواهیم بود . راه عزت و سربلندی ایران عزیز . راه کرامت انسانی . پس همه با هم روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
9
42
درودبیکران برخاتمی قهرمان سلام برروحانی پس از20سال ازحماسه دوم خرداد76 حماسه دیگری باهمان عظمت برپاخواهیم کرد اینبارباانتخاب روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
9
38
در29اردیبهشت باهمین صلابت باهمین شور بزرگ به صحنه می آییم وروحانی عزیزراانتخاب خواهیم کرد انشاالله
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
9
34
ما تداوم بخش راه میر عزیزمان و شیخ اصلاحات بوده ، هستیم و خواهیم بود . راه عزت و سربلندی ایران عزیز . راه کرامت انسانی . پس همه با هم روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
1
11
زنده باد اعتدال زنده باد روحانی زنده باد خاتمی . روح پرفتوح ابر مرد سیاست و تقوی حضرت آیت الله هاشمی شاد. ننگ بر انحصارطلبان کذاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
8
33
زنده باد اعتدال زنده باد روحانی زنده باد خاتمی . روح پرفتوح ابر مرد سیاست و تقوی حضرت آیت الله هاشمی شاد. ننگ بر انحصارطلبان کذاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
10
37
درود بی پایان برهنرمندان ورزشکاران وخصوصا مجری توانای صدا وسیما آقای داریوش کاردان ودانشجویان وکارکنان واستادان وکارگران ونویسندگان عزیزی که قدم رنجه کردند به همایش روحانی عزیز آمدند روزجمعه نیز همگی باهمین اراده در پای صثندوق رای حاضر میشویم وبا یک رای به جناب روحانی وانتخاب 21 شورای شهرتهران ازلیست اصلاحطلبان شهرداربداخلاق و متخلف 22000میلیاردتومانی راازشهرداری تهران اخراج خواهیم کرد
مهدیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
7
28
ب غیر از تلگرام فیلم امروزو کجا میتونم ببینم . نتونستم برم. بهم بگید ممنون میشم
مهربان توسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
10
33
دوباره ایران اسلام وازادی و امید
مهرورزان جانباز ورزمنده دفاع مقدس
|
United States of America
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
8
36
خداپشت وپناهت دشمنانت خوار و ذلیل باد زنده باد روحانی عزیز
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
13
36
فقط عمو حسن با افتخار بهش رای میدیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
3
11
فقط عمو حسن با افتخار بهش رای میدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
1
14
امروزجاتون در ورزشگاه خالى بود گرچه ديگه جاى سوزن انداختن هم نبود
امروز دوباره ايران را ديدم زنده باد ايران وايرانى زنده باد روحانى
دوباره لبخند دوباره پيمان دوباره ايران
یاشار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
14
2
واقعا همه توانتون این بود.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
نه عزیزم،این مشت بود نمونه خروار...توانمون رو 29 اردیبهشت ببینید.
فرزند ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
1
16
من موندم چرا اخبار رسانه ملی این همایش بزرگ رو فقط 2 ثانیه نشون داد و رفت !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
20
2
خب حالا ورزشگاه آزادی هم پر شده باشه
مگه 20 هزار تا بیشتر اومده بود
کلا طرفداراش همینان
پاسخ ها
اهورا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
طرفداراش رو 29 اردیبهشت ببینید.
سعید
|
Germany
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
2
16
خوشحالم از اینکه یک ایرانی و از نسل کوروش کبیرم،کوروش آسوده بخواب که ما بیداریم، درود به غیرت این همه با غیرت،درود به قلب مردم ایران خاتمی،و درود به شیر مرد ایران روحانی
سيد فرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
1
14
از اين بهتر نميشه با وجود سرمربي استقلالي ها ... دم آبي ها گرممممممم ...... در سال و ....
علی
|
Germany
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
1
13
درود بر روحانی
shahab
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
1
14
ماشاء الله
بترکد چشمان حسودان و دلواپسان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
1
13
به امید پیروزی حق بر باطل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
1
12
مرد کار و پشتکار ، تحمل ، اخلاق ، کسی که در عمل اثبات کرده اهل کار است ، کسی که شنودنده و تحمل کننده منتقدان = فقط روحانی
saeed
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
8
4
آزادی رو تو لخت شدن میبینن اینا خخخخخ کشورهای عربی حوزه خلیج رو ببینید به کجا رسیدن تو چند سال پیش بیابون بودن الان شدنه مثه اروپا ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
3
15
من هم حتما به اقاي روحاني راي ميدم و اميدوارم در دولت اينده با جديت به معضل پارازيت رسيدگي و سايه اين پديده مرگبار را از سر اين مردم مظلوم بردارد
پاسخ ها
محمد
| Canada |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
مگه آقای روحانی چقد اختیارات داره بردار من؟ من فکرنکنم بتونه جلوی این کار و کارهای دیگر جناح های مقابل رو بگیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
6
2
عزت/عظمت و خواري/ذلت، هر دو را خداوند متعال ميدهد و اين بستگي به چگونگي بنده خوب خدا بودن، خلوص نيت، پاكي و صدق رفتار و گفتار هر انساني دارد. ان‌شاءالله كه با حفظ و پايبندي به همه اصول انساني و ديني و جلب رضايت حق تعالي در همه وقت و در همه حال، موفق گرديم تا ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) اين عزت و عظمت را در همه زمانهاي آينده هم حفظ نمائيم. الهي آمين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
4
15
من هم حتما به اقاي روحاني راي ميدم و اميدوارم در دولت اينده با جديت به معضل پارازيت رسيدگي و سايه اين پديده مرگبار را از سر اين مردم مظلوم بردارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
4
20
روحانی
homid
|
-
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
0
2
اسم امیر حسین رستمی دوبار آمده است !!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
2
11
زنده باد ایران و اصلاحات،زنده باد اعتدال ،زنده باد روحانی
سرخس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
2
10
چرا در اخبار فیلم سخنرانی رئیسی را پخس میکنند اما روحانی خبری نیست مظلومیت از این بالاتر سرخس فقط روحانی
ناشناس
|
Pakistan
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
8
0
روحانی یارانه من رو بعد از1.5سال وصل کردی ممنونتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
1
12
کشور الان در برهه ای است که ما فرصت ریسک و آزمون و خطا نداریم رقیبان آقای روحانی با توجه به سابقه شان هیچکدام سر رشته ای از دیپلماسی ندارند وتا بخواهند نحوه تعامل با دنیا را یاد بگیرند 4 سال تمام شده من خودم حاضرم گرسنگی بکشم اما ارامش داشته باشم بنابراین به دکتر روحانی رای خواهم داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
4
9
آقای روحانی من به شما رأی میدهم چون انتخاب بهتری ندارم امیدوارم دولت بعدی دولت جوان کارآمد و سالم باشه
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
3
10
روحانی 22 میلیون حالا کم تر یا بیشتر
رئیسی 14 میلیون حالا کمتر یا بیشتر
قالیباف 3 میلیون حالا کمتر یا بیشتر

جالب رای 4درصدی قالیباف خواهد بود
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
2
12
کسی که با برجام بستر رشد و شکوفایی ایران با عظمت را در اینده نزدیک فراهم نموده و بازحمات طاقت فرسا دو دوره دولت ظلمت که با نشستن در کرسی دانشگاه امریکایی هر چه خواست به زبان آورد اعلام داشت که برای جهان برنامه داریم و به طوری با تحریک امریکاییها سایه شوم اجرای تحریم صد در صدی و آماده شدن آنها را برای اجرای برنامه حمله فراهم کرد
و همچنین مسابقه خرید تسهیلات جنگی بای همسایگان را فراهم کرد که نمونه آن عربستانی که مردمش با مدارا با ایرانیان در گئشته زندگی میکردند حالا 100 میلیارد دلار اسلحه جنگی میخرند و لابد ماهم مجبوریم برای توازن معادل آنرا هزینه کنیم لذا دیگر بودجه ای برایمان نمیماند
بنابر این دیگر تفکر احمدینژاد برای همیشه در دل دوستاران ایران اسلامی جای ندارد
پس همه با هم با رای صد در صدی به روحانی رای میدهیم
و به نامزدهای منتقد دولت روحانی عزیز عرض میکنیم شما که ایران و اسلام را میخواهی تحت تاثیر بر خی افراد قرار نگیرید و اجازه بدهید فرزندان ایران کار خو را تداوم بخشند و شما هم در این افتخار شریک باشید به امید سرباندی ایران اسلامی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
4
11
کشور الان در برهه ای است که ما فرصت ریسک و آزمون و خطا نداریم رقیبان آقای روحانی با توجه به سابقه شان هیچکدام سر رشته ای از دیپلماسی ندارند وتا بخواهند نحوه تعامل با دنیا را یاد بگیرند 4 سال تمام شده دروووود بر روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
4
10
کشور الان در برهه ای است که ما فرصت ریسک و آزمون و خطا نداریم رقیبان به دکتر روحانی رای خواهم داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
5
10
کشور الان در برهه ای است که ما فرصت ریسک و آزمون و خطا نداریم رقیبان آقای روحانی با توجه به سابقه شان هیچکدام سر رشته ای از دیپلماسی ندارند وتا بخواهند نحوه تعامل با دنیا را یاد بگیرند 4 سال تمام شده من خودم حاضرم گرسنگی بکشم اما ارامش داشته باشم بنابراین به دکتر روحانی رای خواهم داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
16
4
همانند 88 پاسخ ورزشگاه آزادی را در مصلی خواهیم داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
4
6
دم مردم تهران گرم که کولاک کردند. طرفداران رییسی و قالیباف را با اتوبوس جمع می کنند و می برند(نمایشی) ولی طرفداران روحانی با پای خودشان به محل گردهمایی طرفداران می روند. این خود گویای همه چیز است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
4
7
زنده باد دکتر واقعی آقای حسن روحانی.تا 1400
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
3
8
fبنام خدا
امیدوارم با رای قاطع مردم ایران در روز 29 اردیبهشت اقای حسن روحانی رییس جمهور ایران برای 4 سای اینده بشوند . پیشنهاد می کنم 1) - جناب ایشان در صورت انتخاب گفتگوی هفتگی با مردم داشته باشد و طی گزارشی کارهای در دست اقدام وانجام شده در طول هفته را به اطلاع مردم برسانند در اینصورت مردم از انجام کارها مطلع خواهند گردید . 2)- در چند وزارتخانه از وزراء جوانتر و پر انرژی استفاده نمایند . 3) بعد از انتخاب به سمت ریاست جمهوری در پایان روز جمعه 29 اردیبهشت طی امی به همه مردم ایران اعلام نمایند من بعنوان ریییس جمهور همه مردم ایران به وظایف قانونیم عمل خواهم کرد واز همه کسانی که به ایشان رای داده اند سپاسگزاری نمایند و ضمنا طی پیامی به همه مردم وسران کشور پیام دوستی ومودت مردم ایران را به همه اعلام واعلام نمایند مردم ایران می خواهد با همه دنیا دوستی داشته وبه همه ملتها احترام می گذارد .4) در صورت امکان با اخذ اعتبارات فاینانس ودر اختیار قرار دادن ان به سرمایه گذاران نسبت به سرمایه گذاری در صنعت بخصوص صنعت نساجی که سابقه زیادی در ایران دارد اقدام شود و ده ها وصدها اقدام دیگر که مجال ان در این مختصر نمی گنجد .بامید سربلندی وابادانی ایران
حسين اميري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
2
6
انشاءالله روز جمعه ملت آگاه و با بصير آنچه صلاح كشور است رقم ميزنند و اميد است دشمنان غافيلگير و دوستان شادمان گردند . انشاءالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
5
10
سلام برسید والامقام و صلاله الزهرا سیدمحمد خاتمی و درود بر روحانی توانا و عاقل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
5
7
درود برروحانی
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
9
2
دولتی که بعد از چهارسال عملکردی برای ارائه نداشته باشد باید هم دست به دامن این و آن شود زنده باد راه امام وخط امام
الهه و رزیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
4
7
دکتر روحانی عزیز بخاطر صداقتتون و اینکه به ایران علاقه قلبی دارید ما به شما رای می دهیم .و از صمیم قلبمان شمارو حمایت می کنیم .
توران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
1
کاش بیشتر بود.اونا 300 هزار نفر میگن!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین