کد خبر: ۴۴۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
پسر دو ساله‌ای که بر اثر خوراندن داروی اشتباهی به همراه خواهر 10 ساله‌اش مسموم شده بود پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، این کودک دو ساله میکائیل نام داشت که روز گذشته به علت مسمومیت دارویی همراه خواهر 10 ساله‌اش به یکی از مراکز درمانی مشهد منتقل شده بود متاسفانه تلاش پزشکان با توجه به مراقبت‌های ویژه موثر نبود و پسر خردسال جان خود را از دست داد.

با گزارش موضوع به پلیس 110، ماموران کلانتری شهرک ناجا بلافاصله در محل حاضر شدند، تحقیقات اولیه پلیس براساس اظهارات مادر جوان این دو کودک حاکی از آن بود که آن‌ها دچار سرماخوردگی شده و مادر شربت اشتباهی را به عنوان داروی سرماخوردگی به دو فرزند خود خورانده که سبب مسمومیت و در نهایت مرگ پسر خردسال شده است.

جسد با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات پرونده در حالی ادامه دارد که حال دخترک 10 ساله رضایت‌بخش اعلام شد است.
بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین