کد خبر: ۴۴۶۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

زنی که همسر و 2 فرزندخردسالش را کشته، بیمار روانی شناخته شد

24 آبان سال گذشته ساکنان یکی از خیابان‌های شهرک آزادی در تماس با پلیس گزارش قتل عام خانواده‌ای را در یکی از واحدهای مسکونی دادند.
آفتاب‌‌نیوز : ایران نوشت:  با حضور مأموران کلانتری در محل مشخص شد زن جوانی به نام فرزانه پس از قتل همسر و دو فرزند خردسالش و مجروح کردن دختر 11 ساله‌اش، قصد پرت کردن خود از بالکن خانه را داشت که با دخالت مردم و رهگذران منصرف شده بود. این زن که پس از جنایت، وسایل خانه را نیز به خیابان پرتاب کرده بود، با حضور بازپرس ویژه قتل و تیم تحقیق توسط مأموران دستگیر شد و دختر نوجوان مجروح‌اش نیز به بیمارستان انتقال یافت.

تحقیقات مقدماتی نشان داد فرزانه از سال‌ها قبل به بیماری روحی مبتلا بوده و دارو مصرف می‌کرده است. اودرنخستین بازجویی به کارآگاهان گفت: «به خاطر رفتارهای شوهرم تصمیم به قتل او گرفتم و چون نمی‌خواستم بچه‌هایم زیر دست کسی بزرگ شوند آنها را هم کشتم.»با توجه به اظهارات و رفتار نامتعادل روحی متهم، به دستور بازپرس محسن مدیرروستا از شعبه ششم دادسرای جنایی تهران، او به مدت یک ماه در بیمارستان روانی تحت درمان قرار گرفت.

همچنین تیم سه نفره‌ای نیز از سوی بازپرس پرونده برای بررسی صحت روانی متهم وارد عمل شدند. بررسی‌های کمیسیون که متشکل از یک کارشناس پزشکی قانونی و دو روانشناس بود، ثابت کرد زن متهم در زمان ارتکاب جرم به اختلال خلقی همراه با علائم روانپریشی مبتلا بوده به نحوی که قوه تشخیص‌اش سلب شده است. با توجه به اینکه این حالت روانی خطرناک عنوان می‌شود به دستور بازپرس تا زمان رفع خطر، این زن در بیمارستان روانی بستری خواهد بود و پرونده جنایت نیز مختومه شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین