کد خبر: ۴۴۶۲۱۰
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

رای بدیم که چی بشه!

آفتاب‌‌نیوز : ایسنا - طنز روز


۱- رای بدیم تا درختی رو که احمدی‌نژاد  می‌خواست با دسته بیل به عنوان یک دسته گل جدید بکاره وسط مملکت، حالا تمام دوستانش که در ستاد یکی از کاندیداها هستند نکارن...نکارن...نکارن همون وسط مملکت.

۲- رای بدیم تا اگر احیانا دایره‌ای،‌ تنبکی، نی‌لبکی، دبه‌ای، قابلمه‌ای ...! همراهمون بود اون رو فرو نکنن ... فرونکنن ... توی جیبمون...

شاعر حدودا می‌فرماید:

 «هان ای دل عبرت‌بین از دیده نظر کن‌ هان/ استان خراسان را آیینه عبرت دان!»

۳- رای بدیم تا ترجمه کتابی که در اروپا نوشته شده به جای جمله‌ «مرد با نامزدش کمی شراب نوشیدند» تبدیل نشه به «مرد و خواهرش در حمل بطری‌های آب معدنی به بقالی پدرشان کمک کردند!»

۴- رای بدیم تا بعد از اون‌که یکی گفت تحریم‌ها کاغذپاره هستند و پارگی البته به نواحی دیگری از مردم تسری پیدا کرد حالا یکی جدید نیاد بگه تحریم‌ها فرصت هستند! اون وقت مجبوریم بگیم یادش به‌خیر احمدی‌نژاد، هم ملایم‌تر بود، هم واقع‌بین‌تر!

۵- رای بدیم تا... شما که رای نمی‌دی انگار دلت لوله می‌خواد! هول نشو اگه یکی از کاندیداتوری ریاست‌جمهوری کنار رفته واسه معاول اولی کمین کرده یعنی لوله سرجاشه!

 ۶- رای بدیم تا وزارت خارجه‌ ظریف رو به وزارت فحش‌های خاردار به تمام ممالک کره‌ ارض تبدیل نکنن! رای بدیم تا وزیر دفاع داشته باشیم نه وزیر جنگ.

 ۷- رای بدیم تا دانشگاه پادگان نشود. ساز و موسیقی و فرهنگ درب و داغان نشود. حرمت و حریم خصوصی و شان آدم‌ها بی‌مقدار و ارزان نشود. ارزاق با وعده‌های یارانه‌ای گران نشود. شعار رایج، خرید رای در برابر فروش سراب نان نشود. معامله بر سر ایمان نشود. امام رضای (ع) عزیز و عزیز و عزیز مصادره برای یک جناح و جریان نشود.

۸- رای بدیم تا یه عده رسما اعلام نکردن تقاضای‌ آزادی یک عمل بی‌ناموسیه!

۹- رای بدیم تا نشون بدیم هشت سال آقای احمدی‌نژاد به اندازه کافی صرف شده، میل نداریم!

۱۰- رای بدیم و هر دلیلی که برای رای دادن داریم برای دیگران «تَکرار»‌ کنیم. جمعه روز تَکرار است. تَکرار می‌کنیم تا امثال احمدی‌نژاد تِکرار نشوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین