کد خبر: ۴۴۶۳۴۵
تعداد نظرات: ۳۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
گردهمایی هواداران روحانی در خوزستان

روحانی: با آتش‌زدن سفارت مشکلات حل نمی‌شود/رای حرام می‌خواهید بگیرید؟!/شعار جالب مردم اهواز+فیلم و عکس

روحانی در جمع مردم خوزستان: شما همیشه هوای ما را داشته‌اید و باز هم دارید، ما هم با تمام توان در خدمت شما خواهیم بود. آن روز که ریزگرد و رطوبت هوا و برق و زندگی مردم اهواز را در خطر قرار داد، من اینجا می‌گویم هم من اشک ریختم و هم جهانگیری، هم شما که بیدار ماندید، ما هم بیدار ماندیم.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- مردم اهواز یکصدا فریاد می‌زنند «ما که هوا نداریم هنوز هواتو داریم».

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در حالی که هنوز سخنرانی حسن روحانی در خوزستان آغاز نشده است، ورزشگاه تختی اهواز مملو از جمعیت است.

حاضران در این مراسم با شعارهایی حمایت خود را روحانی اعلام کردند.

آنها یکصدا فریاد می‌زنند «ما که هوا نداریم هنوز هواتو داریم»

ورزشگاه تختی هم‌اکنون یکدست سبز و بنفش شده است.

امروز شاهد ریزگردهای ریا و سیاه‌نمایی هستیم/با آتش زدن سفارت‌ها مشکل ریزگرد حل نمی‌شود

رییس‌جمهور گفت: من این روزها درد ریزگرد را بیشتر می‌فهمم ریزگرد ریا، ریزگرد سیاه‌نمایی و تضعیف ایران را می‌بینم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر امروز در ورزشگاه تختی اهواز و در جمع هواداران خود گفت: مرزداران ایران اسلامی و مردم عزیز خوزستان بر شما سلام و درود! سلام بر جای جای این سرزمین خونین که در برابر استبداد و تجاوز ایستاد. سلام بر کرخه و کارون! سلام بر همه لرها و بختیاری‌ها! سلام بر همه عرب‌ها! سلام بر تک تک مردم غیور و بزرگ خوزستان.

او با بیان اینکه حضور شکوهمند و بزرگ شما در اهواز را مشاهده می‌کنیم، اظهار داشت: شما برای آینده خود اینجا آمدید. ما در سال ۹۲ با یکدیگر عهدی بستیم. در برخی‌ موارد موفق بودیم و در برخی موارد در نیمه راه ماندیم. ما همه دست به دست هم دادیم تا تحریم ایران را ببندیم و حصر ایران را بشکنیم. ما دست به دست هم دادیم و به خوبی از حقوق ایران دفاع کردیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه قدم‌های کوچکی را در خوزستان برداشتیم، تصریح کرد: اینجا محل فداکاری مقام معظم رهبری و همه دلیران و امیران و سرداران است. ما با یکدیگر قدم‌های خوبی برداشتیم ما طرح ۵۵۰ هزار هکتار که سال‌ها اجرا نشده بود، ۳۱۲ هزار هکتار را تا پایان امسال اجرا می‌کنیم ولی برای برداشتن همه اقدامات باید قدم‌هایی را برداریم.

روحانی افزود: ما درخصوص آب خوزستان قدم‌هایی را برداشتیم و باید گام‌های بیشتری برداریم. اولین مصوبه سال ۹۶ تامین آب خوزستان بوده است. ما در دولت دوازدهم این طرح‌ها را به ثمر می‌رسانیم.

او با بیان اینکه ما می‌دانیم شما گرفتار ریزگرد در خوزستان هستید، خاطرنشان کرد: دل هوای همه مردم ایران به خوزستان است. ما باید با ریزگردها مقابله کنیم. ما باید طرح ملی و فراملی برای ریزگرد اجرا کنیم.

رئیس دولت یازدهم اضافه کرد: من قول می‌دهم یکی از اولویت‌های دولت دوازدهم محیط زیست خوزستان باشد. آن روز که ریزگرد برق و زندگی مردم خوزستان را در خطر انداخت، هم من و هم دکتر جهانگیری اشک ریختیم. اگر شما شب بیدار ماندید ما هم بیدار ماندیدم. من در کشورهای منطقه بودم گفتند اول در خوزستان توقف کن گفتم به تهران می‌رویم و جلسه برای حل این کار تشکیل می‌دهیم بعد به اهواز می‌آییم.

روحانی خطاب به مردم خوزستان ابراز داشت: برای طرح کنترل ریزگرد در منطقه آیا با کشورهای همسایه باید رابطه بهتر داشته باشیم یا به دنبال تقابل با منطقه و جهان باشیم؟ با همکاری کشورهای منطقه می‌توان جلوی ریزگردها را بگیریم. با آتش زدن سفارت ریزگرد حل نمی‌شود. مردم خوزستان باید رابطه نزدیک‌تر با کشورهای هم‌جوار داشته باشند.

او ادامه داد: باید ویزای ایران و عراق برداشته شود تا مردم راحت‌تر رفت و آمد کنند. ما باید اشتغال ایجاد کنیم. من این روزها درد ریزگرد را بیشتر می‌فهمم ریزگرد ریا، ریزگرد سیاه‌نمایی و تضعیف ایران. ما در شرایط حساس ایران هستیم. شما شرایط منطقه را می‌بینید. ما نیاز به قدرت ملی داریم و قدرت ملی وحدت عرب، فارس و بلوچ و لر است. چرا نباید زبان‌های زیبای اقلیت‌ها و اقوام در دانشگاه‌ها مورد تصویب قرار بگیرد.

روحانی با بیان اینکه چرا نباید زبان‌های اقوام مختلف در دانشگاه‌ها مورد تدریس قرار بگیرد؟ اظهار داشت: ما فاصله بین اقوام را نخواهیم پذیرفت. این‌هایی که خود را مقسم می‌دانند، از اول شروع کرده‌اند به تقسیم جوان‌ها به انقلابی و غیرانقلابی. شما چه کاره‌اید که مردم را تقسیم می‌کنید؟ نظام اسلامی و انقلاب اسلامی و رهبری نظام متعلق به همه ایران است. چرا مردم را قطعه‌قطعه می‌کنید؟ چرا درصد درست می‌کنید؟ ما ملت صد در صدی هستیم.

رئیس دولت یازدهم با اشاره به برخی سیاه‌نمایی‌ها می‌شود، تصریح کرد: چرا به مردم دروغ می‌گویید؟ چرا می‌روید در روستاها تبلیغ می‌کنید می‌گویید در مدارس ایران درس‌های ضد اخلاق داده می‌شود؟ چرا به مدیران و معلمان مدارس اهانت می‌کنید؟ چرا به دانش آموزان ما اهانت می‌کنید؟ این دروغ‌های شما تاثیر نخواهد داشت.

روحانی اضافه کرد: چرا می‌روید در روستاها می‌گویید یارانه شما قطع خواهد شد؟ ما فقط یک حرف داریم، یارانه دهک‌های پایین باید بیشتر شود. نظام تامین اجتماعی عادلانه باید برقرار شود. شماها که می‌گویید مسلمانید و منصف، این همه دولت را تخریب می‌کنید، آیا دولت یک کار مثبت هم انجام نداده بود؟ آیا بهداشت و درمان مردم بهتر نشد؟آیا در گندم، گازوئیل و بنزین خودکفا نشدیم؟

او با بیان اینکه ما برای پایداری برق خوزستان باید کار کنیم، خاطرنشان کرد: ما ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای پایداری برق گذاشته‌ایم. ما می‌دانیم هورها باید احیا شود. می‌دانیم تالاب‌ها باید احیا شود اما چرا سیاه‌نمایی می‌کنید؟ چرا مردم ایران را دسته‌بندی می‌کنید؟ به خاطر رای؟! رای حرام می‌خواهید بگیرید؟! این‌قدر علیه عظمت مردم ایران حرف نزنید.

رئیس‌جمهور  با تاکید بر اینکه امام ما فرمود اگر دین ندارید، لااقل آزادمرد باشید و واقعیت‌ها را بگویید! ابراز داشت: ما باید مشکلات کشور خودمان را خودمان حل کنیم. باید متحد باشیم. بدون رابطه درست با همسایگان و دنیا تعالی پیشرفت کشور عزیز ما امکان‌پذیر نخواهد بود. بدانید، ما به حول و قوه الهی اروند را احیا خواهیم کرد! ما منطقه آزاد اروند را همان‌طور که سامان دادیم، بیش از این سامان خواهیم داد، ما اشتغال و تجارت را در خوزستان ایجاد خواهیم کرد.

روحانی ادامه داد: شما چرا واقعیت‌ها را به مردم نمی‌گویید؟ اگر می‌خواهیم ۴ سال و پیشرفت بهتری داشته باشیم، اگر می‌خواهیم مشکلات کشور را حل کنیم، باید همه روز جمعه به پای صندوق آرا برویم.

او تاکید کرد: خوزستان سرزمین مجاهدت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز هست، عنوان کرد: خوزستان سرزمین مجاهدت‌های سیدمحمدخاتمی نیز هست.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به کناره‌گیری اسحاق جهانگیری به نفعش بیان کرد: مردم غیور خوزستان! مردم غیور ایران! من در این‌جا می‌خواهم از برادرم دکتر جهانگیری تشکر کنم. او به انتخابات و صحنه انتخابات قدم گذاشت تا اطلاعات لازم را به ملت ایران بدهد. او به صحنه انتخابات آمد تا واقعیت‌ها را در مناظرات بگوید.

روحانی یادآور شد: من دکتر جهانگیری را خوب می‌شناختم، خدمات او را در دولت یازدهم به خوبی دیدم. اما خوب بود در انتخابات آمد تا همه مردم لیاقت‌های این سرباز دلیر ایران را ببینند. دکتر جهانگیری به شایستگی به افزایش آگاهی مردم کمک کرد و عملکرد دولت یازدهم را برای مردم تشریح کرد. امروز ایشان با بزرگواری به نفع من اعلام انصراف کرده است. شخصیت با کفایت، خانواده شهید، ایثارگر، مجاهد، فعال، شخصیتی که برای خوزستان تلاش‌ها کرد!

او با بیان اینکه من از این سرباز فداکار انقلاب و ملت تشکر می‌کنم، گفت: وحدت همه ما برای روز جمعه! مردم اگر حقوق شهروندی و آزادی می‌خواهید، روز جمعه! اگر پیشرفت خوزستان را می‌خواهید، روز جمعه! همان‌طور که من اعلام کردم، ۱ به اضافه ۱۱! همه دوستان‌تان را پای صندوق آرا بیاورید.

به نوشته ایلنا، رئیس دولت یازدهم در پایان اظهار داشت: همه در کنار هم خواهیم بود با حماسه روز جمعه!  سلام بر آزادی! سلام بر اصلاحات! سلام بر اعتدال! سلام بر امید! دوباره ایران! دوباره اسلام! دوباره امید!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
14
112
درود بر خوزستانی های عزیز . خدا قوت .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ایول الله به خوزستان و اهواز. من از تهران این رو مینویسم براتون. خداوکیلی ما بخاطر هوای اهواز ناراحتیم و غصه میخوریم. انشالله همه همت کنند درست بشه. ممنون اهواز. ایول روحانی.
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
11
105
درود بر خوزستانی ها. درود بر شیرمردان و شیرزنان بهمن شیر و اروند و کرخه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
10
101
خوزستان تشکر تشکر
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
119
28
آفتاب جان تو هم دیگه داری غروب میکنی . علی برکت اله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
افکار شماها در گورستان زمان مدفون حواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ظهور شما نابودی ایران است انکه باید غروب کند شما هستید.
مشهدی
| United States of America |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
غروب برای شما دلواپسان...چون مجموع آرائتان به اندازه 92 هم نشده ... دارید آب میرید مواظب باشید در دریای پرتلاطم ملت غرق نشید...
رضادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
11
69
درود برخوزستان سلام برروحانی
رضادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
11
63
درود برخوزستان سلام برروحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
9
54
شبکه بیست و سی گزارش اجتماع اهواز را به گونه ای نشان داد گویا همه مخالف روحانی هستند . تلویزیون از تمامی ترفندهای هنری برای حذف روحانی بهره می گیرد.لطفا گزارش اجتماع رئیسی با روحانی را با هم مقایسه کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
15
12
فقط با تیتر کردن 36 میلیون تومان حساب بانکی قالیباف که به نفع آقای رئیسی کنار رفت یعنی 36 میلیون تومان برای خودش و خانمش و پسرش می توان خیلی از نظر ها را برگرداند
واقعا احسنت به این همه صداقت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
4
37
آقای روحانی در سخنانش راجع به کاهش چشمگیر هزینه های بیمارستانی بگوید. تیم تبلیغاتی آقای روحانی ضعیف عمل میکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
14
39
امروز تمام کفر در مقابل تمام اسلام ائتلاف کرده است.درود بر روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
5
37
سلام و درود بی پایان ما بر قهرمانان خوزستان امروز حماسه آفریدید ما از کرمانشاه به شما شما ودرود می فرستیم مرحبابکم مردم خون گرم استان خوزستان
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
12
38
همه ناتوانان با هم ائتلاف کردندتا ملت را شکست بدهند.درود بر روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
8
40
سلام و درود بر غیرت و مردانگی تمام خوزستانیهای عزیز. دمتون گرم. شما عزیزان تو این گرما گل کاشتید. درود بر شرفتان. من بعنوان یک مازندرانی دست تک تک شما رو میبوسم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
10
49
درود بر شرف مردم باتعصب و باغیرت خوزستان. من از چالوس براتون پیام میزارم. خواستم بگم ما هم وقتی اهواز گرد و غبار و خاک میگیره دل ما هم اینجا میگیره. ما همه ایرانی هستیم و برای این وضیعت خیلی ناراحتیم. امیدوارم که مشکل گردو خاک این استان بزودی برطرف بشه. ما هم در کنار شما هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
دورود بر همه ملت ایران
ممنون که در فکر ما اهوازیها و جنوبیهاهستید
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
2
10
رئیسی جون با 150 تومن میخواد فقر رو رفع کنه ......

رئیسی بیاد رو کار جنگ با امریکا حتمیه .


گند میزنه به کل ساختار و همه رو ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
2
12
خدا با روحانیست، شک نکنید شگفتی به مراتب بالاتر از خرداد ۷۶ رقم خواهد خورد خداوند کسی را که ابرویش را ملتش میگذارد تنها رها نمیکند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
3
8
درود بر روحاني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
1
25
درود بر مردم عزیز خوزستانی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
5
20
دورود برروحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
2
15
تشکر عزیز خوزستانی بخاطر ذهن خلاقت
(شعار: ما که هوا نداریم / هنوز هواتو داریم)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
5
حلال وحرام چیه؟رای بگیرید .بی خیال .مردمی که مسئولان حقشونو نم یگیرند مجبورند سفارتو اتش بزنند.
فقط روحاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
2
9
درود بر مردم با نشاط و با شرف و باغيرت خوزستان درود بر روحاني و
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
1
8
درود بر مردم با نشاط و با شرف و باغيرت خوزستان درود بر روحاني عزیز
آذری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
2
دست مریزاد بر مردم قهرمان خوزستان همیشه سرفراز پاره تن ایران. تشکر از طرف مردم خطه آذربایجان.
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
1
2
سلام
یاشاسین آذربایجان
یاشاسین روحانی
یاشاسین جبهه ی پیشرفت و اعتدال
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
2
خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر اینکه خودشان بخواهند.
محمد
|
Japan
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
1
0
درود بر ایران
درود بر خوزستان
درود بر اصلاحات
از تهران می نویسم، برای مردم خوب سرزمینم. برای ایرانی آباد و ازاد و سرافراز. ایرانی بدون خشونت و افراطی گری، ایرانی با چهره ای محبوب و مثبت.
از تهران مینویسم برای خاک پر غرور خوزستان. برای هموطنان زخم خورده ای که این روزها اسیر ریز گردها هستند.
مینویسم برای اقای رئیس جمهور، اقای روحانی قدر این مردم رو بیشتر از قبل بدان و تلاش کن، تلاش کن و تلاش برای حل مشکلات و فراتر از اینها افزایش رفاه و کیفیت زندگی.
اقای روحانی این حضور و حماسه 23 میلیونی رو از یاد نبر هرگز!
اقای روحانی تو میتوانی برای این مملکت تاریخ ساز شوی....
یک یا علی بگویئیم و حرکت رو اغاز کنیم...
سالار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
1
0
و شکست سختی خوردند اصول گراها
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین