کد خبر: ۴۴۶۴۷۰
تعداد نظرات: ۲۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
همه پای صندوق بیایید تا صداوسیما از دست این باند خلاص شود

روحانی: حامیان بابک‌زنجانی در ستاد کدام نامزدند؟/جواب ملت را بدهید/کی بوده که مردم با آرد و نبات تسلیم شوند؟+فیلم و تصاویر

امروز، روز تصمیم ملت ایران در برابر همه آنهایی است که می خواستند ایران را در حصر و تحریم نگه دارند./امروز، روز تصمیم ملتی است در برابر آنهایی که می خواهند ما را به سال 91 برگردانند./ملت ایران به عقب بر نمی گردد./ملت ایران تصمیم شعارهای فریبکارانه شما نخواهد شد./شما فکر کردید با تبلیغات دروغین در اطراف شهرها و روستاها موفق می شوید؟/ما نخواهیم گذاشت آنهایی که 8 میلیارد دلار پول ایران را خوردند، دومرتبه بر مردم مسلط شوند./آنهایی که پول به کسی که الان در زندان است دادند، الان در یک ستاد فعالند./بیایید جواب ملت را بدهید؛ چرا اموال مردم را تاراج کردید؟
آفتاب‌‌نیوز :
حسن روحانی با بیان اینکه روز جمعه تمام می شود و شنبه فراخواهد رسید خطاب به برخی از رقبای خود اظهار کرد: روز شنبه چطور آب و صابون بیاوریم تا رویتان را بشویید.

به گزارش آفتاب‌نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در جمع هواداران اردبیلی خود در سالن ورزشی تختی این شهر با بیان اینکه امروز روز تصمیم ملت ایران در برابر آنهایی است که می خواستند ایران را به حصر و تحریم بازگردانند است اظهار کرد: امروز روز تصمیم ملتی است در برابر آنهایی که می خواهند ما را به سال 91 بازگردانند. این در حالی است که ملت ایران به عقب بازنگردد و تسلیم شعارهای فریبکارانه عده ای نمی شود.

وی خطاب به برخی رقبای انتخاباتی خود گفت: آیا شما فکر کرده اید که با تبلیغات دروغین در اطراف شهرها و روستا موفق می شوید؟؛ چه زمانی بوده که ملت ایران با آرد و نبات تسلیم شده است؟

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: نخواهیم گذاشت آنهایی که 8 میلیارد دلار پول مردم ایران را خوردند،‌ بر مردم مسلط شوند. امروز آنهایی که به آن فرد زندانی پول دادند و نامه او را امضا کردند، در حال فعالیت در یک ستاد انتخاباتی هستند. این افراد باید جواب ملت ایران را بدهند که چرا اموال ایران را تاراج کرده اند.

روحانی ادامه داد: 3 میلیارد و 600 میلیون دلار پول ایران در دست آمریکایی ها بود و 10 ماه از زمانی که احساس می شد ممکن است آمریکا این پول ها را تصاحب کند فرصت داشتند،‌ اما پول ملت را به آنها بازنگرداندند.

وی خطاب به برخی مسئولین دولت قبل تصریح کرد: شما که پول ملت را در حلقوم آمریکایی ها گذاشتید انقلابی و طرفدار اصول و اصولگرایی هستید؟

رئیس دولت تدبیر و امید با تاکید بر اینکه شما در دوره قدرت خود نتوانستید حتی یک ریال پول ملت ایران را بازگردانید، افزود: در دولت یازدهم ما 1 میلیارد و 700 میلیون دلار پول مردم را از حلقوم آمریکایی ها در آوردیم و به ایران بازگرداندیم.

روحانی در ادامه صحبت های خود با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم در زمینه های اثبات حقوق هسته‌ای، رفع تحریم‌های شورای امنیت، تغییر چهره ایران در فضای بین الملل و کاهش نرخ تورم در کشور، خطاب به رقبای خود اظهار کرد: چطور امروز دیگر کسی از حق هسته‌ای، قطعنامه های شورای امنیت و تورم صحبت نمی‌کند؟ چون ملت بزرگ ایران با هدایت های رهبری توانستند این مشکلات را از مسیر پیشرفت کشور بردارند.

وی همچنین به خودکفایی کشور در زمینه تولید گندم اشاره و با بیان اینکه چرا امروز دیگر کسی از خودکفایی گندم صحبت نمی‌کند، خاطر نشان کرد: روز گذشته برای نخستین بار یک کشتی بزرگ برای صادرات گندم مازاد کشور در خوزستان پهلو گرفته بود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر لزوم حضور مردم پای صندوق های رای و انتقاد از برخی سیاست ها در صدا و سیما  گفت: روز جمعه همه مردم باید پای صندوق های رای بیایند تا صدا و سیما اصلاح شود. مردم باید بخاطر کانال‌های مظلوم این رسانه و همچنین خبرنگاران و کارکنان فنی مظلوم و محروم آن پای صندوق های رای بیایند و رسانه ملی را از دست این باند آزاد کنند. روز جمعه مردم قدرت خود را در برابر انحصارگران نشان خواهند داد.

روحانی همچنین با تاکید بر اینکه رقبای انتخاباتی به دروغ در میان مردم مطالبی مطرح می‌کنند، از مردم خواست که با استفاده از موبایل های خود به دیگران اعلام کنند که آنچه در اخبار راجع به مدارس کشور می‌گویند دروغ است.

وی خطاب به رقبای خود با طرح این پرسش که چرا آن بنده خدا و طلبه را می فرستید که واقعیات را به مردم نگوید و خلاف بگوید، تاکید کرد: روز جمعه تمام می شود  و شنبه نیز می آید؛ در آن روز چطور آب و صابون بیاوریم تا شما رویتان را بشویید.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم عده ای ( 10 – 15 نفر ) با در دست داشتن نوشته ای با مضمون «دروغگو، راه آهنت کو» با به صدا در آوردن سوت هایی که در دست داشتند و سردادن شعارهایی به مخالفت با حسن روحانی پرداختند که او در واکنش به این شعارها خطاب به این عده اظهار کرد: اگر  روحانی کاری نکرده است، آنقدر به شما آزادی داده است که شما 12 نفر به اینجا بیایید؛ این آزادی را از روحانی دارید.

وی خطاب به حامیان خود، تصریح کرد: من به عنوان کاندیدای انتخابات و رئیس جمهوری ایران و همچنین رئیس شورای عالی دفاعی کشور از مردم می خواهم که چنانچه عکس روحانی را پاره کردند هیچ عکس العملی نشان ندهند. من می دانم که برای شما طرفدارانم سخت است،‌ اما اگر جلوی ستاد روحانی به روحانی فحش دادند جواب ندهید چرا که اینها هدف دیگری دارند؛ این ها باخته اند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اینها در اخلاق،‌ سیاست و صداقت باخته‌اند ادامه داد: این‌ها فقط بلدند اتوبوس کرایه کنند اما باید بدانند که دولت دوازدهم پای میز حساب خواهد آورد.

روحانی همچنین با بیان اینکه ما راهمان را برای توسعه استان اردبیل ادامه خواهیم داد خاطر نشان کرد: همانطور که در دولت یازدهم و ظرف ماه های آینده راه آهن به 5 استان ایران می‌رسانیم، در دولت دوازدهم نیز سوت قطارها را به اردبیل خواهم آورد. همچنین لایحه منطقه آزاد تجاری را به مجلس برده ام و به زودی اردبیل صاحب منطقه آزاد تجاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم اردبیل و ایران غیرت دینی‌شان اجازه نمی دهد که شما به معلمان کشور تهمت بزنید، خطاب به مخالفان خود تاکید کرد: ما معلمان و دانش آموزان را دوست داریم. لازم نیست که برای 4 تا رای این همه دروغگویی کنید و در روستاها بگویید که در مدارس به دانش آموزان گفته‌اند که قرآن نخوانید.

رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه نمی دانم چرا بقیه کاندیداها درباره پول دادن به مردم حرف می زنند و راجع به آزادی و محیط های دانشگاهی صحبتی نمی کنند ادامه داد: آیا می خواهید فضای امنیتی را به دانشگاه ها بازگردانید؟؛ دیگر نمی شود برادر؛ آن دوران تمام شد و گذشت.

وی همچنین با بیان اینکه کاسبان تحریم بدانند که تحریم ها برداشته شده و دیگر بازنمی‌گردد،‌ خطاب به برخی رقبای انتخاباتی خود گفت: شما می خواهید با دنیا مذاکره کنید؟ شما بلد هستید که با دنیا مذاکره کنید و آیا زبان دنیا را می دانید؟ در حالی که در فهم زبان ملت خود گرفتار هستید.

روحانی با تاکید بر اینکه ما نمی گذاریم تبعیض به کشور بازگردد، تصریح کرد: ما رشته های زبان آذری را در دانشگاه ها تدریس می کنیم و در دولت دوازدهم به مخالفان خود آزادی کامل می دهیم. این مخالفان چهار تا دولت را تخریب کردند، اما امروز از آنها خواهش می کنیم که لطفا بعد از این به جای تخریب از دولت انتقاد کنند.

به گزارش ایسنا، رئیس دولت تدبیر و امید با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور آمریکا به منطقه، اظهار کرد: ترامپ و برخی از دشمنان ایران در حال آمدن به منطقه هستند. مردم قطعا روز جمعه پای صندوق های رای جواب آنها را خواهند داد. مردم قدرت نظام، رهبری، انقلاب و امت را در سایه حضور پای صندوق‌های رای نشان خواهند داد.

وی همچنین به تقدیر از اسحاق جهانگیری به دلیل انصرافش حضور در رقابت های انتخاباتی پرداخت و اظهار کرد: من از برادرم دکتر جهانگیری تشکر می کنم. همگان دیدند که ایشان با چه زبان صریح و روشنی دروغ ها را افشا کرد. آقای جهانگیری مرد خدومی است که بیشترین خدمت را در سال های گذشته برای اقتصاد مقاومتی انجام داده است. هم آمدن ایشان قشنگ و زیبا بود و هم رفتنشان بسیار زیبا بود.

روحانی در پایان صحبت های خود با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق های رای گفت: از همه خاندان های بزرگ ایران از جمله خاندان‌های امام خمینی ره، شهید مطهری شهید بهشتی آیت الله طالقانی، آیت الله موسوی اردبیلی و همچنین سیدمحمد خاتمی بخاطر حمایت‌هایشان تشکر می کنم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲۲
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
8
54
فرزندان کاوه بیایید به میدون............ ضحاک نشکنه جام فریدون
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
6
64
روحانی عزیز و مظلوم! ما جمعه میاییم تا به دین فروشان نه بگوییم ما به تو رای می دهیم تا متحجران و غارتگران اخلاق و اصول و ارشها بدانند دوران فریبکاری به پایان رسیده است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
2
65
درود بر مردم اردبیل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
5
46
سلام بر استقلال - سلام بر آزادی - سلام بر آرامش - سلام بر عزت - سلام بر ایران و ایرانی - سلام بر اسلام و انقلاب - سلام بر روح پرفتوح هاشمی - سلام بر خاتمی .
سلام بر روحانی سلام بر روحانی سلام بر روحانی .
ایران نباید زندان باشد و رییس جمهور آن ، دادستان .
ایران و ایرانی ، آزادند . آزاد . آزاد
هر کس روز جمعه تنبلی کند و رای ندهد ، به ایران و ایرانی خیانت کرده است . همه رای میدهیم . همه به روحانی رای میدهیم .‌
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
8
48
رای به روحانی رای به تعامل با امریکا و خردورزی و رای به یک حقوق دان است که پس از نهضت

آزادی جرات کرده است به اعدام نه بگوید .


رای من روحانی است .
ما هم مردمانیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
7
55
این دفعه چون میرحسین رای می دهد، رای می دهیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
3
36
سلام بر مردم فهیم اردبیل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
2
40
سلام بر مردم فهیم اردبیل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
4
42
این جمله شما( از درک و فهم مردم خود عاجزند ))را باید با آب طلا نوشت
ما صلح طلبیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
6
31
ایران، زندان نیست
رأی ما، روحانیست
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
2
8
درود بی پایان بر مردم غیور اردبیل و شریف اهواز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
2
8
رای به روحانی رای به خرد رای به ازادی و رای به ملت دردمند میباشد و نه به شبکه زور و تزویر و فریب
علی معرف
|
Canada
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
1
8
اعدام باید حذف شود .....

به روحانی رای میدهم

فعال سیاسی معرف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
2
9
هميشه گفته اند كه اگر خواستي كسي را كامل بشناسي، ببين طرفدارها و هوادارهاش چه جور آدمهايي هستند و خودش چه جور آدمهايي رو انتخاب مي كنه و به كار ميگماره، والا فقط به حرف و مغلطه كردن كه نيست.
آدمي كه حقيقتاً انسان است و رضايت پروردگار عالم مدنظرش مي باشد، براي پيروزي به هر دستاويزي چنگ نمي‌زند، چون مي داند كه خداوند آفريننده و نگهدارنده زمين و زمان، حتماً پشتيبانش است.
لذا چون آقاي دكتر روحاني هم بنده خوب خداست و رعايت فرامين الهي خط قرمزش است، براي همين اينطور عزيز در همه جهان شده، پس ميفهميم كه راه فقط راه خدا و صراط مستقيم الهي است و بس. ان‌شاءالله كه حق نگهدارش باشد. الهي آمين
علی معرف
|
Canada
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
3
11
رای ما قدم زدن با جان کری

رای ما رفع تحریم های هسته ای

رای به حذف اعدام

رای به یک حقوقدان و قیلسوف قهار

رای به آزادی های سیاسی و رفع فقر و بیکاری

پس :

رای ما روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
2
13
هزاران درود و سلام بر مردم فهیم و هوشیار اردبیل .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
3
11
آنهایی است که می خواستند ایران را در حصر و تحریم نگه دارند

شاخ و دم ندارند همین دست و پاچه شده های دروغ گو که از اهانت غیر مستقیم به ثامن الایمه
هم حیا نمی کنند . و گرنه نمی گفتند صرف نذورات برای خدا اشکال شرعی ندارد .
خرید این همه نبات و پارچه سبز و......و هدایایی انچنانی برای مدیران تبلغات که از شواهد پیدا ست ، با نا اگاهی برادرانه ، مخرب شیعه و ایران برایشان ، پیش بینی می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
2
7
ویرانه ی قضایی
هستیم تا رهایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
1
10
دوستتون دارم اردبیلی های عزیز
معین تارا
|
Netherlands
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
2
4
روحانی67/02% آرای انتخابات 96 ریاست جمهور دوازدهم و رییسی 18/12% الباقی سفید و باطله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
4
درود بر مردم خون گرم استان اردبیل که امروز حماسه آفریدند و رئیس جمهور مردمی و مظلوم را جانانه حمایت نمودند ما مردمان غرب کشور ( استان کرمانشاه) از شما و محبت های بیکرانتان سپاسگزاریم منتخب همه ما و شما و ملت فهیم ایران و تمام اقوام خون گرم و با محبت ایرانی فقط روحانی قهرمان خواهد بود وعده ما 29 اردیبهشت روز حماسه اصلاح طلبان و اعتدالیون معتدل و علاقه مند به پیشرفت ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
6
درود بر اردبیل و روحانی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین