کد خبر: ۴۴۶۷۲۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
ای جرعه نوش مجلس جم سینه پاک دار کایینه ایست جام جهان بین که آه ازو...

آقای طالبی از خدا طلب عفو کن

اخیرا به بهانه حمایت از جناب رئیسی اهانتی به سوپر شوالیه هنر ایران جناب استاد شجریان نمودی و در مقام تقبیح جناب روحانی به حرکت تحقیر آمیزی با ذکر بیماری استاد شجریان پرداختی و مورد سوء استفاده قرار دادی که حکایت از یک حادثه ماندگار و ناگوار بر اندیشه گروه کثیری از مردم و جامعه هنری این سرزمین دارد .
آفتاب‌‌نیوز :
 محسن میرزایی-جناب ابوالقاسم طالبی ...! کارهای هنری درخشانی داری ! قلاده های طلا را خیلی ها نپسندیدند و کار سفارشی دانستند ولی من به لحاظ آسیب شناسی دقیقت در یک حرکت سیاسی گسترده و عینیت بخشیدن ویروس نفوذ در حرکتهای اجتماعی بشدت تحسینت کردم .

 ارادت تو اساسا به اهل بیت بسیار زیاد بوده و همیشه بدنبال گوشه چشم رضایت بانوی دو عالم حضرت فاطمه دخت و دردانه نبی مکرم هستی و در پایان کارهای هنری خوب خود این اعتقاد را حتما قید میکنی و در حقیقت کد و رمز کارهای فاخر شماست ! اینکه بدنبال به به و چه چه فستیوال های خارجی نیستی و برای گرفتن جایزه ای آب از لب و لوچه شما راه نمی افتد حکایت از عزت نفس حضرتعالی میکند . 

با فیلمهای فاخرت اشک و بغضم را عنان بدست شده ای و مرا در استرس توام با تحسین هنری قرار داده ای ؛ لذا به همین دلیل عمیقا تحسینت کرده ام ! در فیلم برجسته و فاخر دست های خالی انصافا غوغا کردی ! بازی عارفانه و شوریده مرحوم شکیبایی در نقش یک مجروح و موجی جنگ و بازی خوب خانم مریلا زارعی اگرچه دارای نفوذ ناب هنری در روح و جان بیننده میشدند ولی دیالوگهای محکم فیلم و چیدمان و آرایش آنها انصافا از جنس ناب و ماندگاری اثر گردید . 

بازی برجسته جناب مسعود رایگان در این فیلم از جنس شوک عمیق بر طبقه مرفه بیدرد جامعه بود و سکانس پایانی تاثیرگذار تو شوک قوی تری را بر اندیشه پوشالی مرفهین بیدرد این جامعه وارد میکرد .

اما.. اخیرا به بهانه حمایت از جناب رئیسی اهانتی به سوپر شوالیه هنر ایران جناب استاد شجریان نمودی و در مقام تقبیح جناب روحانی به حرکت تحقیر آمیزی با ذکر بیماری استاد شجریان پرداختی و مورد سوء استفاده قرار دادی که حکایت از یک حادثه ماندگار و ناگوار بر اندیشه گروه کثیری از مردم و جامعه هنری این سرزمین دارد . آری ! جمله شما دست پخت هنری سالهای گذشته شما را آلوده به فضله نمود . شما یکباره بصورت افسار گسیخته دل شکستی ! شما با یک چوب کبریت جنگل سبز گذشته خود را به آتش کشیدی ! من به نامزد مورد اعتقاد شما کار ندارم و برای من محترم است ! من به خود شما و روح حرف شما کار دارم که نه تنها مرهم بر زخم بیمار نبود ؛ بلکه عمدا نمک بر زخم زدی . دل بنده خدایی را شکستی که بر موسیقی فاخر این مرز و بوم حق سترگی دارد . ای کاش نشان نمیدادی که میشود بیدردی و بی محتوایی را تا این حد باور نکردنی یکباره باهم تجربه کرد و دچار شد .

 از خدا طلب عفو کن ..! از پیشگاه جامعه هنری و مردم این سرزمین اهورایی و نجیب پوزش بطلب ..! کارهای استاد شجریان دهها برابر و در شرایط خاص از ابتدای انقلاب تا کنون بیش از کارهای شما بر عمق اعتقاد و روح مردم این سرزمین تاثیر بخشیده ! استاد شجریان سالهاست که با روح والای خود بیماری را که به او آویزان شده بقول خودش با آن دوستی میکند و بیماری را مطیع محبت خود ساخته ! در ضمن شما چه تضمینی از خالق متعال گرفته ای که بیمار نمیشوی و اساسا از ضعف شماست که هنوز نمیدانی کمال انسانی در این حال قبض و ابتلا میباشد ! 

 حیرت آور است که کمترین درسی از مطالب فیلمهای خود نیاموخته ای و از خسران یوم الحسرت بایستی نگران باشی ! بخاطر تمسخر بیماری عزیزی که در دل این مردم جایگاه رفیعی دارد ؛ بشما توصیه میکنم چکمه هنری بر گردن خود آویزان کن و به گدایی عفو به در خانه استاد شجریان برو ! حضرت فاطمه بعید است از فرد دل شکنی چون شما رضایت داشته باشد ! امیدوارم از ابر شوالیه موسیقی کشور جناب استاد شجریان گوشه چشم گذشتی کسب نمایی ! در آن صورت گوشه چشم عفو حضرات معصومین را خواهی دید ! حتی مدتی را گوشه عزلتی بگزین و به استغفار روی آور که هزاران بار برای تو بهتر است و امید اینکه مورد تنبیه الهی واقع نشوی . 

واقعا دلم میسوزد که چه راحت مهرت را از دل من که از ارادتمندان شما بودم بردی و خرمن عشقم را به باد دادی ..! آبی به روزنامه اعمال ما فشان باشد توان سپرد حروف گناه ازو دبیر بازنشسته 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
1
8
سلحشور هم سرطان داشت و بخاطر سرطان فوت شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
1
11
بسمه تعالی خدا یا به حق عظمت خودت سلامتی استاد را بهش برگردان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
1
10
بلاخره همه بنا به دلايل اين دنيا را ترك خواهيم كرد اما يكسري زباله دان تاريخ مي پيوندن و يكسري مثل استاد بزرگوار شجريان جوهره طلاء براي دنيا يادگار مي ماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
0
شجریان جایی در بین مردم نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
0
حرف مفت نزنشجریان استاد موسیقی
ایران است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین