کد خبر: ۴۴۷۰۵۳
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

علوی: هیچ مورد امنیتی پای صندوق‌های رای نداشته‌ایم

وزیر اطلاعات گفت: همکاران ما در سراسر کشور با هوشیاری تمام شرایط را رصد می کنند و اگر کوچکترین حرکت مشکوکی را ببینند آن را زیر نظر قرار می‌دهند و اگر بدانند که توطئه ای از سوی دشمن وجود دارد ضربه لازم را وارد می کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سید محمود علوی پس از شرکت در انتخابات  در صندوق مستقر در وزارت کشور، اظهار کرد: امنیت واقعی را مردم با حضور خود تبیین می کنند و ما در دوران دفاع مقدس و در آستانه مناسبت‌های ٢٢ بهمن و روز قدس یادمان هست که رسانه های صدام عربده می کشیدند که حضور مردم در این مناسبت ها را هدف قرار داده و به خاک و خون می کشیم.

وی ادامه داد: آن ها می خواستند با این تهدیدات، حضور مردم ما را در این مناسبتهای ملی کمرنگ کنند ولی مردم ما همواره نشان داده اند این ارعاب ها تاثیری در حضور آن ها ندارد.

علوی افزود: مردم با حضور پرشکوه خود پاسخ صدام را می دادند و این حضور حضوری امنیت ساز بود و باعث می‌شد که تا دو سه ماه بعد دیگر به سمت شهرهای ما موشکی پرتاب نشود.

وزیر اطلاعات خاطر نشان کرد: همواره زمانی که نوبت نقش‌آفرینی مردم بوده آنها رساترین، اثرگذارترین و امنیت‌آفرین‌ترین نقش را از خود به ثبت رسانده اند. ما نیز با شناختی که از مردم داریم یقین داشتیم که مردم در انتخابات پیش رو نیز حضور امنیت‌ساز خود را به نمایش در می‌آورند و به لطف خدا تا این لحظه شاهد حضور پرشور، هوشیارانه و آگاهانه آنها پای صندوق‌های رای و پاسخشان به فراخوان رهبر معظم انقلاب برای حضور در عرصه انتخابات هستیم.

وی اظهار کرد: به لطف خدا امنیت درونزایی که از حضور یکایک مردم در کشور می‌جوشد، اثرات خود را گذاشته است و در مناسبت‌های گذشته که شاید جریان‌های ضدامنیتی و ضد نظام سعی می‌کردند تا به نوعی حضور خود را نشان دهند و تهدیداتی را بیافرینند اما در این دوره نسبت به انتخابات و مناسبت‌های گذشته شاهد افت این فعالیت‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه موارد متعددی وجود داشته است که با آنها مقابله شده اظهار کرد: ضرورتی ندیدیم این موارد جزئی را به اطلاع مردم برسانیم تا احیانا موجب تشویش اذهان آنها شود. اما به لطف خدا هوشیاری سربازان گمنام امام زمان و اشراف اطلاعات فراگیر آنها که نقطه کوری تا به حال نداشته است، باعث شده است هر حرکت مشکوکی که در صدد آسیب رساندن به امنیت و آرامش کشور در ایام انتخابات بوده شناسایی شود و همه آنها زیر ضربه قرار بگیرند.

وزیر اطلاعات خاطر نشان کرد: چندین گروه کوچک و نیمه بزرگ تاکنون زیر ضربه سربازان گمنام اما زمان قرار گرفته اند و هیچ موردی که جریانات ضد انقلاب و ضد امنیتی توانسته باشند در روز حضور مردم در پای صندوق‌های رای برسانند، نداشته‌ایم و همکاران ما در سراسر کشور با هوشیاری تمام شرایط را رصد می کنند و اگر کوچکترین حرکت مشکوکی را ببینند آن را زیر نظر قرار می‌دهند و اگر بدانند که توطئه ای از سوی دشمن وجود دارد ضربه لازم را وارد می کنند.

به گزارش ایسنا، علوی گفت: به لطف خدا مردم توانمندی سربازان گمنام امام زمان رادرک و باور کرده اند و همچنین همه عناصر و نیروهایی که در امنیت کشوور موثر هستند از جمله ارتش ، سپاه، بسیج نیروی انتظامی، دستگاه قضایی، مدیریت سیاسی کشور، وزارت کشور، استانداریها وفرمانداریها و سایر دستگاه ها با هم‌افزایی درحال فعالیت هستند. در این زمینه طبیعی است که در حوزه تامین امنیت داخلی وزارت اطلاعات نقش محوری بر عهده دارد و به  لطف خدا با همکاری همه دستگاه‌ها هیچگونه اتفاق ضد امنیتی را نداشته ایم و امیدوار هستیم که تا پایان رای‌گیری و روزهای بعد آن نیز شاهد اتفاقی نباشیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین