کد خبر: ۴۴۷۱۶۱
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۷
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:

میزان مشارکت در اردبیل از 70 درصد گذشت

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با بیان این‌که شمارش آرا در روستاها آغاز شده خاطرنشان کرد: 70 درصد گذشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
ناصر نصیری در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به این‌که بیش از 680 هزار نفر از مردم استان اردبیل در رای‌گیری شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تا این لحظه مشارکت مردم استان اردبیل 70 درصد اعلام شده است .

وی با بیان این‌که فرایند اخذ رای در اغلب روستاهای استان اردبیل به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: شمارش آرا در روستاهای اردبیل آغاز شده بطوری که  با توجه به حضور پرشور مردم تا ساعت  24 نیز رای گیری ادامه دارد بطوریکه بعد از ساعت 24 هم افرادی که در شعب رای حضور دارند تا آخرین نفر رای آنها اخذ خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نصیری با اشاره تخلفات انتخاباتی در استان افزود: عمده تخلفات انتخاباتی در استان جزئی بوده است بطوری که نزدیک به هزار مورد مراجعه تکراری برای رای دادن بوده و 20 نفر نیز با شناسنامه متوفی برای رای دادن مراجعه کرده بودند  ناظران و عوامل اجرایی نیز با این تخلفات برخورد جدی می کنند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل در برخی از شعبه‌های شهری استان اردبیل که حضور مردم پرشور بوده با مشکل تمام شدن تعرفه مواجه بودیم ولی این موضوع به هیچ وجه دلیل متوقف شدن انتخابات نشد و سریعا بنابه درخواست شعبه مورد نظر تعرفه‌های رای به شعبه‌ها ارسال شد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین