کد خبر: ۴۴۷۱۶۷
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی اعلام کرد:

پیش‌بینی مشارکت 70 درصدی مردم آذربایجان‌شرقی در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: میزان مشارکت مردم آذربایجان‌شرقی در این دوره از انتخابات بیش از 60 درصد است و پیش بینی می‌کنیم به بیش از 70 درصد نیز افزایش یابد.
آفتاب‌‌نیوز :
سعید شبستری در جمع خبرنگاران ستاد انتخابات استان، در بخشی از سخنان خود با اشاره به حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در انتخابات اظهار کرد: در برخی از شعبه‌های اخذ رأی در تبریز، با مشکل کمبود تعرفه مواجه بودیم که بیش از 240 هزار تعرفه برگ رأی در شعب توزیع شد. 

وی در مورد میزان تخلفات انتخاباتی نیز اظهار کرد: تاکنون تخلف مستند و موثر انتخاباتی به ما اعلام نشده است و پیش بینی می‌کنیم تخلف خاصی را در استان شاهد نباشیم. 

به گزارش ایسنا، شبستری گفت: چند جلد شناسنامه تقلبی نیز در برخی از شعبات اخذ رأی در استان، مشاهده و عوامل متخلف با همکاری دستگاه قضایی دستگیر شدند، ولی اخبار مربوط به استفاده از شناسنامه فوتی در برخی شعبات اخذ رأی صحت ندارد.  

رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به تجمع و استقبال بیش از انتظار مردم در برخی از شعبات اخذ رای در استان عنوان کرد: به دلیل زمانگیر بودن فرآید استعلامات، پهنای باند اینترنت در شعب اخذ رأی افزایش یافت و در چندین شعبه نیز از صندوق‌های سیار اخذ رأی استفاده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین