کد خبر: ۴۴۷۱۷۲
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱

بیانیه حزب اعتدال و توسعه به مناسبت حضور پرشکوه مردم در انتخابات

حزب اعتدال و توسعه از حضور پرشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حزب اعتدال و توسعه با انتشار بیانیه‌ای به حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است:

1.  انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، مظهر مردم سالاری دینی و ضامن حفظ دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام و نمادِ اراده ملت است. حزب اعتدال و توسعه حضور باشکوه و آگاهانه قاطبه مردم پای صندوق های رای ارج نهاده و صمیمانه از ملت فهیم ایران تقدیر می‌کند.

2.  حضور آگاهانه مردم پای صندوق‌های رای، بار دیگر نشان داد که خرد جمعی ایرانیان در پرتو همبستگی ملی، همواره تعیین کننده نهایی است.

3.  حزب اعتدال و توسعه، انتخاباتِ ۲۹ اردیبهشت را نمادی از انسجام و همبستگی ملت و حاکمیت بعنوان ارزشمندترین سرمایه اجتماعی و عاملی برای خنثی شدنِ توطئه‌های آمریکا و دیگر دشمنان نظام، تقویت بیش از پیش امنیت ملی، اقتدار نظام در منطقه و جهان، ثبات سیاسی در داخل و مسیر روشنی برای رشد و توسعه اقتصادی می داند.

۴. حزب اعتدال و توسعه حماسه ۲۹ اردیبهشت را بیش و پیش از هر چیز نماد تجدید عهد اکثریت قاطع ملت ایران به نظام و پاسخ به فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی ارزیابی کرده و آن را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، روح بلند امام خمینی (ره) و شهدا، مقام معظم رهبری و عموم ملت ایران بویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفته و از تمامی دست اندرکاران انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی، هیات های نظارت و اعضای محترم شورای نگهبان قدردانی می کند.

۵.  حزب اعتدال و توسعه از همه ستادها و فعالان خود در تشکیلات استانی، کانون‌ها و کمیته‌ها در اقصی نقاط کشور که با حداقل امکانات با همت و تلاش شبانه‌روزی نقشی بسیار موثر در خلق حماسه ۲۹ اردیبهشت ایفا کردند صمیمانه تشکر کرده و اطمینان دارد که با یاری آنان، ترویج، تبیین و گسترش گفتمان اعتدال در میان آحاد جامعه در آینده گسترش خواهد يافت.

۶.  حزب اعتدال و توسعه همچون دیگر فعالان قانونمند سیاسی، منتظر اعلام نتایج قطعی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی مراجع قانونی بوده و ضمن دعوت از دیگر احزاب، گروه‌ها و جریانات سیاسی برای التزام به قانون، نتیجه نهایی را هر چه که باشد در مسیر اعتلای ایران اسلامی، تحقق دیگر خواسته‌های ملت و ارتقای سطح رفاه شهروندان می‌داند.

۷- حزب اعتدال و توسعه، پایان زمان رای گیری را پایان رقابت‌ها و آغاز رفاقت‌ها دانسته و اعتقاد دارد، پیروز انتخابات ریاست جمهوری، هر کس که باشد رییس جمهور صددرصدی است. لذا از تمامی کاندیداهای محترم و نیز طرفداران آنان می‌خواهد دست در دست هم، برای ساختن ایرانی آبادتر و تحقق بیش از پیشِ آرمان های ملت، دولت آینده را یاری دهند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین