کد خبر: ۴۴۷۱۸۰
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰

مشارکت 77 درصدی مردم گیلان در انتخابات

استاندار گیلان گفت: تاکنون شاهد مشارکت 77 درصدی مردم گیلان در انتخابات بوده‌ایم و این مشارکت همچنان ادامه دارد، طی گزارشی که از شهرستان‌ها رسیده مردم همچنان در پای صندوق‌های رای حضور دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدعلی نجفی، استاندار گیلان با اشاره به آخرین اخبار از فرآیند رای گیری در گیلان، اظهار کرد: از همه دست اندرکاران و عوامل اجرایی، انتظامی و امنیتی که در برگزاری انتخاباتی امن و سالم تلاش کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: از ساعت 8 صبح امروز، 29 اردیبهشت که فرآیند رای گیری آغاز شد، مردم عزیز ما علاقمندانه و با شور و هیجان در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و این حضور و دانایی مردم گیلان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی جماسه ماندگار دیگری را در تاریخ این دیار ثبت کرد.

نجفی گفت: تاکنون شاهد مشارکت 77 درصدی مردم گیلان در انتخابات بوده‌ایم و این مشارکت همچنان ادامه دارد، طی گزارشی که از شهرستان‌ها رسیده مردم همچنان در پای صندوق‌های رای حضور دارند.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: برای آخرین بار مهلت رای گیری تا ساعت 24 (12 شب) تمدید شد، با توجه به اینکه در برخی از شعب استان رای گیری همچنان ادامه دارد؛ در تلاشیم تا آخرین لحظه اخذ رای از مردمی که در شعب حضور دارند اقدام شود.

استاندار گیلان گفت: مردم بدانند حضور پرشورشان در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور با رای بالا پشتوانه جمهوری اسلامی برای حضور مقتدرانه در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین