کد خبر: ۴۴۷۲۹۶
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

پیام «احمدی‌پور» برای رئیس دولت دوازدهم

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پس از اعلام نتیجه نهائی انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم، در صفحه شخصی توئیت خود به حسن روحانی تبریک گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
با پایان شمارش آرا دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و قطعیت پیروزی حسن روحانی، زهرا احمدی‌پور - رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیام تبریکی را در حساب توییتر خود منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است: «جمهور مردم چه زیبا درخشیدند / سلام بر صبح وطن/ سلام بر اعتماد مجدد به اعتدال / سلام به رئیس جمهور دوره دوازدهم/ دوباره ایران»

معاون رییس جمهور پیش از این در پیامی برای دعوت از مردم جهت حضور در انتخابات نوشته بود: یکی از مهمترین اقداماتی که همیشه در ایران توانسته تعجب جهان را برانگیزد، بحث مشارکت مردم ایران در انتخابات، یعنی وجه مشارکت مردمی در تعیین سرنوشت خود است.

احمدی‌پور این بحث را همان وجه مشارکت مدنی در تعیین سرنوشت دانست که مردم با تمام محدودیت‌ها و مشکلاتی که در هر زمان احساس کرده‌اند و افزود: با این مردم وجود ارتباط شان را با صندوق رأی قطع نکرده‌اند و همیشه به عنوان کسانی که می‌خواهند در انتخاب سرنوشت خود سهیم باشند، حضور داشته‌اند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری این را یکی از ویژگی‌های بارز ملت ایران دانست و بیان کرد: مردم ایران قدر نظام و انقلاب را می‌دانند و اطلاع دارند که اگر بخواهیم ثبات و امنیت داشته باشیم، مسیر آن از طریق صندوق‌های انتخابات می‌گذرد و به هر میزان که این مشارکت افزایش پیدا کند، نگاه دنیا نسبت به تعامل با ایران متفاوت‌تر خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه ایران امن و با ثبات است، افزود: این امنیت و ثبات همراه با مشارکت سیاسی در تعیین سرنوشت می‌تواند ادبیات دنیا را با ایران دچار تغییر کند.

به گزارش ایسنا، احمدی‌پور ادامه داد: فکر می‌کنم ایران شایسته ادبیاتی همراه با تکریم است که مبتنی بر میزان حضور افراد، برای رقم زدن سرنوشت‌شان است. هر میزان این مشارکت افزایش پیدا کند، جایگاه آن در سطح منطقه و جهان ارتقاء می‌یابد و از نظر منزلت بین‌المللی و سیاسی رشد پیدا می‌کند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه "ما واقعا ثابت کردیم یک مجموعه ملت به هم پیوسته‌ایم که در تمام روزهای سخت کنار هم بوده‌ایم" افزود: ما همیشه حاضر شده‌ایم تا برای آینده این کشور، وقت گذاشته و سرمایه‌گذاری کنیم و در واقع هر نوع کمکی که نیاز باشد، انجام دهیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین