کد خبر: ۴۴۷۴۹۶
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

تاج: محرومیت هواداران تهدید بزرگی است/ دیگر هیچ دیداری رایگان نمی‌شود

رییس فدراسیون فوتبال معتقد است که محرومیت هواداران پرسپولیس می تواند به تهدیدی برای تمام فوتبال ایران تبدیل شود.
آفتاب‌‌نیوز : به‌ گزارش ‌ایسنا، مهدی تاج درباره جلسه‌ای که امروز (یکشنبه) در فدراسیون فوتبال برگزار شد، گفت‌: ما مشکلاتی داریم که باید آهسته آهسته آنها را حل کنیم. تماشاگر برای فوتبال ما فرصت است و ما باید از آن استفاده کنیم. آن چیزی که رقبای فوتبال ما کمتر دارند، تماشاگر است. چیزی که اکنون برای ما به تهدید تبدیل می‌شود این است که بازی پرسپولیس را بدون تماشاگر اعلام کرده‌اند و ممکن است با ادامه‌ این روند استقلال هم دچار این مشکل شود.

او ادامه‌ داد: جریمه‌های سنگین مالی که متوجه فدراسیون و باشگاه‌ها شده بسیار شکننده است. صحبتی با وزیر ورزش و جوانان  داشتم، ایشان هم نقطه نظراتی داشتند که مطرح کردند. در نخستین کار گروهی که امروز در فدراسیون فوتبال داشتیم، فرماندهان یگان ویژه‌  کشور و مسئولان اطلاعات حضور داشتند. همین طور مسئولان حراست وزارت ورزش و جوانان و مدیر کل حراست به علاوه دستگاه‌های ذیربط مثل شورای عالی امنیت ملی و ... در جلسه حضور داشتند.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین گفت‌: قرار است ۱۰ روز دیگر جلسه بعدی را برگزار کنیم و همین طور این روند ادامه‌ داشته باشد.

تاج در ادامه‌ گفت‌: اگر فدراسیون فوتبال تشخیص بدهد ممکن است ورزشگاه را با ۳۰ یا ۴۰ درصد ظرفیت برگزار کنیم چون یگان ویژه‌ باید بتواند به خوبی کنترل کند. دوم این که صدا و سیما قرار است زحمت بکشد و اطلاع رسانی خوبی در این زمینه  به هواداران فوتبال داشته باشد. باید جلسات آموزشی برای هواداران گذاشته شود که بدانند نارنجک یا لیزر می‌تواند باعث جریمه یا محرومیت شود. AFC بسیار سختگیر است.

او افزود: من این جا نکته ای را مطرح کردم و همه قبول کردند که دیگر  بلیت رایگان برای هیچ بازی لحاظ نشود. فدراسیون فوتبال  با رایگان کردن هیچ مسابقه‌ای موافق نیست چون رایگان شدن ممکن است باعث شود که یکسری افراد همین طور وارد شوند. دستگاه قضایی به شدت با کسانی که ترقه می‌اندازند برخورد می‌کند. همچنین مسئولان قضایی فدراسیون فوتبال یعنی کمیته‌ اخلاق و کمیته‌ انضباطی کلیه افرادی را که در نظم ورزشگاه اخلال کنند از ورود به ورزشگاه‌ها محروم می‌کند. بحث استفاده از بلیت الکترونیک و نشاندن افراد روی صندلی خودشان به علاوه قرار دادن دوربین در ورزشگاه‌ها و فروش بلیت با کد ملی از مواردی است که می‌توان آن را اجرا کرد.  با آغاز لیگ این حرکات هم آغاز می‌شود.

تاج همچنین گفت‌: این کارها تنها از عهده فدراسیون بر نمی آید،‌ بلکه همه ارگان‌ها باید با هم همکاری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین