کد خبر: ۴۴۷۶۰۲
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۷

اظهارات زیدان پس از قهرمانی رئال مادرید در لالیگا

سرمربی رئال مادرید پس از شکست مالاگا و کسب عنوان قهرمانی در لالیگا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
آفتاب‌‌نیوز :
رئال مادرید با پیروزی دو بر صفر برابر مالاگا توانست در آخرین هفته لالیگا عنوان قهرمانی را کسب کند. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: خیلی خوشحال و شاد هستیم. پس از 38 هفته به این جا رسیدیم و فاتح لالیگا شدیم. قهرمان  یکی از  زیباترین لیگ‌های جهان شدیم. پیروزی در این تیم به همراه چنین بازیکنانی فوق العاده است.

سرمربی رئال مادرید افزود: امشب بهترین شب دوران حرفه‌ای‌ام است. می‌توان عناوین بیشتری کسب کرد اما امشب بهترین شب است. بازیکنان شایسته این جام بودند. خیلی تحت فشار قرار گرفتیم اما بازیکنان دویدند، جنگیدند و به همین خاطر برای همه آنها خوشحالم. همه بازیکنان مهم هستند. کلید موفقیت تیم همین است.

زیدان در ادامه اظهار کرد: برای ما قهرمانی در لالیگا مهم بود. امروز روز لالیگا است و زمانی که فاتح این جام می‌شوید اهمیت زیادی دارد. برای مادرید اهمیت بیشتری دارد چون بزرگترین باشگاه جهان است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، سرمربی فرانسوی در پایان گفت: از این لحظات نهایت استفاده را خواهیم برد. در سیبلس به همراه هواداران جشن خواهیم گرفت. فرصت کافی داریم تا خود را برای فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین