کد خبر: ۴۴۷۷۶۵
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵

تمرین شاداب پرسپولیس قبل از بازی لخویا

شاگردان برانکو آخرین تمرین خود را پیش از بازی با لخویا در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس ایران پیش از دیدار با لخویا قطر که قرار بود از ساعت 18 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شود با نیم ساعت تاخیر زیر نظر کادر فنی این تیم آغاز شد و بازیکنان 15 دقیقه ابتدایی را به گرم کردن پرداختند و در ادامه به کار با توپ و بویژه ارسال از جناحین و نفوذ در ضربات ایستگاهی را تمرین کردند.

در حالی که قرار بود خبرنگاران تنها در 15 دقیقه ابتدایی تمرین حضور داشته باشند ناظر AFC با پوشش کل تمرین از سوی رسانه‌ها موافقت کرد. ناظر AFC همچنین حساسیت زیادی در نحوه حضور خبرنگاران در تمرین به خرج می‌داد و مسئولان پرسپولیس نیز این هشدارها را جدی می‌گرفتند تا مبادا باشگاه پرسپولیس از سوی AFC با جریمه جدید روبه‌رو شود.

پرسپولیس قرار بود از ساعت 18 تا 19:15 امروز به مدت 75 دقیقه تمرین کند اما با توجه به تاخیری که به دلیل ترافیک به وجود آمده بود نیم ساعت از تمرین را از دست داد چرا که بازیکنان لخویا باید از ساعت 19:15 تمرین خود را شروع می‌کردند و این برنامه تغییر نمی‌توانست بکند.

تعداد اندکی از هواداران پرسپولیس مقابل در ورزشگاه شهید کاظمی ایستاده بودند و قصد ورود به ورزشگاه را داشتند تا بتوانند با بازیکنان مورد علاقه خود عکس یادگاری بیندازند اما به دلیل حساسیت بالایی که ناظر AFC داشت، اجازه این کار را پیدا نکردند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و لخویا قطر از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این در حالی است که هواداران پرسپولیس از تماشای این بازی محرومند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین