کد خبر: ۴۴۷۹۷۹
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰

تساوی تیم های پرسپولیس و لخویا در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و لخویا قطر امروز (سه شنبه) در چارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایرنا؛ شاگردان برانکو در این نیمه و به رغم شروع توفانی خود موفق نبودند و با کسب تساوی بدون گل مقابل این تیم، به رختکن رفتند.
یاران سید جلال حسینی در دقایق ابتدایی نیمه نخست، دو موقعیت مناسب گلزنی داشتند که اولی را فرشاد احمدزاده و دومی را مهدی طارمی از دست داد.
موقعیت اول را وحید امیری برای احمد زاده ایجاد کرد و او توپ را از پشت محوطه جریمه با شوتی محکم به بالای دروازه لخویا زد، در دومین موقعیت نیز حسین ماهینی با ارسالی مناسب طارمی مهاجم اول تیمش را بدون آنکه مزاحمی در محوطه جریمه داشته باشد، در موقعیت گلزنی صد درصد قرارداد که او با بی دقتی توپ را با ضربه سر به بیرون فرستاد تا بهترین فرصت این تیم در این دقایق از دست برود.
در ادامه بازیکنان پرسپولیس عقب کشیدند، این مساله باعث شد بازیکنان لخویا به دروازه آنان نزدیک و در بهترین موقعیت، لوییز هافبک برزیلی این تیم شوت سنگینی را از پشت محوطه جریمه روانه دروازه علیرضا بیرانوند کرد که این توپ با خوش شانسی به دیرک عمودی دروازه پرسپولیس اصابت کرد و آن را بشدت لرزاند.
بازیکنان پرسپولیس پس از این اتفاق، خیلی زود به خود آمده، کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند، با تلاش آنان یک بار دیگر موقعیتی برای محسن مسلمان هافبک بازیساز این تیم ایجاد شد، اما این بازیکن فرصت بدست آمده را به راحتی از دست داد.
در ادامه بازیکنان تیم پرسپولیس که به دنبال استفاده از سرعت بالای وحید امیری و مهدی طارمی درخط حمله بودند یک بار دیگر توپ و زمین را به حریف داده و چشم به ضد حملات داشتند، اما باز هم نتیجه نگرفتند و این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید و بازیکنان به رختکن رفتند.
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاه، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی.
ترکیب تیم فوتبال لخویا:
قاسم برهان، محمد موسی، احمد یاسر، چیکو فلورز، خالد مفتاح، اسماعیل محمد، لوئیز جونیور، نان تاهه، کریم بودیاف، علی حسن عفیف و یوسف مساکنی.
**یوسف العربی مهاجم مراکشی لخویا و آقای گل لیگ ستارگان قطر که سابقه بازی در لالیگا داره به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب است، اما چیکو فلورز بازیکن سال های گذشته تیم ملی اسپانیا که فصل گذشته درتیم سوانسی انگلیس بازی می کرد، در ترکیب اصلی لخویا قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین