کد خبر: ۴۴۷۹۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶

کارگردان «ماجرای نیمروز» به مستندسازی برگشت

محمدحسین مهدویان در مستند «ترور سرچشمه» به واقعه هفتم تیر و به شهادت رسیدن جمعی از رهبران حزب جمهوری اسلامی در سال 1360 می‌پردازد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمبرداری فیلم مستند «ترور سرچشمه» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به کارگردانی محمدحسین مهدویان از سوم خرداد آغاز می‌شود.

مجید رجبی‌معمار، تهیه‌کننده این مستند در مورد آغاز روند فیلمبرداری آن گفت: «بخش‌هایی از تصویربرداری و عکاسی‌های اولیه این فیلم آغاز شده و به مناسبت سوم خرداد، فاز اصلی فیلمبرداری شروع می‌شود.»

تهیه‌کننده مستند «ترور سرچشمه» عنوان کرد: «محمد حسین مهدویان به همراه یک گروه تحقیقاتی به صورت روزانه و با جدیت مشغول انجام مراحل پژوهشی این مستند بودند. کار جمع آوری اسناد در حال حاضر هم ادامه داشته اما در این زمینه مشکلات بسیاری وجود دارد و متاسفانه اسناد مستند و حرفه ای بایگانی شده ای در دسترس نیست.»

او افزود: «مستند «ترور سرچشمه» درباره‌ واقعه هفت تیر و به شهادت رسیدن جمعی از رهبران حزب جمهوری اسلامی در سال 1360 است. این مستند به بررسی این واقعه‌ تاریخی که به شهادت آیت‌اله دکتر سیدمحمد بهشتی و 72 تن از یارانش منجر شد، می‌پردازد.»

 تلاش عوامل مستند «ترور سرچشمه» بر این است که این اثر همزمان با سالگرد حادثه هفتم تیر آماده نمایش شود و در یازدهمین جشنواره سینما حقیقت حضور داشته باشد.


 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین