کد خبر: ۴۴۷۹۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

مرگ 67 نفر به علت مصرف قرص برنج/ آتش‌سوزی در پارس جنوبی

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز کشور را در این بسته بخوانید.
آفتاب‌‌نیوز :
در بسته حوادث امروز می‌توانید از مرگ 67 نفر به علت مصرف قرص برنج تا زلزله 3.8 ریشتری در بندرعباس را مطالعه کنید.


علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: 67 نفر پارسال به علت مسموميت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند که اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل كه آمار فوتی ها 60 نفر بود، 12 درصد افزایش داشت.

وی افزود: از كل فوتی های مسمومیت با قرص برنج پارسال در مازندران 35 نفر زن و 32 نفر مرد بودند.

عباسی گفت: در اين مدت شهرستان های ساری با 16 ، بابل با 14 فوتی به ترتيب بيشترين و شهرهای رامسر ، عباس آباد و فریدونکنار هر کدام با یک مورد کمترین آمار تلفات قرص برنج را به خود اختصاص دادند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران افزود: بر اساس این گزارش خرداد با 9 ، بهمن و اسفند اردیبهشت هر کدام با 7 مورد بیشترین فوتی و دی با 3 مورد کمترین فوتی در آن گزارش شده است.

عباسی گفت: سنین 21 تا 30 سال با 21 مورد و سنین 51 تا 60 سال با 13 مورد بیشترین و سنین 61 سال به بالا و کمتر از 16 سال هر کدام با 2 فوتی ناشی از مسمومیت با قرص برنج گزارش شده است.

مرگ 67 نفر به علت مصرف قرص برنج/ آتش‌سوزی در پارس جنوبی

آتش‌سوزی در پارس جنوبی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بامداد امروز در پالایشگاه اول پارس جنوبی در بخش کوره MRU به دلیل مشتعل شدن روغن، آتش سوزی رخ داد.
 
گزارش‌های محلی از عسلویه حاکی از این است که با استفاده به موقع از تجهیزات اطفای حریق و حضور به موقع کارکنان HSE، آتش‌سوزی در فاصله 10 تا 15 دقیقه مهار شد و حدود 2 ساعت بعد، محل وقوع حادثه به طور کلی پاکسازی شده و شرایط برای ادامه کار فراهم شد.

«محمود محمدی» رئیس HSE پالایشگاه اول پارس جنوبی در خصوص جزئیات این حادثه گفت:‌ آتش‌سوزی در سطح بسیار کوچک و ناشی از شعله‌ور شدن روغن کوره بوده است. در 10 دقیقه نخست مهار شد و هیچ‌گونه آسیب انسانی، کاهش تولید و تبعات مالی خاصی به دنبال نداشته است.

پالایشگاه اول پارس جنوبی در حال حاضر دوره تعمیرات اساسی خود را سپری می‌کند.

مرگ 67 نفر به علت مصرف قرص برنج/ آتش‌سوزی در پارس جنوبی

یک کشته و 5 مصدوم بر اثر برخورد دو خودروی سواری

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید با یکدیگر در فلکه جوان اصفهان یک کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت.

دکتر غفور راستین مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان  گفت: این حادثه رانندگی  روز گذشته به اتاق فرمان اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و امدادخواهی شد که سه واحد امدادی از اورژانس راهی محل شدند. 
 
راستین افزود: در این سانحه یک زن جان خود را از دست داد و سه مرد و دو زن دیگر نیز مصدوم شدند.
 
وی بیان کرد: مصدومان این حادثه به وسیله واحدهای امدادی به بیمارستان های غرضی و آیت الله کاشانی اصفهان منتقل شدند.

مرگ 67 نفر به علت مصرف قرص برنج/ آتش‌سوزی در پارس جنوبی


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهروند خبرنگار ما فیلمی از لحظه سرقت پول از سرنشین خودرو توسط سارقان در شهر خرمشهر را فرستاده که مشاهده می‌کنید.

(برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید)
 
زلزله 3.8 ریشتری در بندرعباس

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مرکز لرزه‌نگاری کشور ، صبح امروز ساعت 06:01:27 زلزله‌ای به قدرت 3.8 ریشتر بندرعباس را لرزاند.

این زمین‌لرزه در عرض جغرافیایی 326 . 27، طول جغرافیایی 197 . 56 و در عمق 5 کیلومتری زمین رخ داده است.

از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.

مرگ 67 نفر به علت مصرف قرص برنج/ آتش‌سوزی در پارس جنوبی


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رییس جمعیت هلال‌احمر زهک گفت: با بالا کشیدن دهانه‌های ورودی سد زهک جنازه جوان غرق شده پیدا شد. 

وی افزود: سه تیم غواصی و پشتیبان و نیروهای مردمی پس از ۴ روز تلاش و جستجو  جسد این جوان غرق شده را پیدا کردند.

مرگ 67 نفر به علت مصرف قرص برنج/ آتش‌سوزی در پارس جنوبی


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی رضاخانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر با بیان اینکه شب گذشته درگیری طایفه‌ای در ایرانشهر دو نفر کشته و یک مجروح بر جای گذاشت، گفت: طی چند روز اخیر نیز چهار نفر از طایفه کدخدایی و شهلی‌بر قربانی درگیری طایفه‌ای شده و به قتل رسیدند.

وی اظهار داشت: شب گذشته بر اثر اختلاف طایفه‌ای بین طایفه ستوده و بهادرزهی در شهرستان ایرانشهر، دو نفر کشته و یک نفر مجروح شد. عاملان این حادثه با توجه به شرایط منطقه متواری هستند که در صورت شناسایی و دستگیری قطعا به سزای عمل خود خواهند رسید.

رضاخانی یادآور شد: طی چند روز اخیر نیز چهار نفر بر اثر اختلاف و درگیری طایفه‌ای میان دو طایفه کدخدایی و شهلی‌بر قربانی شدند. با توجه به وفور درگیری‌های طایفه‌ای در سیستان و بلوچستان، نیاز است علما و ریش سفیدان با جدیت بیشتر  وارد شده و اعضای طایفه خود را به سمت قانون سوق دهند.

مرگ 67 نفر به علت مصرف قرص برنج/ آتش‌سوزی در پارس جنوبی
منبع: باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
غيرت ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
1
ديگه فرقي نداره قرص نون با قرص برنج.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین