کد خبر: ۴۴۸۰۱۳
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

سیدجلال حسینی: ای کاش خودم پنالتی را می‌زدم

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید طارمی به او گفته که ضربه پنالتی را بزند اما خودش مسئولیت زدن پنالتی را به طارمی محول کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم فوتبال پرسپولیس شامگاه امروز با تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی مقابل لخویا قطر متوقف شد که مهدی طارمی بهترین فرصت این تیم را از روی نقطه پنالتی از دست داد. سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس درباره این اتفاق اظهار کرد: مهدی طارمی بازی بسیار خوبی انجام داده بود و اگر این پنالتی گل می‌شد بازی بی‌نقصی از خود به نمایش می‌گذاشت. او در لیگ آقای گل شد و در آسیا هم بسیار خوب  عمل کرده است. مهدی به من گفت که پنالتی را بزنم اما من به او گفتم که خودش را بزند. ای کاش خودم ضربه پنالتی را می‌زدم. البته شاید من هم روحیه زدن پنالتی را نداشتم.

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: از دست رفتن پنالتی مساله مهمی نیست. مهدی طارمی بهترین گلزن تیم ماست و بارها برای ما گلزنی کرده است. اگر پنالتی را گل می‌کرد می‌توانست خودش را در جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا بالاتر بکشد و یک فاصله با سایر گلزنان ایجاد کند. مهدی در آسیا فوق‌العاده است و هنوز هم می‌تواند برای تیم ما گلزنی کند.

او درباره بازی تیمش گفت: فکر می‌کنم ما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. علاوه بر موقعیت‌های بسیاری که خلق کردیم مالکیت توپ در اختیار ما بود اما بازیکنان ما در خط حمله نتوانستند موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنند. بدون شک با این تساوی بازی سختی در قطر در انتظار ماست. بازیکنان ما باید قدر موقعیت‌هایی که خلق می‌کنند را بدانند.

کاپیتان پرسپولیس درباره دیدار با لخویا در قطر با توجه به تساوی بدون گل در تهران تاکید کرد: این طور نیست که این تساوی به نفع ما باشد. ما در قطر مقابل لخویا بازی می‌کنیم و قطعا ابتکار عمل در دست آن‌هاست چرا که آن‌ها میزبان هستند و گرمای هوا کار را برای ما سخت‌تر و برای آن‌ها آسان‌تر می‌کند. باید برای این بازی آماده شویم.

حسینی درباره غیبت هواداران تیمش در این دیدار گفت:‌ اگر هواداران بودند به طور قطع بازی برای لخویا بسیار سخت‌تر می‌شد. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. این اتفاقی بود که توسط خودمان درست شد اما فعلا باید تمرکزمان را به بازی با لخویا معطوف کنیم. لخویا بازیکنان خارجی خوبی دارد که در بازی برگشت همانند ما دست به حمله می‌زنند اما ما همین روند را در قطر خواهیم داشت و برای پیروزی به میدان می‌رویم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین