کد خبر: ۴۴۸۲۰۲
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳

نظر مهاجری درباره استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع)

سرمربی تیم فوتبال پدیده معتقد است استفاده از ورزشگاه باکیفیتی چون امام رضا (ع) می‌تواند به فوتبال ایران و زیبایی آن کمک کند.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا مهاجری در حاشیه نشست سالانه اظهار کرد: جلسه خوبی بود. آقایان فتحی و اسدی برنامه‌های پیشنهادی سالیانه خود را ارائه کردند و در آن به زمان شروع مسابقه‌ها و نوع برگزاری آن اشاره شده بود. برنامه باید به گونه‌ای باشد که ما نیز بتوانیم کیفیت لازم برای شرکت در مسابقه‌های لیگ را داشته باشیم تا بتوانیم برنامه خود را در آن پیاده کنیم.

وی درباره غیبت تعدادی از مربیان در این نشست اظهار کرد: قطعا اگر تمام مربیان در چنین نشست‌هایی حضور داشته باشند کیفیت جلسه بهتر خواهد بود و نقطه نظرات بیشتری مطرح خواهد شد. بعضی از دوستان کار داشتند و بعضی دیگر نیز سر کلاس‌های مربیگری بودند. این کلاس‌ها به گونه‌ای برگزار می‌شود که خسته کننده است. اگر همه کسانی که باید آمدند، حضور داشتند جلسه بهتری برگزار می‌شد.

به گزارش ایسنا، مهاجری درباره استفاده تیمش از ورزشگاه امام رضا (ع) تصریح کرد: استفاده نکردن از ورزشگاه امام رضا (ع) نوعی هدر رفتن سرمایه است. وقتی ورزشگاهی با ظرفیت ۱۲۰۰ ماشین ساخته می‌شود، چرا نباید از آن استفاده شود. این یکی از امکانات خوب این ورزشگاه است و استفاده از چنین ورزشگاهی به فوتبال ما و زیبایی آن کمک می‌کند. امیدوارم این اتفاق در مشهد بیفتد و پدیده و سیاه جامگان بتوانند در لیگ هفدهم از این ورزشگاه استفاده کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین