کد خبر: ۴۴۸۳۵۸
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

جمنا: شکست نخوردیم/اگر می‌بردیم معجزه بود/ ۱۶ میلیون رأی رئیسی مؤمنانه بود/اگر در سال 88 موسوی نامزد نمی‌شد ممکن بود در دور بعدی با رأی بالایی رئیس جمهور شود

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب(جمنا) گفت: جبهه مردمی روی اصول و ارزش‌ها پافشاری کرده است و ۱۶ میلیون رأی مؤمنانه خالص به دست آورده است.
آفتاب‌‌نیوز :
تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در همایش اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که از صبح امروز در حال برگزاری است با اشاره به فراز و نشیب های انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیاری از حوادث در جریان نهضت انقلاب اسلامی اتفاق افتاد که فکر می‌کردیم ناخوشایند است، ولی بعد متوجه شدیم که بهترین چیزی بود که خداوند محقق کرده و به مصلحت جریان حق بوده است.

وی افزود: وقتی در زمان ستم‌شاهی امام(ره) را دستگیر کردند،‌ احساس تلخی داشتیم، ولی بعد متوجه شدیم که به منفعت نهضت بوده و بعد از تبعید امام(ره) به فرانسه نیز متوجه شدیم که این تبعید باعث شد تا محدوده مرجعیت امام(ره) از جهان تشیع به کل جهان توسعه یابد.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب خاطرنشان کرد: اگر در انتخابات سال 88 موسوی ثبت‌نام نمی‌کرد و با رئیس‌جمهور مستقر به رقابت نمی‌پرداخت، ممکن بود در دور بعدی انتخابات با رأی بالایی رئیس جمهور شود که قطعاً زیانبار می‌شد. فتنه 88 تلخ بود و خداوند شر بزرگی را از سر انقلاب کنار زد و این دستاورد بزرگ و سرنوشت‌سازی بود.

رحیمیان با بیان اینکه برخی از دوستان که تجربه کمی دارند فکر می‌کنند در این انتخابات فاجعه‌ای رخ داده است، اظهار داشت: شکستی اتفاق نیفتاده است، رسوایی که تخلفات و دین‌فروشی‌هایی که برای به دست آوردن رأی و خرید رأی به قیمت فروش دین و انقلاب و ارزش‌ها انجام شد، در طرف مقابل ما از اول هم می‌گفتیم که اگر چنانچه نامزدی در مقابل رئیس‌جمهوری مستقر پیروز می‌شد، این یک معجزه بود، چون این طرف 40 روز فرصت تبلیغ داشت ولی طرف مقابل 4 سال دولت و تریبون در دستش بود و همه ابزار قدرت و تبلیغ را در دست داشت.

وی ادامه داد: طرف مقابل به هر وسیله‌ای متوسل شده تا حتی آرای سیاه را به خود جذب کند، ولی این طرف روی اصول و ارزش‌ها پافشاری کرده است و 16 میلیون رأی مؤمنانه خالص به دست آورده است.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه 16 میلیون عدد کمی نیست، تصریح کرد: امام(ره) وقتی نهضت را شروع کرد 16 نفر هم نداشت و حتی در فیضیه قم نیز امام(ره) را نمی‌شناختند و امام(ره) در چنین فضایی نهضت خود را شروع کرد.

رحیمیان با بیان اینکه 16 میلیون رأی در برابر طرف مقابلی به دست آمد که حتی در صدد به دست آوردن آرای سیاه بود،‌ خاطرنشان کرد: البته آن 23 میلیون رأیی که طرف مقابل به دست آورد، متعلق به انقلاب و نظام است و آنها این‌طور تشخیص و رأی دادند و مرزبندی ما بین انقلابی و ضدانقلاب است و آنهایی که غیرانقلابی هستند و یا در مصداق تشخیص اشتباه داده‌اند را از خودمان می‌دانیم و باید جذبشان کنیم.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب تمام نشده است، افزود: امروز مسئولیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب خطیرتر از مسئولیت جبهه و زمان جنگ است، چون اکنون مبارزه در عرصه سیاسی است و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و این جبهه از جبهه زمان جنگ فراگیرتر است. اکنون در طرف مقابل کل جبهه استکبار ایستاده است و باید جبهه حق با آنان مبارزه کند.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با تأکید بر اینکه مبارزه باید با روحیه جبهه‌ای باشد نه حزبی، اظهار داشت: جبهه انقلاب با اتکا به مردم روی کار آمد و قائل به امام و امت است، نه رهبر و مردم. جاهای دیگر دنیا رهبر و مردم دارند ولی فرقشان با ما این است که ما امام و امت داریم و نسبت تعریف بین امام و امت با مردم و رهبری فرق می‌کند. امتی که در جبهه حق برای خدا کار کند، شکست نخواهد خورد، چون وظیفه را انجام داده و دنبال نتیجه نیز بوده است، ولی نتیجه چه چیزی است که به دردمان می‌خورد، این را خدا می‌داند.

رحیمیان با بیان اینکه ما باید وظیفه را برای خدا انجام دهیم، ولی نتیجه را به مصلحت خداوند واگذار کنیم، تصریح کرد: تجربه انقلاب و گذشت زمان ثابت خواهد کرد که آنچه محقق شده یقیناً مصلحت انقلاب و نظام بوده و البته سختی‌های خود را خواهد داشت و ریزش‌ها و رویش‌ها همواره وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: احساس می‌کنیم وظیفه را انجام دادیم و آنچه واقع شده به مصلحت نظام و انقلاب بوده و باید روزبه‌روز برای کار بیشتر در آینده آماده شویم.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با تأکید بر اینکه وحدتی که شکل گرفته باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: باید دایره این وحدت گسترش یابد تا شامل همه متدینین شود، چون شاهد بودیم که بسیاری از افرادی که دل در گروی انقلاب دارند، نتوانستند وارد دایره وحدت جبهه مردمی نیروهای انقلاب شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۹
سعید
|
Canada
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
15
از خدا می خواهم که انتخابات تجدید شود تا مردم که این حرفهای ایشان و اقای موحدی را شنیدند با شناخت بیشتر رای بیشتری به روحانی بدهند این حرفها مانند رای سیاه و حلال برای انتخابات بعدی خیلی بدرد می خورد. در انتخابات بعدی و ان زمانی که اقایان مجبورند چند هفته ژست مردمداری بگیرند و رای مردم را زینتی تلقی نکنند باید حرفهای امروز را به مردم یاداوری کرد.
اهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
11
پافشاری روی اصول ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! تتلو جون خروجی پافشاری روی اصول بوده پس!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
1
این اقایان واقعا فک میکنند خود اسلامند و در توهم زندگی میکنند رای حلال و حرام باز چه واژه است
بی سیم چی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
1
رو که نیست سنگ پای قزوینه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
بجای این حرفها دنبال علل شکست خود باشید تمام اقداماتی که می کنید نتیجه آنرا پای صندوق رای می بینید من خودم موقع رای دادن مسایل مختلفی بنظرم می آمد از جمله اسید پاشی های اصفهان چه کسی آینده این دختران را نابود کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
1
زنده باد داش تتلّو که در این 16 میلیون رأی حلال و مؤمنانه و حلال نقش داشت !
تیمور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
2
عزیز من باید به عرضتون برسانم موسوی .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
3
اين سخنان توهين به راي مردم است
شمارش معكوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
1
موسوي هر زمان كه شركت كند، بيش از سي ميليون رأي دارد. سال ٨٨ براي نجات كشور از باتلاق احمدي نژاد وظيفه تاريخي او بود كه شركت كند و ثمره آن را در انتخابات ٩٢ و ٩٤ و ٩٦ ديديم و البته اين بيدارگري تا مدتها ايران را از شر پوپوليسم و افراطي گري نجات خواهد داد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین