کد خبر: ۴۴۸۴۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸

طرح جامع تحریم‌های ایران در کمیته روابط خارجی سنا تصویب شد

کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا طرح جامع تحریم های ایران را که به «قانون مقابله با فعالیت های برهم زننده ثبات ایران 2017» موسوم است تصویب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 کمیته روابط خارجی سنای آمریکا طرح جامع تحریم های ایران را که به «قانون مقابله با فعالیت های برهم زننده ثبات ایران 2017» موسوم است تصویب کرد.

این کمیته روز پنجشنبه در جلسه ای به ریاست سناتور باب کورکر طرح موسوم به مقابله با اقدامات برهم زننده ثبات توسط ایران را با هجده رای مثبت در برابر سه رای منفی تصویب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبسایت کنگره آمریکا (هیل)،در طرح موسوم به S_722، اعمال تحریم هایی علیه ایران به سبب برنامه موشکی بالستیک این کشور، ادعای حمایت از فعالیت های تروریستی بین المللی و همچنین ادعای نقض حقوق بشر و موارد دیگر مدنظر قرار گرفته است.

این طرح موسوم به «قانون مقابله با فعالیت های برهم زننده ثبات ایران 2017» است.
به گزارش ایسنا پیش تر در روز چهارشنبه، استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا به قانون‌گذاران کنگره گفت وزارت خزانه داری آمریکا برای افزایش فشار ضد ایران، سوریه و کره شمالی از حربه افزایش تحریم‌ها استفاده خواهد کرد و از مجوزهایی که شرکتهای بوئینگ و ایرباس برای فروش هواپیما به ایران نیاز دارد عقب نشینی می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین