کد خبر: ۴۴۸۴۷۳
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

سقوط پاترول به دره در آستارا

رئیس جمعیت هلال احمر بندر مرزی آستارا از سقوط یک دستگاه خودروی پاترول به دره در بخش لوندویل از توابع شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین خورشیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در پی تماس‌های مردمی در ساعات پایانی شب گذشته (پنج شنبه 4 خرداد 96) با اورژانس 115 و اطلاع رسانی در خصوص سقوط یک دستگاه خودروی پاترول به دره در بخش لوندویل از توابع شهرستان مرزی بندر آستارا، نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در حداقل ترین زمان ممکن، خود را به محل حادثه رساندند که عملیات نجات با ست کوهستان و انتقال مصدوم از دره به محل استقرار آمبولانس آغاز شد.

خورشیدی با تأکید بر اینکه این حادثه در مسیر کوهستانی آبگرم کوته کومه به آبشار لاتون رخ داده بود، افزود: در حادثه فوق 6 نفر آسیب دیده بودند که 4 نفر به شکل سرپایی درمان و 2 نفر با آمبولانس های هلال احمر و 115 به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

وی تجهیزات به کار رفته در این عملیات را ست کوهستان و وسایل امدادی و درمانی عنوان کرد و اضافه کرد: عملیات امدادگران در ساعت 22 و ۳۷ دقیقه آغاز و در ساعت 2 و ۵۵ دقیقه صبح به پایان رسید.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا در پایان تصریح کرد: سرنشیان این خودرو خانواده ای از اهالی شهرستان تبریز در استان آذربایجان شرقی بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین