کد خبر: ۴۴۸۵۶۴
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶

نماینده سیرجان و بردسیر: امیدوارم دولت با استعفای استاندار کرمان موافقت نکند

علیرضا رزم حسینی یکی از موفق‌ترین، متدین‌ترین، پرتلاش‌ترین استانداری بوده که در طول انقلاب تا کنون در کشور داشته‌ایم و خدمات وی بر هیچ کس پوشیده نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که کناره‌گیری استاندار کرمان شوک عظیمی به مردم استان وارد نموده است، گفت: استاندار کرمان یکی از توانمندترین و کارآمدترین استانداران ایران از اول انقلاب تاکنون است و امیدواریم که دولت با استعفای علیرضا رزم حسینی مخالفت کند.

شهباز حسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا منطقه کویر، در خصوص کناره‌گیری استاندار کرمان، گفت: از لحظه ای که این موضوع را شنیده‌ام در شوک به سر می‌برم و این جای بسی تعجب است و امیدوارم که دولت با استعفای استاندار کرمان موافقت نکند.

وی استاندار کرمان را یکی از کارآمدترین مدیران کشور دانست و بیان کرد: علیرضا رزم حسینی یکی از موفق‌ترین، متدین‌ترین، پرتلاش‌ترین استانداری بوده که در طول انقلاب تا کنون در کشور داشته‌ایم و خدمات وی بر هیچ کس پوشیده نیست.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از اینکه دولت با استعفای استاندار مخالفت کند، اظهار کرد: امیدواریم در دولت دوازدهم از توانمندی‌های علیرضا رزم حسینی بیشتر استفاده شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین