کد خبر: ۴۴۸۷۳۹
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

۴ درس اساسی برای میلیاردرشدن فرزندان‌تان

مهم‌ترین موضوع آن است که اطمینان حاصل کنید که فرزندتان قدر و منزلت سخت کوشی را می‌داند و ارزش آن را درک می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اقتصادی- روزنامه «ایندیپندنت» با انتشار گزارشی چهار توصیه را به والدینی ارائه داده که دوست دارند فرزندان‌شان در آینده میلیاردر شوند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این روزنامه می‌نویسد که مهم‌ترین موضوع آن است که اطمینان حاصل کنید که فرزندتان قدر و منزلت سخت کوشی را می‌داند و ارزش آن را درک می‌کند. 

این روزنامه این چهار توصیه را برای کمک به میلیاردر‌شدن فرزندان به والدین ارائه می‌کند: 

۱-نقشی به مثابه یک الگو را برای فرزندتان داشته باشید 

یکی از کارافرینان موفق می‌گوید: «به عنوان یکی از نسل دومی‌های مهاجر از پدر و مادرم تلاش و کار کردن را یاد گرفتم آنان در خواهر و برادرم و در من ارزش سخت‌کوشی را القا کردند. ما دیدیم که چگونه فداکاری آنان کمک کرد تا زندگی‌مان را بسازیم. روحیه کارآفرینی در من با تماشای پدر و مادرم در من تقویت و پرورانده شد. 

۲-به فرزندان خود مسئولیت پذیری را بیاموزید 

یک کارآفرین دیگر می‌گوید: «با کار در فروشگاه مواد غذایی پدر و ماردم از سن هشت سالگی متوجه شدم که کسب درآمد امری طبیعی است». 

۳-اولین گام برای کسب ثروت سخت‌کوشی و تلاش است نه پول 

این کارآفرین توضیح می‌دهد که والدین‌اش در ابتدا نه پولدار بودند و نه برای پولدار‌شدن کار می‌کردند آنان نخست برای تشکیل یک خانواده و تربیت بچه‌ها به سختی کار می‌کردند. این موضوع سبب تقویت اخلاق کاری در او شد. او می‌گوید: «ما هیچ‌گونه تعطیلاتی در طول سال نداشتیم و در طول سال زمان‌های کمی را می‌خوابیدیم و بیشتر کار می‌کردیم». 

۴-آموزش این ارزش‌ها به فرزندان سبب حفظ ثبات و پایداری آنان در طول زندگی می‌شود 

این کارآفرین که در سن ۳۳ سالگی تبدیل به یک میلیاردر شد. او می‌گوید اگر ظرفیت این همه پول را نداشته باشید این پول به جای آنکه شما را بسازد و شما را در هم خواهد شکست. او می‌گوید: «این همه پول یک آزمون در برابر شخصیت شما و احساس شما است. من از ارزش‌هایی که والدینم به من آموختند و القا کردند سپاسگزارم چرا که توانستم در برابر این ازمون سربلند بیرون بیایم». 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین