کد خبر: ۴۴۸۷۶۴
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

فراکسیون مستقلین به دنبال حذف مطهری از هیات رئیسه است؟ /پاسخ نایب رئیس مستقلین را بخوانید

نایب رییس فراکسیون مستقلین گفت: اظهارنظرها درباره اقدامات بعضی برای حذف علی مطهری یا پزشکیان از هیات رئیسه مجلس، بیشتر از آن که اظهاراتی فراکسیون باشد، شخصی است.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی فرشادان نایب رییس دوم فراکسیون مستقلین در گفت و گو با خبرآنلاین با بیان اینکه ما در فراکسیون مستقلین هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم، گفت: اعضای فراکسیون هر کدام نظری دارند و و نظرشان را در مجمع عمومی مطرح خواهند کرد. جلسه انتخابات هیات رئیسه به روز چهارشنبه موکول شده است و هنوز تصمیم گیری خاصی نشده است.

او ادامه داد: فراکسیون مستقلین به هیچ کدام از فراکسیون‌ها قول و قراری که قابلیت اجرا داشته باشد، نداده است. فراکسیون ها هر کدام پیشنهاداتشان را به فراکسیون مستقلین ارائه دادند و این پیشنهادها در مجمع عمومی مطرح شد و هر کدام از اعضا نظرشان را به هیات رئیسه فراکسیون اختیار دادند که در این زمینه رایزنی کنند.

فرشادان با بیان اینکه مستقلین به دلیل جمعیت قابل توجهی که دارند هرجا که وارد شوند می توانند تاثیرگذار باشند، گفت: قطع یقین بدانید که این فراکسیون می تواند در بسیاری از موارد توازن آفرین باشد. هرکدام از فراکسیون های امید یا ولایی که بتوانند با مستقلین به توافق برسند، وزن بیشتری خواهند داشت.

نایب رییس دوم فراکسیون مستقلین ادامه داد: اظهارنظرها درباره اقدامات بعضی برای حذف علی مطهری یا پزشکیان از هیات رئیسه مجلس، بیشتر از آن که اظهاراتی فراکسیون باشد، شخصی است. وقتی هنوز هیچ اجماع نظری درباره تصمیمات فراکسیونی گرفته نشده است نمی شود به اظهارنظرهای شخصی اعتنا کرد. ما حتی خیلی بیشتر از این حرف ها درباره حذف مطهری از هیات رئیسه مجلس شنیدیم اما هیچ کدام از این اظهارات جمعی و کارشناسی شده نیست.

او با بیان اینکه فراکسیون مستقلین با اعضای هیات رئیسه هیچ مشکلی ندارد، ادامه داد: فکر می‌کنید اگر فراکسیون مستقلین در انتخابات پارسال هیات رئیسه به علی مطهری رای نمی داد فراکسیون امید می‌توانست او را به جایگاه نایب رییسی مجلس برساند؟! بنابراین فراکسیون امید هیچ مشکلی با علی مطهری ندارد.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین